Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine stalkingvaner?

Jeg skammer meg litt😂 Stalking er tidsfordriv som gir næring til min indre nysgjerrigper! Er jeg forelska/betatt og vil vite alt om personen så kan det fort brukes timer på Facebook og Instagram:ninuskapus: Jeg vet det er mange som stalker! Så bare legg korta på bordet😏

På Facebook klikker meg inn på profilene til eksene til den jeg er interessert i🙈 Ser om de er penere enn meg🙈

På Instagram beundrer jeg bilder og har driti meg ut å likt bilder ved uhell. Så nå laster jeg ned bildene først og setter på flymodus etterpå:rolleyes: 

En crush på snap må jeg se om har sett my storyen min. Det føles så bra når han har sett. 

Når  crushet har lagt ut på my story har jeg så lyst til å se den flere ganger! Men kan han se om jeg har sett FLERE ganger? 

Anonymkode: e8237...054

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Driver ikke med stalking.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan stalke jeg også. Nå er jeg i forhold så er ikke i situasjoner hvor jeg møter nye fyrer på den måten, men hadde sikkert gjort det samme som deg. 

Anonymkode: 04ee7...4e8

Gjest Eltele
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skammer meg litt😂 Stalking er tidsfordriv som gir næring til min indre nysgjerrigper! Er jeg forelska/betatt og vil vite alt om personen så kan det fort brukes timer på Facebook og Instagram:ninuskapus: Jeg vet det er mange som stalker! Så bare legg korta på bordet😏

På Facebook klikker meg inn på profilene til eksene til den jeg er interessert i🙈 Ser om de er penere enn meg🙈

På Instagram beundrer jeg bilder og har driti meg ut å likt bilder ved uhell. Så nå laster jeg ned bildene først og setter på flymodus etterpå:rolleyes: 

En crush på snap må jeg se om har sett my storyen min. Det føles så bra når han har sett. 

Når  crushet har lagt ut på my story har jeg så lyst til å se den flere ganger! Men kan han se om jeg har sett FLERE ganger? 

Nei sånt gidder jeg ikke. Lite på nettet som forteller alt om noen uansett. ;) 

Det virker litt suspekt hvis folk nesten forfølger andre på nettet uavhengig om de er forelsket eller ikke. Er mange syke rykter om merkelige folk bak dataskjermene sine. Så nei. Sånt gidder jeg ikke. Har ikke tid heller. Skjønner ikke at folk har tid til sånn? Men lykke til. Håper du treffer den store kjærligheten på nettet. :ler: 

Når det er sagt går det nok ikke ann heller. Ville forresten tenkt at hvis noen gjør det på nettet så gjør dem sånt utenom nettet også og det er ganske creepy egentlig. 

Endret av Eltele
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Eltele skrev:

Nei sånt gidder jeg ikke. Lite på nettet som forteller alt om noen uansett. ;) 

Det virker litt suspekt hvis folk nesten forfølger andre på nettet uavhengig om de er forelsket eller ikke. Er mange syke rykter om merkelige folk bak dataskjermene sine. Så nei. Sånt gidder jeg ikke. Har ikke tid heller. Skjønner ikke at folk har tid til sånn? Men lykke til. Håper du treffer den store kjærligheten på nettet. :ler: 

Når det er sagt går det nok ikke ann heller. Ville forresten tenkt at hvis noen gjør det på nettet så gjør dem sånt utenom nettet også og det er ganske creepy egentlig. 

Hadde aldri stalket noen i virkeligheten. Sjekker bare opp rundt sosiale medier og googler navnet. Jeg stalker ikke typen min nå. Lar han ha privatliv, men hadde nok sjekket litt opp rundt diverse i starten. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man ikke bare unlike bildene rett etter man har likt dem? Det er det jeg gjør om jeg har likt personer jeg stalker. 

Men har lastet ned noen bilder også. :P

Anonymkode: 84def...7c3

AnonymBruker
Skrevet

Samme her:fnise: Gjør det bare noen få ganger da, sitter ikke der og er helt besatt

Anonymkode: 9f534...f54

AnonymBruker
Skrevet

Spurte ikke etter de som ikke stalker.

Oppnådde ikke det jeg ville så gidder ikke følge denne så bare skriv så mye kritisk dere vil, jeg leser ikke mer:phaedra::klappe:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å laste ned bilder som andre eier, er ikke lov! 

Anonymkode: a0f05...3da

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg også! Er helt ekstremt på stalking. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å laste ned bilder som andre eier, er ikke lov! 

Anonymkode: a0f05...3da

Det er ikke det som menes her... Å sette på flymodus å surfe uten internett, i tilfelle man kommer borti likeknappen.. Ikke lagre bilder 

PS: Legger du det ut på nett er det vel fritt frem for alle å bruke de? 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan man ikke bare unlike bildene rett etter man har likt dem? Det er det jeg gjør om jeg har likt personer jeg stalker. 

Men har lastet ned noen bilder også. :P

De får notification på telefonen sin og den fjernes ikke ved at du unliker. Så faktisk kan det bli ennå flauere, om de ser at du har likt og deretter unliket! 😅

Anonymkode: e4c51...050

AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg stalker meg selv for å se hva slags informasjon andre kan stalke seg frem til. Utover det tror jeg ikke jeg har googlet eller facebooket en eneste person i stalkingens navn.

Anonymkode: f8404...514

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger med exene mine på sosiale medier, og de nye damene deres, og barna deres 😂 han ene kunne jeg vært venn med, men vi velger å ikke følge hverandre, for å skåne våre nye partnere. Han andre for å se hvordan det går med han, fordi han var en rar fyr egentlig...

Anonymkode: c6617...92d

Gjest Eltele
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri stalket noen i virkeligheten. Sjekker bare opp rundt sosiale medier og googler navnet. Jeg stalker ikke typen min nå. Lar han ha privatliv, men hadde nok sjekket litt opp rundt diverse i starten. 

He He. Ok. :) 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

De får notification på telefonen sin og den fjernes ikke ved at du unliker. Så faktisk kan det bli ennå flauere, om de ser at du har likt og deretter unliket! 😅

Anonymkode: e4c51...050

FAEN! Har gjort det så mange ganger. :fnise: 

Får vel bare begynne å ta screenshots av bildene jeg også da. :P

Gjest Eltele
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spurte ikke etter de som ikke stalker.

Oppnådde ikke det jeg ville så gidder ikke følge denne så bare skriv så mye kritisk dere vil, jeg leser ikke mer:phaedra::klappe:

Da får vi som ikke stalker eksen vår unngå å svare. 

Endret av Eltele
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig bra stalkingvaner.

Jeg stalker ikke

Anonymkode: 307f1...4f5

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger med exene mine på sosiale medier, og de nye damene deres, og barna deres 😂 han ene kunne jeg vært venn med, men vi velger å ikke følge hverandre, for å skåne våre nye partnere. Han andre for å se hvordan det går med han, fordi han var en rar fyr egentlig...

Anonymkode: c6617...92d

Creepy...

Anonymkode: 0f5e3...801

Skrevet

Har aldri stalket noen så mine stalkingvaner er ikke-eksisterende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...