Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest JentePÅ23
Skrevet

Jeg møtte en gutt fra nettet etter å ha vært nettvenner i noen måneder.

Merkelig nok klinte vi første gang vi traff hverandre. Siden har vi møtt hverandre annen-hver dag. Han maser hele tiden på at vi skal møte hverandre, synes det er koselig samtidig litt skremmende.

Han vil hele tiden kline, og sier det er hans måte å vise sin kjærlighet på.

Vet ikke hva jeg skal kalle det vi har mellom oss. Jeg personlig synes mye av det vokabulære mangler i forholdet vårt.

Får av og til bare lyst til å avslutte. Jeg blir lei av kliningen og kosingen som videre går til sex.

Noen som har vært i lignende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Var som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg håpet på andre ting enn bare klining, men nei, det ble ikke noe av. Jeg ble mer og mer lei ham. Tilslutt dumpet jeg ham.

Skrevet

Jeg opplever litt av det motsatte. Vi startet som pulevenner, og så ble vi forelska osv. Nå kliner vi litt lite synes jeg. Skulle hatt en mellomting, mye å prate om og like følelser rundt klining (og alt det som følger med)

Gjest Daniella_
Skrevet

Han er vel kanskje veldig forelsket?

Men jeg forstår deg godt...for mye klining for meg til å trekke meg. Det er jo ikke så lett å ta opp sånt med en man ikke kjenner så godt heller. Men du kan jo prøve å avbryte klininga på en veldig forsiktig måte å begynne å fortelle noe som har skjedd deg å se om han blir med på samtalen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har det sånn med en jeg er i ferd med å bli kjent med jeg også. Ble liksom skuffet sist jeg møtte ham, for jeg vil jo bli kjent med han som person, ikke bare munnen hans... Jeg blir sånn i tvil om det er meg han liker eller om han bare er ute etter en ting....

Skrevet

Hvis det ikke funker for deg, har du to mulige løsninger:

Be konkret om en endring, eller gå din vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...