Poppie Skrevet 9. januar 2018 #21 Skrevet 9. januar 2018 Syntes første episode var helt krise. Har aldri hatt noe til overs for Jenny Skavlan, men tenkte å gi henne en sjanse - men herregud, som hun overspiller. Mimikken hennes er jo like dramatisk som om hun sto på en teaterscene 20 meter unna publikum og jeg reagerte også på at det skal være "morsomt" at hun kom naken ut foran ungene til kjæresten sin, og eldstesønnen syntes tydeligvis hun var digg. Ser for meg at den mannlige hovedrollen hadde flasha snoppen sin foran datteren... Forferdelig manusskriving og platte karakterer - selv om det var noe sjarmerende over hun som bodde med broren sin. Synes og han som spilte kjæresten til Jenny Skavlan gjorde en ok figur, resten spilte så lite overbevisende at jeg følte at ingen av dem kjente hverandre. Send skuespillerene på hyttetur i en uke sammen med tre kasser øl og 10 liter vin - så skal du se at det blir mer realistisk. Dette var bare helt, helt forferdelig (men jeg skal prøve å se episode 2 før jeg gir meg). 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #22 Skrevet 9. januar 2018 Og nå visst serien rasisme.. Anonymkode: d71e7...71d 2
Wonders Skrevet 11. januar 2018 #23 Skrevet 11. januar 2018 (endret) Den gjenspeiler ikke noen jeg kjenner. I seien er jo alle helt norske. Det synes jeg er innmari snålt. Inget internasjonalt preg. Har ikke de som lager denne serien sett på folket omkring seg? På vestkanten, siden noen her inne mente dette var overkalsseserie, er alle fra alle land. Så dette er noe triste greier. Hvem er målgruppen til denne serien egentlig?? Endret 11. januar 2018 av Wonders 2
Poppie Skrevet 11. januar 2018 #24 Skrevet 11. januar 2018 54 minutter siden, Wonders skrev: Den gjenspeiler ikke noen jeg kjenner. I seien er jo alle helt norske. Det synes jeg er innmari snålt. Inget internasjonalt preg. Har ikke de som lager denne serien sett på folket omkring seg? På vestkanten, siden noen her inne mente dette var overkalsseserie, er alle fra alle land. Så dette er noe triste greier. Hvem er målgruppen til denne serien egentlig?? Hvite, rike vestkantfruer som drømmer om å ha playdate med Jenny Skavlan. 2
evelynn Skrevet 11. januar 2018 #25 Skrevet 11. januar 2018 2 hours ago, Wonders said: Den gjenspeiler ikke noen jeg kjenner. I seien er jo alle helt norske. Det synes jeg er innmari snålt. Inget internasjonalt preg. Har ikke de som lager denne serien sett på folket omkring seg? På vestkanten, siden noen her inne mente dette var overkalsseserie, er alle fra alle land. Så dette er noe triste greier. Hvem er målgruppen til denne serien egentlig?? Bare vent. Satser på at på en eller annen tidspunkt kommer den en polsk vaskehjelp eller Litauensk rørelege, eller noe lignende 2
Poppie Skrevet 11. januar 2018 #26 Skrevet 11. januar 2018 2 timer siden, evelynn skrev: Bare vent. Satser på at på en eller annen tidspunkt kommer den en polsk vaskehjelp eller Litauensk rørelege, eller noe lignende Jeg tror de tar samme vrien som i side om side - mørkhudet kvinne som er den vellykkede sjefen til en av dem (regner med det blir sjefen til hun advokat-dama). Oppfyller 3 ønsker på én gang. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #27 Skrevet 11. januar 2018 Er litt usikker på serien. Sånn sett så er det et morsomt (i den grad at kleinheten er morsom) tv program å se i helgen dersom man ikke ønsker å se på noe for seriøst. Jenny Skavlan gjør det derimot litt vondt å se på med tanke på hvordan hun overspiller og den "nakenscenen" var bare for mye... Kommer likevel til å fortsette å se på siden jeg synes Renate Reinsve virker som en interessant karakter å følge med på tanke på at jeg kjenner meg litt igjen. Ikke altfor mange norske serier som har unge "kalde" karrierekvinner som ikke klarer å komme seg ut av singelsonen Synes plottet med å få henne til å bli sammen med broren til venninna derimot ødelegger en stor del. Anonymkode: 6d393...b38
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #28 Skrevet 15. januar 2018 Episode 2 var enda dårligere. Da takker i hvert fall jeg for meg som seer av dette programmet. Anonymkode: 568f9...251 3
Poppie Skrevet 15. januar 2018 #29 Skrevet 15. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Episode 2 var enda dårligere. Da takker i hvert fall jeg for meg som seer av dette programmet. Anonymkode: 568f9...251 Jeg lo én gang - da massasjestolen skrudde seg på. Sier sitt da, når en stol har mer sjarm enn noen i serien. Underbetalt er den sikkert og 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #30 Skrevet 15. januar 2018 Utrolig dårlig, lager de så dårlige serier i 2018? Og Jenny Skavlan er verdens kjedeligste skuespiller. . Anonymkode: 736df...a5b 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #31 Skrevet 15. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig dårlig, lager de så dårlige serier i 2018? Og Jenny Skavlan er verdens kjedeligste skuespiller. . Anonymkode: 736df...a5b Jeg trodde faktisk Jenny skulle være både flinkere og mer sjarmerende på skjermen, siden hun i utgangspunktet liksom ble kjent som skuespiller. Jeg har ikke sett noe av henne før nå, og ble veldig negativt overrasket. Anonymkode: 568f9...251 2
Nevian Skrevet 6. februar 2018 #32 Skrevet 6. februar 2018 Dårlige greier. Får inntrykk av at de prøver altfor hardt. Skuespillet fremstår beint fram dårlig. Side om Side er milevis bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #33 Skrevet 6. februar 2018 Karakterene og hele serien er bare platt. Anonymkode: f6c87...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #34 Skrevet 7. februar 2018 Uff, dette var helt krisedårlig! Hans Olav Brenner er en bra mann, men noen komiker er han ikke. Tjukk ull-lue inne midt på sommeren? Ja, vi skjønner at han skal være en slacker-type, altså! Jenny Skavlan kan ikke spille overhodet. Hun overdramatiserer og har stort sett ett uttrykk, litt sånn måpende, med åpen munn. Jørgen Kaalstad er jo skuespiller, men her ser han ut til å kjede seg noe så inn i granskauen. Og dette litt hippieaktige paret - han er så sløv og treiiiig og hun hvisker fram replikkene sine med en slags pusete babystemme. Den eneste som kommer sånn noenlunde fra det er Reinsve, men hun er også blitt gitt en klisjeaktig rolle, og at hun liksom skal bli sammen med slacker-bror? Glem det. Anonymkode: 1e439...58c
Poppie Skrevet 7. februar 2018 #35 Skrevet 7. februar 2018 Måtte skru av midt i episode 3. Klarte rett og slett ikke mer. Han som spiller faren til Ebba (han med brillene) - makan til traurig type, hvordan i alle dager klarte han å få seg dame? Alt er jo et ork, klaging for alt og alt noen andre gjør blir feil. Hadde det vært typen min så hadde jeg pakket sakene og dratt, må da gå an å engasjere seg i noe? Vise litt mer følelser enn "trøtt og negativ hipster-pappa". Nå har jeg ikke sett de siste episodene, så jeg har følgende spørsmål: Familie 1: 1. Gaper Jenny Skavlan enda like mye? 2. Er typen hennes fremdeles håpløs "kul pappa" som ikke gidder oppdra barna sine? Familie 2: 3. Er negativ brillehipster-pappa fremdeles like negativ? 4. Klarer dama til negativ brillehipsterpappa fremdeles å holde opp humøret til tross for negative brillehipsterpappa? 5. Har broren hennes tatt av seg topplua og/eller har bidratt med noe som helst positivt til familien? Familie/venn 3: 6. Er frk independent karriere-woman fremdeles mest opptatt av penger, status og fasade, og synes hele konseptet "barn" er en unaturlig greie som må unngås for enhver pris? Venter spent på svar. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #36 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, Poppie skrev: Måtte skru av midt i episode 3. Klarte rett og slett ikke mer. Han som spiller faren til Ebba (han med brillene) - makan til traurig type, hvordan i alle dager klarte han å få seg dame? Alt er jo et ork, klaging for alt og alt noen andre gjør blir feil. Hadde det vært typen min så hadde jeg pakket sakene og dratt, må da gå an å engasjere seg i noe? Vise litt mer følelser enn "trøtt og negativ hipster-pappa". Nå har jeg ikke sett de siste episodene, så jeg har følgende spørsmål: Familie 1: 1. Gaper Jenny Skavlan enda like mye? 2. Er typen hennes fremdeles håpløs "kul pappa" som ikke gidder oppdra barna sine? Familie 2: 3. Er negativ brillehipster-pappa fremdeles like negativ? 4. Klarer dama til negativ brillehipsterpappa fremdeles å holde opp humøret til tross for negative brillehipsterpappa? 5. Har broren hennes tatt av seg topplua og/eller har bidratt med noe som helst positivt til familien? Familie/venn 3: 6. Er frk independent karriere-woman fremdeles mest opptatt av penger, status og fasade, og synes hele konseptet "barn" er en unaturlig greie som må unngås for enhver pris? Venter spent på svar. 1-3: ja 4: ikke helt, men delvis 5: nei 6: ja Anonymkode: 905b2...98d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #37 Skrevet 7. februar 2018 Kunne godt sett mer til Frank Kjosås ❤️ Ellers, meh... Anonymkode: c2acc...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #38 Skrevet 8. februar 2018 På 7.2.2018 den 15.33, Poppie skrev: Måtte skru av midt i episode 3. Klarte rett og slett ikke mer. Han som spiller faren til Ebba (han med brillene) - makan til traurig type, hvordan i alle dager klarte han å få seg dame? Alt er jo et ork, klaging for alt og alt noen andre gjør blir feil. Hadde det vært typen min så hadde jeg pakket sakene og dratt, må da gå an å engasjere seg i noe? Vise litt mer følelser enn "trøtt og negativ hipster-pappa". Familie 2: 3. Er negativ brillehipster-pappa fremdeles like negativ? 4. Klarer dama til negativ brillehipsterpappa fremdeles å holde opp humøret til tross for negative brillehipsterpappa? Jeg hadde gjerne tatt brillehipsteren! Han er den eneste i serien jeg ser for meg at jeg kunne vært venn med. Når jeg ser på, tenker jeg konstant at han er aldeles for god for den tretten-på-dusinet dama han er sammen med. Anonymkode: a6c20...f6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå