Gå til innhold

Jente gikk toppløs på festival, mann tok henne på puppene og er nå fengslet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.dagbladet.no/video/pSW6fdvTle4

så denne videoen av den 20 år gamle toppløse jenta og jeg lot meg provosere... Beviser ikke dette at feminismen har gått litt langt? 

For det første, hvorfor skal hun gå rundt kliss naken, med kun glitter på puppene, på festival, og bli SÅ rasende når en fyr så vitt tar på puppene hennes? Jeg mener folk skal få kle seg som man vil, men hun her har jo strengt tatt ikke kledd seg? Hun er ikke på stranda akkurat... 

Hun sammenligner dette med en voldtektskultur, men ingenting her indikerte at denne mannen ønsket å voldta henne... Han løper bort, tar raskt på puppen og løper vekk igjen. Sikkert full eller rusa og har det knallgøy på festival. Syns faktisk man skal tåle litt når man velger å slenge ut puppene sine på en festival og fremheve den med glitter i tillegg.

jenta sier videre at hun så flere menn gå naken uten at de ble trakassert. Hva vet hun egentlig om det? Hva vet hun om de ble tatt på pikken eller ikke? Eller om folk sa til dem at de var ekle og burde pakke inn dongen sin? 

Til slutt syns jeg det er tragisk at hun løpet bort og slår han, HARDT, etterpå. Som at ikke det er nok, anmelder hun han. Jeg mener det er noe galt med verden når det å bli tatt på puppene i en slik situasjon gir fengselsstraff, men å bokse noen i trynet, er bare helt greit? 

Det verste er at det er kun Fordi hun er kvinne. Hadde det vært motsatt, altså hadde det vært en mann som ble tatt i skrittet av en kvinne  og han hadde slått henne etterpå, hadde det fremdeles gått utover mannen. Han hadde sikkert fått bot for vold i tillegg!

Jeg syns synd på dere menn i denne tidsperioden. Her er det vi kvinner som styrer og har makt, fordi dere har en penis og den kan vi bruke hardt mot dere. I denne epoken er det ikke rom for feil og du skal passe deg for å sjekke opp feil jente, hun kan nemlig bli trakassert av at du kaller henne fin. 

Voldtekt er selvsagt ikke greit, men det å bli tatt på puppene, som man går å slenger rundt med, på festival, er ikke voldtekt. Det var ikke greit at han tok henne på puppen, men det var heller ikke greit at hun slo han!  Fatter ikke at hun lager politisak ut av sånn bagatell. Stakkars mann... 

Og jeg er kvinne selv!

kjør diskusjon folkens. 

Anonymkode: 12e2a...8e2

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/video/pSW6fdvTle4

så denne videoen av den 20 år gamle toppløse jenta og jeg lot meg provosere... Beviser ikke dette at feminismen har gått litt langt? 

For det første, hvorfor skal hun gå rundt kliss naken, med kun glitter på puppene, på festival, og bli SÅ rasende når en fyr så vitt tar på puppene hennes? Jeg mener folk skal få kle seg som man vil, men hun her har jo strengt tatt ikke kledd seg? Hun er ikke på stranda akkurat... 

Hun sammenligner dette med en voldtektskultur, men ingenting her indikerte at denne mannen ønsket å voldta henne... Han løper bort, tar raskt på puppen og løper vekk igjen. Sikkert full eller rusa og har det knallgøy på festival. Syns faktisk man skal tåle litt når man velger å slenge ut puppene sine på en festival og fremheve den med glitter i tillegg.

jenta sier videre at hun så flere menn gå naken uten at de ble trakassert. Hva vet hun egentlig om det? Hva vet hun om de ble tatt på pikken eller ikke? Eller om folk sa til dem at de var ekle og burde pakke inn dongen sin? 

Til slutt syns jeg det er tragisk at hun løpet bort og slår han, HARDT, etterpå. Som at ikke det er nok, anmelder hun han. Jeg mener det er noe galt med verden når det å bli tatt på puppene i en slik situasjon gir fengselsstraff, men å bokse noen i trynet, er bare helt greit? 

Det verste er at det er kun Fordi hun er kvinne. Hadde det vært motsatt, altså hadde det vært en mann som ble tatt i skrittet av en kvinne  og han hadde slått henne etterpå, hadde det fremdeles gått utover mannen. Han hadde sikkert fått bot for vold i tillegg!

Jeg syns synd på dere menn i denne tidsperioden. Her er det vi kvinner som styrer og har makt, fordi dere har en penis og den kan vi bruke hardt mot dere. I denne epoken er det ikke rom for feil og du skal passe deg for å sjekke opp feil jente, hun kan nemlig bli trakassert av at du kaller henne fin. 

Voldtekt er selvsagt ikke greit, men det å bli tatt på puppene, som man går å slenger rundt med, på festival, er ikke voldtekt. Det var ikke greit at han tok henne på puppen, men det var heller ikke greit at hun slo han!  Fatter ikke at hun lager politisak ut av sånn bagatell. Stakkars mann... 

Og jeg er kvinne selv!

kjør diskusjon folkens. 

Sure you are :sarkasme:

Anonymkode: 82ab7...692

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt skulle ikke denne mannen tatt henne på puppene. Hvorfor er bryster så seksualisert i vår kultur, egentlig? Menn kan jo gå toppløse så mye de vil, mens kvinner må pakke inn brystene i ubehagelige BH’er (for brystvortene kan ikke syntes gjennom toppen, må vite) og ha på trøye over. Kanskje menn rett og slett bør skjerpe seg litt, og skjønne at bryster er laget for å være matstasjon for babyer, ikke runkemateriell for de? 

Anonymkode: 90805...5bb

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært den fyren hadde jeg anmeldt jenta for vold. Han slår henne ikke, han tar henne så vidt på ene puppen og stikker av.  En pupp som hun hardnakket hevder bare er en ikke-seksuell kroppsdel. Og kan vise frem så mye hun vil. Så hvorfor så provosert over at noen tar borti den ikke-seksuelle kroppsdelen? Når noen tar borti puppen så er den plutselig en intim kroppsdel.. Dobbelmoral. 

Der er hun som burde straffeforfølges. Tross alt er det hun som angriper og slår mannen flere ganger. 

Anonymkode: 4b265...b36

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes forsåvidt hun ber om det. 

Anonymkode: 85e4b...cd4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Zanzibar3 skrev:

Her er et bilde som veldig godt forklarer voldtektskultur og hvorfor denne hendelsen er en del av den. Ø5945ac56b118a3493115d5f8_rapeculture.png

Uansett hvordan noen er kledd er det ikke greit å ta seg til rette på eller med andres kropp.

Vi tar ikke på mennesker uten videre. Det gjelder både kvinner og menn. Synes det er ganske greit jeg. 

Syns du vold er greit da? Det er jo en av de tingene jeg reagerer på!

og jeg sier jo også at ikke det er greit at han tok henne på puppen, men hun gjorde vel det ganske klart da hun bokset han i trynet? Hadde ikke det vært nok? Hvorfor dra det så langt, når hun gjorde noe galt selv?

problemet er at feminister skriker om likestilling, Men det de fleste egentlig ønsker er at kvinner skal få makt og alt skal gå i vår favør.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sure you are :sarkasme:

Anonymkode: 82ab7...692

😂 nei du tok meg på fersken nå! Jeg er selvsagt en mann, ingen jente kan jo ha andre meninger enn andre jenter. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært den fyren hadde jeg anmeldt jenta for vold. Han slår henne ikke, han tar henne så vidt på ene puppen og stikker av.  En pupp som hun hardnakket hevder bare er en ikke-seksuell kroppsdel. Og kan vise frem så mye hun vil. Så hvorfor så provosert over at noen tar borti den ikke-seksuelle kroppsdelen? Når noen tar borti puppen så er den plutselig en intim kroppsdel.. Dobbelmoral. 

Der er hun som burde straffeforfølges. Tross alt er det hun som angriper og slår mannen flere ganger. 

Anonymkode: 4b265...b36

Enig med deg! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 nei du tok meg på fersken nå! Jeg er selvsagt en mann, ingen jente kan jo ha andre meninger enn andre jenter. 

(Ironi så klart.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at hun i følge noen av dere «ber» om det, når det faktisk er en festival hvor flesteparten av deltagerne er nakne. Ba alle som var der om det da? Da skulle det vell endt opp som en stor voldtektfestival da???

Anonymkode: 07f98...4d4

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er kvinne selv!

Særlig..... :skratte:

Anonymkode: 381fa...c0a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Morsomt at hun i følge noen av dere «ber» om det, når det faktisk er en festival hvor flesteparten av deltagerne er nakne. Ba alle som var der om det da? Da skulle det vell endt opp som en stor voldtektfestival da???

Anonymkode: 07f98...4d4

Var garantert ikke bare hun som ble tatt på? Hvorfor tror hun at hele verdens handler om henne? 

Har vært på festival selv og blitt klypt i rompa og tafset på. Syns ikke det var greit, så jeg dyttet vekk fyren og sa slutt. Beveget meg bort fra han og viste at jeg ikke var interessert. Syns verken det var ille eller trakasserende og jeg hyler ikke #metoo for sånne ting! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Særlig..... :skratte:

Anonymkode: 381fa...c0a

Oi det var en original kommentar. Ingen andre har jo skrevet det før deg... 

• Liker 6
Skrevet

En skal ha samtykke for å ta slik på andre, det være seg mann eller kvinne. Det å gå naken betyr ikke det samme som samtykke.

Holdninger som at hun ber om det, burde vi være foruten i dagens samfunn

• Liker 21
Skrevet

mannen her er dum ,mens jenta her er både dum og voldelig.

Mannen burde få tilsnakk mens jenta burde få straff

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var garantert ikke bare hun som ble tatt på? Hvorfor tror hun at hele verdens handler om henne? 

Har vært på festival selv og blitt klypt i rompa og tafset på. Syns ikke det var greit, så jeg dyttet vekk fyren og sa slutt. Beveget meg bort fra han og viste at jeg ikke var interessert. Syns verken det var ille eller trakasserende og jeg hyler ikke #metoo for sånne ting! 

Men om han hadde fulgt etter deg, og ikke stoppet.. fortsatt å tafse og klype... hadde det fortsatt ikke være trakassering? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, emilie123 skrev:

En skal ha samtykke for å ta slik på andre, det være seg mann eller kvinne. Det å gå naken betyr ikke det samme som samtykke.

Holdninger som at hun ber om det, burde vi være foruten i dagens samfunn

Hva med vold da? Er det greit å bekjempe en kriminalitet med en annen kriminalitet? Denne jenta gjorde også noe som ikke var greit, men det er bare mannen som får straff. Og det var ikke selvforsvar akkurat.....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Men om han hadde fulgt etter deg, og ikke stoppet.. fortsatt å tafse og klype... hadde det fortsatt ikke være trakassering? 

Det blir selvsagt noe annet? Men denne mannen i videoen løper jo vekk med en gang? Han følger ikke etter henne. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...