AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Jobber skift og har litt rar døgnrytme. I "gamle dager" var det alltid noen å skravle med, måtte bare unngå de verste sleazy mannfolka, så kunne man finne folk å skravle med på msn osv. Bare for å ha selskap. Noen ganger vil man bare ha litt selskap i natten Finnes det slikt lenger, uten altfor mye sleaze? Anonymkode: 089d9...807
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Chatte med ukjente eller chatte med venner? Jeg chatter med venner på facebook. Anonymkode: f544f...14d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chatte med ukjente eller chatte med venner? Jeg chatter med venner på facebook. Anonymkode: f544f...14d Chatter gjerne med kjente, men siden jeg har litt annen hverdag enn 8-4 så er det mange som ikke er våkne når jeg er det Pleier å se serier, filmer, eller lese bøker når jeg får våkenetter men noen ganger hadde det vært koselig med litt plapring. Kontakt med folk, uten at det blir sjekking av det altså. Anonymkode: 089d9...807 2
bobler Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 du kan jo alltids gå på forum eller såkalte imageboards, der er det mye aktivitet
Gjest Optimo Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Testet nettopp adressen chat.no og den lever den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå