Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha 2 uker praksis i vår, praksisen inngår som del av en bachelorgrad. Har aldri hatt praksis før, og lurer på om det er vanlig å be om referanser og/eller attest? Har ikke jobbet før annet enn sommerjobber hos slektninger sitt firma, så tenkte det hadde vært fint å ha noe annet enn "Tante og Onkel synes jeg gjør en bra jobb på gården" :fnise:

Anonymkode: d89f4...7e7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha 2 uker praksis i vår, praksisen inngår som del av en bachelorgrad. Har aldri hatt praksis før, og lurer på om det er vanlig å be om referanser og/eller attest? Har ikke jobbet før annet enn sommerjobber hos slektninger sitt firma, så tenkte det hadde vært fint å ha noe annet enn "Tante og Onkel synes jeg gjør en bra jobb på gården" :fnise:

Anonymkode: d89f4...7e7

Lurer faktisk på dette sjæl. Om attest riktignok

Anonymkode: 5fb04...0b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på lærerutdanning, og jeg spurte om referanser fra lærene jeg hadde (som var så klart fornøyd med meg, ikke lurt å spørre hvis du gjør dårlig under praksisen). De hadde ikke noe problem med det, men i min erfaring er ikke referanse fra praksis som inngår innenfor studiet like relevant eller prioritert enn erfaring utenfor studiepraksis.

Anonymkode: ce6ef...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...