AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Dere med fireåringer. Hvor mye leker de for seg selv. Her er det kanskje ikke i mer enn 10 min om gangen. Han vil hele tiden ha oss foreldre med. Han er en smart gutt som helst vil lese eller spille med oss hele tiden. Når han har besøk av jevnaldrende leker han godt. Noen tips? Anonymkode: 401a8...e38
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Han er rett og slett en veldig sosial gutt som trives best i lag med andre. Min eldste har alltid vært sånn (nå 6 1/2 år), og han kjeder seg veldig fort når han leker alene. Min mellomste på 4 1/2 år er nokså motsatt; han har alltid lekt veldig fint alene. Dette er personlighet og det får dere nok ikke gjort noe med. Vær heller glade for at han er en veldig flink gutt sosialt (for det er altså ikke min mellomste 😂). Bare pass på at fireåringen deres har masse vennebesøk så slipper dere "masingen". Anonymkode: 00fd4...d97 2
atropos Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Fireåringen vår vil gjerne ha oss med, og sliter med å leke helt alene. Blir fort gående å slenge... men det er vel litt hva han er vant til. De voksne i bhg leker jo med dem, så han er jo vant til å se på voksne som potensielle lekepartnere. Når han har besøk er det ikke et problem, da leker han godt
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Min gutt lekte helt fint alene frem til han hadde gått en stund i bhg (han begynte da han var 2,5 år). Da ble han mye mer avhengig av å ha oss med på leken hjemme også. Min eldste datter er fortsatt slik at hun alltid vil være sammen med noen. Hun sitter aldri på rommet alene, mååå ha selskap. Hun er bare ekstremt sosial. Anonymkode: c1908...54d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er rett og slett en veldig sosial gutt som trives best i lag med andre. Min eldste har alltid vært sånn (nå 6 1/2 år), og han kjeder seg veldig fort når han leker alene. Min mellomste på 4 1/2 år er nokså motsatt; han har alltid lekt veldig fint alene. Dette er personlighet og det får dere nok ikke gjort noe med. Vær heller glade for at han er en veldig flink gutt sosialt (for det er altså ikke min mellomste 😂). Bare pass på at fireåringen deres har masse vennebesøk så slipper dere "masingen". Anonymkode: 00fd4...d97 Takk for fint svar! Godt å høre at noen barn bare er født sosiale. Han har veldig god sosial kompetanse, så vi får prøve å snu det til noe positivt:) Han blir jo større han også etterhvert:) Anonymkode: 401a8...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå