Gå til innhold

Singel og sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere andre som er single, hvordan får dere sex? 

Ble singel for 2år siden, og hadde altså ikke hatt sex siden. 

Forrige uke var jeg på en date, og da han tok initiativ til sex så var jeg med på den fordi jeg ville ha sex. Tror ikke vi helt var noen stor match for hverandre og tviler på å møte han igjen. Dette er ikke noe jeg pleier å gjøre, da jeg egentlig aldri har vært på en «date» med en fremmed. Jeg har heller aldri tatt med noen hjem fra byen eller lignende. 

Samtidig er jeg ikke interessert i å ligge rundt med mange for å få sex.. jeg kan fortsatt telle partnere på to hender og slik vil jeg ha det... så hva gjør dere andre?

Anonymkode: abe62...416

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble singel i 20-årene og ville være det en stund hadde jeg vel samme tankene som deg. 

Det første jeg bestemte meg for var å legge vekk tankene om antall partnere, hva andre måtte tenke, uttrykk som "ligge rundt" osv. Rett og slett sette utforskningen i førersetet, uten å lage så mange regler for meg selv. Vanskelig å finne en god sexpartner hvis man ikke er villig til å gå videre etter et dårlig ligg fordi man ikke vil ha så mange. Kort sagt: Jeg gjorde noe med innstillingen.

Kort sagt så datet jeg som normalt (med sukker og etterhvert tinder), men så etter en god sexpartner og spennende opplevelser, ikke en kjæreste. Det var jeg helt ærlig på fra typ første eller andre date, eller til og med på meldinger før vi møttes. Hadde tre langtids pulevenner i løpet av en fireårsperiode som jeg traff på den måten, i tillegg til to kortvarige eventyr.

Anonymkode: 7551a...31a

AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige. Det finnes de som er helt avhengig av å ha en følelsesmessig relasjon til en person for å være intime. Dette gjelder nok flest kvinner. Mens andre er "frigjorte" og har sex fordi det er deilig og fordi de har lyst. Det ene er ikke mer rett enn det andre. Det viktigste er at man gjør det som føles rett for en selv. Jeg kunne ALDRI ha gått så lenge uten sex, singel eller ikke.

Du spør hvordan "man får sex"? Tror nok du innerst inne skjønner at du som kvinne ikke har noe problem å få deg noe om du vil.... Gutta står i kø på byen. Spør du 10 tilfeldige single gutter om de vil ha sex med deg, kan jeg garantere deg at minst 5 svarer ja. (Dessverre vil nok en del gutter i forhold også gjøre det....). Jeg garanterer at om jeg vil ha sex en kveld, og stikker på byen, har jeg en sexpartner i senga mi på under en time.... Ja, det ER så enkelt :)

For single gutter er derimot saken en helt annen.... Men noen fordeler må jo kvinner ha ;)

Anonymkode: be220...b02

Skrevet

Jeg hadde en ONS.. som endte opp i å bli et FF forhold som varte i 2 år, frem til jeg fant min første Dominant <3 
Så jeg kan fortsatt telle mine sexpartnere på 2 hender.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige. Det finnes de som er helt avhengig av å ha en følelsesmessig relasjon til en person for å være intime. Dette gjelder nok flest kvinner. Mens andre er "frigjorte" og har sex fordi det er deilig og fordi de har lyst. Det ene er ikke mer rett enn det andre. Det viktigste er at man gjør det som føles rett for en selv. Jeg kunne ALDRI ha gått så lenge uten sex, singel eller ikke.

Du spør hvordan "man får sex"? Tror nok du innerst inne skjønner at du som kvinne ikke har noe problem å få deg noe om du vil.... Gutta står i kø på byen. Spør du 10 tilfeldige single gutter om de vil ha sex med deg, kan jeg garantere deg at minst 5 svarer ja. (Dessverre vil nok en del gutter i forhold også gjøre det....). Jeg garanterer at om jeg vil ha sex en kveld, og stikker på byen, har jeg en sexpartner i senga mi på under en time.... Ja, det ER så enkelt :)

For single gutter er derimot saken en helt annen.... Men noen fordeler må jo kvinner ha ;)

Anonymkode: be220...b02

Noen fordeler? Jeg er virkelig glad jeg ikke er mann, for jeg kan ha sex eller kos nøyaktig når jeg vil, men ser på brødrene mine og selv den eldste som kan velge og vrake pga trent kropp kan ikke bare fikse seg sex ved å ta en telefon. Har nå 3 faste fordi jeg hater kondom, men når jeg var 20 kunne jeg ha hatt sex med ny mann og noen kvinner hver dag om jeg ville. Vet jeg knuste noen hjerter fordi de var forelsket mens jeg bare var kåt, en av dem grein på telefonen og sa han ville akseptert andre, så lenge det betydde at vi var sammen. Syntes synd på han, men jeg var fortsatt interessert i utstyret hans, så hadde noen trekanter med han. Hadde jeg vært mann ville han fått mer enn lett på tråden stempel, og selv om jeg har mye sex så må de både se bra ut, være rimmelig utstyret eller jævlig god i senga generelt som veier opp for mindre utstyr. Har vært i noen forhold og vil heller vente og fokusere på studiene nå. De tre faste går i ulike klasser så hvem jeg har sex med nå for tiden avhenger om jeg vil ha hjelp til prøver. 

Anonymkode: 00a6e...52c

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er mann, har alltid hatt sexpartnere i perioder hvor jeg har vært singel, og jeg er ikke spesielt kjekk eller atletisk. Jeg har vært sosial og interessert på SoMe og irl, og åpen og ærlig på hva jeg vil. Ikke bare har jeg truffet kvinner på den måten, men truffet kvinner med omtrent samme interesser og målsetting som meg. Ja, det krever mer enn et par tastetrykk, men det er bare rimelig.

AnonymBruker
Skrevet

Å være singel har man fire alternativer når det kommer til sex:

1) Ha sex med seg selv (runke/onanere)
2) Ha uregelmessig sex med lengre uvisse perioder i mellom med samme partner
3) Ha uregelmessig hyppigere sex med forskjellige partnere
4) Skaffe seg en fuck friend og ha regelmessig sex med samme partner

Selv pleier jeg å velge det første eller andre alternativet, da sex uten å være forelsket ikke kan sammenlignes med følelsesfyllt sex i mine øyne, men syns ikke du skal tenke så mye på antall partnere når du faktisk savner å ha mer sex. Det er som man sier ellers, et tall er bare et tall og betyr ingenting i det store og hele. Høres rart ut og liksom ha en grense. Man trenger jo ikke ligge med alle man får sjansen med, men er jo bare å kjøre på å ligge med de du får lyst til å ikke la deg hindre av "tallet" liksom.

Anonymkode: 52fb6...51b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...