Duff Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Her i huset har vi to hunder. Jeg er medlem i raseklubb men ikke nkk. Er det noe nytt som sier at jeg må være medlem i begge klubbene nå? Min mann er hovedeier og medlem i nok og raeklubb. Vi ser ikke vitsen i å være medlem i nkk begge to. Noen som har fått mail om dette?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 $2. Medlemskap. Som medlem kan opptas enhver person som er interessert i hygen som hunderase, og som medlem av en harehundklubb som er tilsluttet NHKF eller er medlem av en av NKK s samarbeidende organisasjoner. Ser ut til at man må ha tilknytning til en annen klubb for å være medlem, er man ikke det, kan det jo hende man blir innmeldt automatisk, for ellers har man ikke rett til å være medlem. Anonymkode: 4c050...67d
Duff Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: $2. Medlemskap. Som medlem kan opptas enhver person som er interessert i hygen som hunderase, og som medlem av en harehundklubb som er tilsluttet NHKF eller er medlem av en av NKK s samarbeidende organisasjoner. Ser ut til at man må ha tilknytning til en annen klubb for å være medlem, er man ikke det, kan det jo hende man blir innmeldt automatisk, for ellers har man ikke rett til å være medlem. Anonymkode: 4c050...67d Hvis dette stemmer er jo det veldig ugunstig for klubben. Som deleier har jeg ingen nytte av nkk så lenge eier er medlem så da melder jeg meg heller ut av alt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Vi står begge to som medlemmer i både NKK og retrieverklubben. Koster ikke mer enn om bare en er medlem. Tror det fungerer på samme måte for alle raseklubber. Anonymkode: 5e4fe...262
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 48 minutter siden, Duff said: Hvis dette stemmer er jo det veldig ugunstig for klubben. Som deleier har jeg ingen nytte av nkk så lenge eier er medlem så da melder jeg meg heller ut av alt. Det er fra deres egen side. Sjekk om dere kan ha familiemedlemskap i klubben, det har vi (innenfor en helt annen rase) Anonymkode: 4c050...67d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 Raseklubber er under nkk. Anonymkode: a8dd6...ac3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 På 7.1.2018 den 15.21, AnonymBruker skrev: Det er fra deres egen side. Sjekk om dere kan ha familiemedlemskap i klubben, det har vi (innenfor en helt annen rase) Anonymkode: 4c050...67d Finnes ikke det, ble diskutert på årsmøtet. Medlemsliste er gjennomgått mtp hvem som var medlem hvor men ingen sa noe om at man måtte være medlem i nkk. Vet det er de færreste som er medlem der. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Raseklubber er under nkk. Anonymkode: a8dd6...ac3 Det er og harehundklubben uten at man må være medlem i nkk samtidig. Anonymkode: e7b08...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå