AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Er det flere som tenker at utseende på partner har litt å si for å få pene barn? Skikkelig flaut å innrømme noe så overflafisk. Sikkert ikke den man nødvendigvis faller for, men jeg tenker på det. Anonymkode: eaa63...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er det flere som tenker at utseende på partner har litt å si for å få pene barn? Skikkelig flaut å innrømme noe så overflafisk. Sikkert ikke den man nødvendigvis faller for, men jeg tenker på det. Anonymkode: eaa63...3d8 Du har ingen garanti for å få pene barn hvis begge foreldrene er pene. Du har ingen garanti for å høye/lave barn om faren er høy/lav eller at moren er høy/lav. Så jeg ville nok ha sluttet å tenke sånn. Anonymkode: d4df3...f0d 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Jeg synes det er veldig sjelden jeg ser to veldig pene foreldre. Generelt har de fleste pene jenter jeg kjenner pene mødre, men ikke spesielt kjekke fedre. Så det holder vel med en. Anonymkode: 1e0b1...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er det flere som tenker at utseende på partner har litt å si for å få pene barn? Skikkelig flaut å innrømme noe så overflafisk. Sikkert ikke den man nødvendigvis faller for, men jeg tenker på det. Anonymkode: eaa63...3d8 Ja jeg tenker sånn, men kommer aldri til å si det høyt så klart. Er også enig i at det ikke er noen garanti, men det fineste jeg vet er rødt hår og grønne øyne, så når jeg møter menn som har dette tenker jeg at "åh han og jeg kan sikkert få et barn med rødt hår og grønne øyne" . Skikkelig teit men sånn er det. Anonymkode: 38dbe...158
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som tenker at utseende på partner har litt å si for å få pene barn? Skikkelig flaut å innrømme noe så overflafisk. Sikkert ikke den man nødvendigvis faller for, men jeg tenker på det. Anonymkode: eaa63...3d8 Hvordan tenker du at det skal arte seg? Kjekk er noe annet enn pen - en kjekk mann vil ikke få en pen datter om hun arver hans trekk - da må DU være pen. På samme måte vil du neppe få en kjekk sønn om han arver for mange av dine trekk. Du kan altså ikke planlegge dette. Se f.eks. på Bruce Willis og Demi Moore - han er kjekk og hun er pen, men deres tre døtre er jo ikke pene overhodet, da de likner på faren sin og trekkene er altfor maskuline. Verst er det for Rumer. Anonymkode: 1e0b1...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tenker du at det skal arte seg? Kjekk er noe annet enn pen - en kjekk mann vil ikke få en pen datter om hun arver hans trekk - da må DU være pen. På samme måte vil du neppe få en kjekk sønn om han arver for mange av dine trekk. Du kan altså ikke planlegge dette. Se f.eks. på Bruce Willis og Demi Moore - han er kjekk og hun er pen, men deres tre døtre er jo ikke pene overhodet, da de likner på faren sin og trekkene er altfor maskuline. Verst er det for Rumer. Anonymkode: 1e0b1...bf2 Hovedregel er jo symetri. Pene mennesker får pene barn. TS Anonymkode: eaa63...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #7 Skrevet 7. januar 2018 Jeg er vel passe pen og faren til barnet mitt er sånn passe kjekk. Vi fikk en så nydelig unge at det er helt latterlig 😂 Ser også foreldre som ikke er pene som får nydelige barn, og smellvakre foreldre som får mindre pene barn. Anonymkode: 588bb...b6f 1
Gjest Peanut Skrevet 7. januar 2018 #8 Skrevet 7. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Se feks. på Bruce Willis og Demi Moore - han er kjekk og hun er pen, men deres tre døtre er jo ikke pene overhodet, da de likner på faren sin og trekkene er altfor maskuline. Verst er det for Rumer. Anonymkode: 1e0b1...bf2 Jeg synes døtrene er pene jeg.
Måbarefåsiat... Skrevet 7. januar 2018 #9 Skrevet 7. januar 2018 Min gutt er underskjønn. Hverken faren eller jeg er noen blomster, dog... haha. Man kan ha flaks.
Thyra Skrevet 7. januar 2018 #10 Skrevet 7. januar 2018 Alle småbarn er søte, men de fleste vokser det av seg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #11 Skrevet 7. januar 2018 Jeg er middels pen, far mindre pen. Og barna våres er pene, spesielt datteren vår på 17 år er utrolig vakker, både hun og vi får høre det hele tiden. Ser at hun ligner på meg, hun ble bare ennå penere. Jeg har en tante som var veldig vakker, og jobbet som fotomodell. Så man vet jo aldri hvordan barna kommer til å se ut. Og i de fleste familier jeg vet om, hvor det er flere barn, så varierer utseende på barna. Og foreldrenes utseende har ikke så mye og si. Anonymkode: 76307...e52
Charlene87 Skrevet 9. januar 2018 #12 Skrevet 9. januar 2018 Jeg vil tro at menn tenker sånn :-/ og at det er litt biologisk at damene bør være pene for å få pene barn, er jo en grunn til at menn velger gjerne damer som er litt yngre , eller ser friskt ut i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #13 Skrevet 9. januar 2018 Det er ikke alltid slik at pene foreldre får pene barn og omvendt. Tanta mi går ikke under kategorien pen og mannen hennes er virkelig ikke kjekk! Likevel har de fått en sønn som er kjempe populær hos damene. Såpass at en gang hadde en kunde i butikken spurt en av de andre ansatte om han med de pene øynene var singel ellers har moren min alltid gått for å være pen og kapret mannen alle ville ha i sine yngre dager. Han ble min far og jeg har ikke hatt mangel på tilbud heller. Kjenner ei på min alder som er veldig pen som fikk barn for et barn for et par år siden, ungen er veldig pen ja. Ei annen på min alder fikk barn for enda flere år siden. Hun var en av skolens verste mobbere og har aldri vært pen. Ungen har ikke vært så heldig med det ytre heller. Anonymkode: 9aafe...929
Gjest Minesveiper Skrevet 9. januar 2018 #14 Skrevet 9. januar 2018 (endret) Det er en hypotese i biologien som kalles for sexy son hypothesis. Tror den gikk ut på at kvinne velger pen mann fordi hun ønsker pene barn, og spesielt pen gutt som da vil ha større sjanse for å få avkom. Kvinnen ønsker pen gutt fordi en gutt kan potensielt få flere avkom en jente. Det er ikke hypotesen som står sterkest når det gjelder seksuell seleksjon. Endret 9. januar 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #15 Skrevet 9. januar 2018 Jeg har nokså stygge foreldre, spesielt min mor er ikke særlig pen. Jeg er under middels. Darwin i praksis! Anonymkode: bb287...d73 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #16 Skrevet 9. januar 2018 Tenker at dersom man har en morsom og sjarmerende partner og barnet arver noe av det, trenger man ikke nødvendigvis være den kjekkeste for å sjarmere og være populær blant mennesker. Høy intelligens korrelerer også med gode sosiale evner. Er egentlig mer opptatt av at barn evt skulle få trekk som gjør dem bedre rustet til å takle mennesker og samfunn, enn at de blir pene. Å være pen hjelper deg ikke gjennomskue mennesker som vil svindle eller utnytte deg, ei heller hjelper det deg å forstå mennesker Anonymkode: fcb89...1b2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #17 Skrevet 10. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenker at dersom man har en morsom og sjarmerende partner og barnet arver noe av det, trenger man ikke nødvendigvis være den kjekkeste for å sjarmere og være populær blant mennesker. Høy intelligens korrelerer også med gode sosiale evner. Er egentlig mer opptatt av at barn evt skulle få trekk som gjør dem bedre rustet til å takle mennesker og samfunn, enn at de blir pene. Å være pen hjelper deg ikke gjennomskue mennesker som vil svindle eller utnytte deg, ei heller hjelper det deg å forstå mennesker Anonymkode: fcb89...1b2 Man kan være heldig også. Pappaen min har aspergers og mamma er sånn som har veldig lav selvtillit. Endte med at alle tre barna gjorde det bra sosialt. Ingen av oss har arvet fått personlighetene til foreldrene. Tror nok mye handler om å ha flaks i oppveksten. Mange som blir mobbet, osv, men vi har alltid havnet i klasser med veldig godt miljø. Anonymkode: 5144c...759
putaz Skrevet 10. januar 2018 #18 Skrevet 10. januar 2018 På 7.1.2018 den 11.07, AnonymBruker skrev: Er det flere som tenker at utseende på partner har litt å si for å få pene barn? Skikkelig flaut å innrømme noe så overflafisk. Sikkert ikke den man nødvendigvis faller for, men jeg tenker på det. Anonymkode: eaa63...3d8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #19 Skrevet 10. januar 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Man kan være heldig også. Pappaen min har aspergers og mamma er sånn som har veldig lav selvtillit. Endte med at alle tre barna gjorde det bra sosialt. Ingen av oss har arvet fått personlighetene til foreldrene. Tror nok mye handler om å ha flaks i oppveksten. Mange som blir mobbet, osv, men vi har alltid havnet i klasser med veldig godt miljø. Anonymkode: 5144c...759 Om man er en romslig person med et reflektert syn på virkeligheten kan man gjerne lære egne barn å takle den samme verden bedre. Å vokse opp med foreldre som krever og forventer er noe helt annet enn å vokse opp med foreldre som ønsker å se deg som individ og menneske, for eks. det er slike ting jeg synes er viktig om jeg skulle ha barn. Å være pen er ikke nok til å overleve Anonymkode: fcb89...1b2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #20 Skrevet 10. januar 2018 Mamma er veldig pen, pappa er stygg, jeg ble søt. altså 2+0=1 jeg som er 1(søt) må finne en mann som er minst 1 for å unngå å få 0 Så ja jeg tenker på det. Anonymkode: a6ca2...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå