Gå til innhold

Mee too-bevegelsen trender

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden folk sier hele tiden at du ikke kan gjøre gjøre noe mot en kvinne uten samtykke.

Er det sånn å forstå med disse spillereglene at man nå skal spørre om å få kysse/kline med en jente man treffer på byen eller dater?

Så dårlig mange damer er til å sende signaler og menn å tolke signaler må jo dette være det tryggeste xD

Anonymkode: 2fb91...8bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som sendte nakenbilder av seg selv til en fyr, men klikka da han tok henne på rompa på fest.

Det blir for galt.

Anonymkode: 24998...76e

• Liker 3
Skrevet

Så mye metoo-tråder det var i dag da. Noen som har lage flere metoo-tråder som nyttårsforsett?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

spyr snar av hele me to drite, har mistet helt respekten for det, ler meg skakk av alle disse kvinnene som rappoterer

ååå han så litt på meg

åååå jeg satt på fanget hans hele kvelden så trodde han at han kunne stryke meg på ryggen

ååååå jeg ble med han hjem og begynte å gin meg litt på musa,så trodde han det var en ivitasjon

on and on and on

Anonymkode: 48164...026

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om ei som sendte nakenbilder av seg selv til en fyr, men klikka da han tok henne på rompa på fest.

Det blir for galt.

Anonymkode: 24998...76e

Hvorfor ? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ME too*

Anonymkode: df705...c04

Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Hvorfor ? 

Seriøst? Du syns ikke jenta sendte feil signaler? Eller er det helt vanlig å sende nakenbilder i hytt og pine til alle og enhver? 

Og hvis man skal være så korrekt, så var det jo isåfall jenta som trakasserte han først

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Nerine_ skrev:

Seriøst? Du syns ikke jenta sendte feil signaler? Eller er det helt vanlig å sende nakenbilder i hytt og pine til alle og enhver? 

Og hvis man skal være så korrekt, så var det jo isåfall jenta som trakasserte han først

Det å være naken, er ikke samtykke til å bli tatt på.

Jeg går tilgomed rundt naken på en BDSM klubb, og blir ikke tatt på uten å ha blitt spurt først. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det å være naken, er ikke samtykke til å bli tatt på.

Jeg går tilgomed rundt naken på en BDSM klubb, og blir ikke tatt på uten å ha blitt spurt først. 

Hun trakasserte først, så om noen har grunn til å føle seg støtt er det han. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Hun trakasserte først, så om noen har grunn til å føle seg støtt er det han. 

Fordi hun sendte nakenbilder ? Hvordan vet du at det ble gjort uten samtykke? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

spyr snar av hele me to drite, har mistet helt respekten for det, ler meg skakk av alle disse kvinnene som rappoterer

ååå han så litt på meg

åååå jeg satt på fanget hans hele kvelden så trodde han at han kunne stryke meg på ryggen

ååååå jeg ble med han hjem og begynte å gin meg litt på musa,så trodde han det var en ivitasjon

on and on and on

Anonymkode: 48164...026

Du glemte:

ååååå jeg er en mann som er lei av metoo

ååååå greier ikke å holde meg fra å tenke på metoo likevel

ååå stakkars meg

Anonymkode: 548dd...042

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Fordi hun sendte nakenbilder ? Hvordan vet du at det ble gjort uten samtykke? 

Nei det vet jeg jo ikke. Men om hun sendte det uten at han etterspurte det, er det hun som trakassete han først. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte:

ååååå jeg er en mann som er lei av metoo

ååååå greier ikke å holde meg fra å tenke på metoo likevel

ååå stakkars meg

Anonymkode: 548dd...042

Jeg er ikke mann, men syns hele greia har gått over stokk og stein. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Nei det vet jeg jo ikke. Men om hun sendte det uten at han etterspurte det, er det hun som trakassete han først. 

Og siden vi ikke vet om det var med eller uten samtykke, vet vi ikke at det var trakkasering.. vi vet derimot at hun IKKE hadde samtykket til å bli tatt på rompa.
Det er HELT ok å ikke ville bli tatt på, selv om man har sendt nakenbilder, ELLER er naken. 

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, SlemUlv skrev:

Og siden vi ikke vet om det var med eller uten samtykke, vet vi ikke at det var trakkasering.. vi vet derimot at hun IKKE hadde samtykket til å bli tatt på rompa.
Det er HELT ok å ikke ville bli tatt på, selv om man har sendt nakenbilder, ELLER er naken. 

Det er ikke lov til å være naken overalt akkurat...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Det er ikke lov til å være naken overalt akkurat...

Hva har det med saken å gjøre ? 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Hva har det med saken å gjøre ? 

Bare påpekte det;)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Bare påpekte det;)

men det har null å gjøre med saken.. -_- 

• Liker 4
Skrevet

#metoo er en viktig kampanje. De av dere som latterliggjør den har ikke forstått hovedbudskapet. 

Kvinner sier nå at nok er nok! Vi skal ikke sitte med skylden og skammen fordi menn oppfører seg dårlig! DET er det viktigste; Ikke at noen overdriver.

Du finner omtrent ikke en voksen kvinne som ikke har vært utsatt for varianter av trakassering.

Vi skal danse på gulvet uten å risikere erigerte peniser inntil hoftebenet, hender på puppene eller fingre i rompa. Vi er fortsatt mottagelige for oppmerksomhet. Gjør det riktig! Det kan umulig være vanskelig.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Trodde virkelig at dette var den første metoo-tråden som ikke skulle få noe svar.

Det er jo femti sånne tråder allerede, og HI her bringer jo ingenting nytt til diskusjonen.

Anonymkode: cd4d0...bdf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...