Aurora123 Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 (endret) Hei Er en 19 år gammel jente som er veldig lei av kviser. Det startet da jeg var 12 år, slik at nå er jeg veldig lei. Jeg går på Diane p-piller samt bruker jeg kremen epiduo. Jeg bruker også hudserien fra Dermalogica. Problemet er at jeg får ennå underjordiske kviser, og noen få små kviser. Føler jeg ikke blir tatt seriøst av legen ettersom det er snakk om 2-3. Uansett om problemet ikke er nødvendigvis stort, gjør dette forferdelig vondt samt ser det ikke pent ut. Vet også at det ligger i familien min, ettersom pappa slet veldig med kviser. Det jeg lurer på, er det noe aent som kan hjelpe? Er skikkelig lei av dette :-( Endret 7. januar 2018 av Aurora123
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Nå har jo folk forskjellig hud. Men jeg har ENDELIG finnet noe som har funket for min hud. Mange er sikkert ikke enige, men dette funker absolutt for meg. Jeg har i mange år slitt med kviser og veldig fet hud. Jeg har prøvd laser, masse forskjellige kremer og renseprodukter. Både dyre og billige. Ingenting har funket. Så jeg har gått rundt og trodd at jeg har superfet hud og ja, ingenting har funket. Jeg har snakket med legen min om det, og til slutt kom vi frem til at jeg ikke skulle gjøre noenting med huden. Jeg bare vasker den med vann eller skyller hodet under vann når jeg dusjer. Ingenting mer. Ingen renseprodukter. Ingen kremer. Huden min har aldri vært så fin som nå. Før når jeg brukte produktet og sånt så ble hele huden i ansiktet mitt helt «skrapet» vekk. Det så grusomt ut. Nå har jeg fått huden min tilbake til normal. Og jeg har ikke kviser lenger, og huden min er ikke fet. Men ikke helt tørr heller. Jeg var veldig skeptisk til å gjøre dette og var litt i mot det før, men det har bare funket helt perfekt for meg. Men som sagt, det er sikkert mange som ikke er enige med meg. Og alle har jo forskjellig hud. Utenom dette har jeg gått på diane p-piller. Det funket også utrolig bra for meg. Anonymkode: f8949...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå