Nerine_ Skrevet 7. januar 2018 #61 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.telegraph.co.uk/news/2017/10/18/300000-men-join-metoo-sexual-assault-hashtag/ Anonymkode: f211c...841 Mente hvordan den trakasserende parten opplevde situasjonen med tanke på kjemi/flørting og hvorfor han/hun tenkte at berøring o.l var på sinn plass.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #62 Skrevet 7. januar 2018 13 minutter siden, Rotemor skrev: Ja, det er selvfølgelig trakasserende å bli beinflørtet Haha jaja det er bra at det ikke dras frem bagateller i #metoo bevegelsen da... Anonymkode: c4909...7fd 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #63 Skrevet 7. januar 2018 4 timer siden, Rotemor skrev: #metoo er en viktig kampanje. De av dere som latterliggjør den har ikke forstått hovedbudskapet. Kvinner sier nå at nok er nok! Vi skal ikke sitte med skylden og skammen fordi menn oppfører seg dårlig! DET er det viktigste; Ikke at noen overdriver. Du finner omtrent ikke en voksen kvinne som ikke har vært utsatt for varianter av trakassering. Vi skal danse på gulvet uten å risikere erigerte peniser inntil hoftebenet, hender på puppene eller fingre i rompa. Vi er fortsatt mottagelige for oppmerksomhet. Gjør det riktig! Det kan umulig være vanskelig. Ja greit nok det. Men saken er at menn som blir utsatt for seksuell trakkasering blir ledd av og ingen tar det seriøst. Har opplevd dette selv mange ganger. Me too er kun laget for kvinner, mens menn er det fortsatt fritt frem på! Anonymkode: 95746...16f 1
Rotemor Skrevet 7. januar 2018 #64 Skrevet 7. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja greit nok det. Men saken er at menn som blir utsatt for seksuell trakkasering blir ledd av og ingen tar det seriøst. Har opplevd dette selv mange ganger. Me too er kun laget for kvinner, mens menn er det fortsatt fritt frem på! Anonymkode: 95746...16f Nei, det er ikke fritt frem for noen å trakassere andre. Men dersom menns svar skal være sutring fremfor støtte så når ingen frem med noe noen gang! Kvinner tjener feks mindre enn menn. Dersom vi slåss for likestilling så hjelper det heller ikke mennene at de klager iver sin lønn. Den er fortsatt høyere på samme måte som at kvinner er mest utsatt. Man skal sttte hverandre i viktige og rettmessige kamper. Sutring er for babyer.
Rotemor Skrevet 7. januar 2018 #65 Skrevet 7. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha jaja det er bra at det ikke dras frem bagateller i #metoo bevegelsen da... Anonymkode: c4909...7fd I middagsselskap der en ektemann sitter ved siden av sin kone ig beinflørter med en uskyldig kvinne på andre siden av bordet så er dette seksuell uønsket oppmerksomhet som setter den andre kvinnen i et dillemma. Skal hun markere seg å gjøre det pinlig for alle så har det sin pris. Hun burde jo slippe den ekle situasjonen som skal prege hele kvelden. Dersom du ikke ser rekkevidden av slik oppførsel så har du virkelig en skole å gå!! #metoo mot sånne som deg! 4
Gjest Axl Rose Skrevet 7. januar 2018 #66 Skrevet 7. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden folk sier hele tiden at du ikke kan gjøre gjøre noe mot en kvinne uten samtykke. Er det sånn å forstå med disse spillereglene at man nå skal spørre om å få kysse/kline med en jente man treffer på byen eller dater? Så dårlig mange damer er til å sende signaler og menn å tolke signaler må jo dette være det tryggeste xD Anonymkode: 2fb91...8bf Ja best sånn 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet om ei som sendte nakenbilder av seg selv til en fyr, men klikka da han tok henne på rompa på fest. Det blir for galt. Anonymkode: 24998...76e Mange galne jenter det finnes da
Kragebein Skrevet 7. januar 2018 #67 Skrevet 7. januar 2018 Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #68 Skrevet 7. januar 2018 4 timer siden, Rotemor skrev: Ja, det er selvfølgelig trakasserende å bli beinflørtet av en ektemann som sitter sammen med sin kone. Det er en klassisk situasjon. Men her snakker vi innenfor det private, sosiale liv selvsagt. Da er det mange menn som også har blitt utsatt for. Jeg skjønner frustrasjonen din. Det er ikke greit måtte flytte beina gang på gang og den innpåslitne dama omtrent sklir av stolen for å rekke frem for å fortsette prosjektet sitt. Anonymkode: b6ef1...f66
Rotemor Skrevet 7. januar 2018 #69 Skrevet 7. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det mange menn som også har blitt utsatt for. Jeg skjønner frustrasjonen din. Det er ikke greit måtte flytte beina gang på gang og den innpåslitne dama omtrent sklir av stolen for å rekke frem for å fortsette prosjektet sitt. Anonymkode: b6ef1...f66 Det ene utelukker ikke det andre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #70 Skrevet 8. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det mange menn som også har blitt utsatt for. Jeg skjønner frustrasjonen din. Det er ikke greit måtte flytte beina gang på gang og den innpåslitne dama omtrent sklir av stolen for å rekke frem for å fortsette prosjektet sitt. Anonymkode: b6ef1...f66 12 timer siden, Rotemor skrev: Det ene utelukker ikke det andre. Skjønte du ikke at det var en uforbeholden støtte til deg om at uønsket beinflørting ikke er greit? Eller ble det et problem at det var kvinnen var den som begikk overgrepet? Anonymkode: b6ef1...f66
Rotemor Skrevet 8. januar 2018 #71 Skrevet 8. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønte du ikke at det var en uforbeholden støtte til deg om at uønsket beinflørting ikke er greit? Eller ble det et problem at det var kvinnen var den som begikk overgrepet? Anonymkode: b6ef1...f66 Nei, jeg forsto det! La bare til at det ene ikke utelukker det andre. Ingen blir hvitere av at andre blir svartere.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #72 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Rotemor skrev: Nei, jeg forsto det! La bare til at det ene ikke utelukker det andre. Ingen blir hvitere av at andre blir svartere. Det ser ut til at du har problemer med å skjønne hva andre brukere prøver å formidle til deg i denne tråden. For meg så er det ikke noen kamp om hva eller hvem som er værst. For meg så er det ikke noen kjønnskamp. Dårlig oppførsel er ikke greit uansett kjønn. Det ment som støtte til deg om at den benflørtingen du var utsatt for ikke var greit. Det var en kamerat av meg som ble utsatt for det samme som deg, og syntes det var svært ubehagelig akuratt som du syntes. Anonymkode: b6ef1...f66
Rotemor Skrevet 8. januar 2018 #73 Skrevet 8. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut til at du har problemer med å skjønne hva andre brukere prøver å formidle til deg i denne tråden. For meg så er det ikke noen kamp om hva eller hvem som er værst. For meg så er det ikke noen kjønnskamp. Dårlig oppførsel er ikke greit uansett kjønn. Det ment som støtte til deg om at den benflørtingen du var utsatt for ikke var greit. Det var en kamerat av meg som ble utsatt for det samme som deg, og syntes det var svært ubehagelig akuratt som du syntes. Anonymkode: b6ef1...f66 Ja.... Jeg forstår ikke hvorfor jeg må gjenta at jeg forsto budskapet ditt. Uønsket ooomerksomhet er uønsket uansett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå