AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Fyren jeg er betatt av kommer på besøk, og jeg aner ikke hva slags musikk jeg skal sette på. Jeg er ikke sånn veldig interessert i musikk, og hører lite på det. Men jeg vil jo ha noe på i bakgrunnnen når han kommer... Han er ganske interessert i musikk selv, så jeg vil gjerne ha noe som er bittelitt kred, samtidig som det ikke må være for sært eller framstille meg som mye mer interessert i musikk enn hva jeg er. Vil heller ikke ha noe som er særlig romantisk, klissete eller sexy. Vi har allerede kysset og klint, så trenger ikke noe for å skape den stemningen. Anonymkode: df3b0...8f8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 tja, du kan jo sette på litt Beatles eller Pink Floyd. Det skal godt la seg gjøre å stemple dette som "dårlig" musikk, samtidig som det ikke er for klissete. Anonymkode: 1ea36...cb8
Gjest Tom Bäcker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Må man ha på musikk? Spør ham når han kommer, og bruk det som en icebreaker.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 be han om å velge noe å sette på. Anonymkode: 6e71d...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 The XX, Bicep, Lorn, Chromatics.....m.m Anonymkode: a10c4...c74
annebanane Skrevet 7. januar 2018 #7 Skrevet 7. januar 2018 Hadde satt på en av listene under "Chill"-kategorien på Spotify.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå