AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Skal ha 2 uker praksis i vår, praksisen inngår som del av en bachelorgrad. Har aldri hatt praksis før, og lurer på om det er vanlig å be om referanser og/eller attest? Har ikke jobbet før annet enn sommerjobber hos slektninger sitt firma, så tenkte det hadde vært fint å ha noe annet enn "Tante og Onkel synes jeg gjør en bra jobb på gården" Anonymkode: d89f4...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ha 2 uker praksis i vår, praksisen inngår som del av en bachelorgrad. Har aldri hatt praksis før, og lurer på om det er vanlig å be om referanser og/eller attest? Har ikke jobbet før annet enn sommerjobber hos slektninger sitt firma, så tenkte det hadde vært fint å ha noe annet enn "Tante og Onkel synes jeg gjør en bra jobb på gården" Anonymkode: d89f4...7e7 Lurer faktisk på dette sjæl. Om attest riktignok Anonymkode: 5fb04...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Jeg går på lærerutdanning, og jeg spurte om referanser fra lærene jeg hadde (som var så klart fornøyd med meg, ikke lurt å spørre hvis du gjør dårlig under praksisen). De hadde ikke noe problem med det, men i min erfaring er ikke referanse fra praksis som inngår innenfor studiet like relevant eller prioritert enn erfaring utenfor studiepraksis. Anonymkode: ce6ef...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå