Gå til innhold

Nesten voksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så første episode igår, men ikke så veldig imponert. Jeg er småbarnsmor selv og så frem til å «kjenne meg igjen», men følte ikke den traff. Noen logiske brister også. Feks dro hun ene småbarnsmoren spontant til en venninne mens mannen var borte. Hvor var barnet da? Ikke så de slitne ut heller. De var sminka og strigla i lyse omgivelser, til og med når de våknet. Skal se neste episode også, kan jo hende det tar seg opp.

Anonymkode: 073de...549

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke se, orker ikke Jenny Skavlan.

Anonymkode: 84e1b...c3b

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det var helt grei underholdning, men det mangler noe. Hverken manus eller skuespill er særlig overbevisende.

Anonymkode: 905b2...98d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fikk bare med meg starten, men så sovnet jeg :P

Ikke veldig imponert. Følte det manglet noe.  Er så lei de ser så stylet og fine når de våkner. Ingen gjør det. Typisk i serier og filmer 

Endret av Christy89
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så første episode igår, men ikke så veldig imponert. Jeg er småbarnsmor selv og så frem til å «kjenne meg igjen», men følte ikke den traff. Noen logiske brister også. Feks dro hun ene småbarnsmoren spontant til en venninne mens mannen var borte. Hvor var barnet da? Ikke så de slitne ut heller. De var sminka og strigla i lyse omgivelser, til og med når de våknet. Skal se neste episode også, kan jo hende det tar seg opp.

Barnet var ute med faren sin... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Serien fikk jo terningkast 2 i VG, så jeg hadde veldig lave forventninger. Jeg syns første episode var helt ok, så jeg skal se videre for å se om det blir bra.

Anonymkode: 568f9...251

• Liker 1
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Kona mi byttet kanal etter et par minutter, så jeg har ikke mye å bidra med. Det jeg husker er at Jenny dekker puppene med et par grytelapper. Dette poenget ble brukt i hjel i trailerne, og når det blir svidd av i begynnelsen av episode 1, tyder det på at manusfolkene ikke hadde mange poenger i bøtta si.

AnonymBruker
Skrevet

Overklasseserie om mennesker som gjør overklasseting? Nei takk.

Anonymkode: 06f51...469

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skavlan overspilte og var veldig slitsomt å se. Ingen kjemi mellom hun og samboeren. Skal ikke se videre.

Anonymkode: 0ae60...322

• Liker 9
Skrevet

Helt krise den serien. Selvfølgelig skal Skavland være naken i 1. Episode for å trekke seere...var rett og slett bare elendig skuespill og kleint. Måtte bare avbryte episoden.

• Liker 7
Skrevet

Hadde tenkt å gi dette en sjanse, men tror nok ikke jeg orker å følge med videre. Det var kun Brenner som spilte noenlunde troverdig, de andre snakket kunstig og hadde kleine replikker.
Syns også at det var spekket med både selvfølgeligheter (hvem var det som ikke forsto at bror trodde det var mannen som hadde flyttet ut?) og usannsynligheter (sønnen til Skavlan som plutselig sto på døra fordi de andre hadde snappet at de var der...bor han i samme bygg, eller?).
Syns det er trist at dette er det eneste de kan komme opp med som erstatning for Side om side. Det er jo så utrolig mange gode skuespillere der ute, de må jo ikke velge de dårligste? 

• Liker 7
Skrevet

Helt ukjente skuespillere men jeg syns det er helt grei underholdning foreløpig. Jeg skal se neste episode også

AnonymBruker
Skrevet

Den beste serien som er laget i Norge noen sinne.

Anonymkode: 44df3...2de

AnonymBruker
Skrevet

Veldig kjedelig. Skavlan skuffet veldig, selv om det var pga henne jeg ville se programmet. (Jeg er heterofil kvinne)

Det var så stivt, at det virket som om de bare leste manuset. Jeg skal se neste episode for å se om det blir bedre. 

Anonymkode: 7f535...bc7

• Liker 2
Skrevet

Så første episode, men ble skuffet. Selvsagt var Jenny naken i første episode 🙄 dårlig skuespill og ikke helt troverdig for meg. Ingen kjemi mellom Jenny og han "kjæresten". Var ikke spesielt morsomt.

• Liker 4
Skrevet
On 1/7/2018 at 8:34 AM, AnonymBruker said:

Og pappa som sorterer duplo etter farge :D

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den beste serien som er laget i Norge noen sinne.

Anonymkode: 44df3...2de

Ironi, håper jeg?

• Liker 3
Gjest Tom Bäcker
Skrevet
8 timer siden, Snuppah00 skrev:

Så første episode, men ble skuffet. Selvsagt var Jenny naken i første episode 🙄 dårlig skuespill og ikke helt troverdig for meg. Ingen kjemi mellom Jenny og han "kjæresten". Var ikke spesielt morsomt.

Si meg, hvor mye (lite) skal til før noen er nakne.

Skrevet

Dårlige greier detta ja...🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...