AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 I kveld var jeg hos en jeg har datet noen uker, og det var i grunn veldig koselig. Vi lå på hver vår ende av sofaen og bare snakket om løst og fast, hadde det veldig hyggelig - uten noen form for fysisk kontakt. Men så ble det sent og jeg skulle gå. Og da kysset vi ganske lenge i døra, og han spurte om vi kanskje sees i morgen. Men, det som jeg blir litt forvirret av er at hver gang vi har møttes ellers så har vi kost mye, klint masse og hatt sex ganske mange ganger. Men han rørte meg ikke i kveld. Annet enn at han kysset meg i døra, da.. Er det slik at jeg skal ta det som en bra ting? At han vil bli ordentlig kjent med meg, istedenfor at vi kysser og roter? Eller er det litt bekymringsverdig at han ikke i det heletatt holdt hånden min mens jeg var der disse to timene? 🙈 Anonymkode: 26a39...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Kanskje han er redd for #metoo, og vil du skal ta initiativ Anonymkode: 5254c...8b9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Det er bare positivt at man kan være sammen uten noe seksuelt. Jeg ville bare følt meg som en brukt sexdukke om det skulle være sex hver gang. Å være komfortabel i hverandres selskap uten å tenke seksuell gevinst, er bare positivt, og man er jo ikke alltid i modus for sex heller, og da er det koselig at han vil henge med deg uavhengig av det. Jeg ville tatt det som tegn på at han ser deg mer seriøst Anonymkode: 763c0...257 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Kan være greit med avstand, men jeg klarer ikke det. jeg må alltid sitte nær han, eller på han. Enten leke med hendene hans eller klemme han. Klarer ikke å sitte to meter unna han! Ser han en gang i uka da, så er ikke så rart jeg er sånn kanskje😂 Anonymkode: 44f20...d2f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Tror han var sliten, kanskje derfor han var sånn? men jeg hadde ærlig spurt han rett ut hvorfor han var sånn. Da får du jo ærlig svar💁🏻 Anonymkode: 44f20...d2f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 Kan det være at han har følt at han har tatt initiativet hele veien, og nå ville teste om du er ei dame som tar initiativ? Har gjort det et par ganger selv når jeg har fått inntrykk av at dama er litt dårlig på initiativ. Anonymkode: cc979...502 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #7 Skrevet 7. januar 2018 Sjekk om han ikke er på tinder. Anonymkode: da2ab...9e6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #8 Skrevet 7. januar 2018 En mann som ikke selv søker fysisk kontakt når han har muligheten... Da hadde jeg lurt på om han driver med andre og har blitt usikker. Anonymkode: 9b79d...4c9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #9 Skrevet 7. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare positivt at man kan være sammen uten noe seksuelt. Jeg ville bare følt meg som en brukt sexdukke om det skulle være sex hver gang. Å være komfortabel i hverandres selskap uten å tenke seksuell gevinst, er bare positivt, og man er jo ikke alltid i modus for sex heller, og da er det koselig at han vil henge med deg uavhengig av det. Jeg ville tatt det som tegn på at han ser deg mer seriøst Anonymkode: 763c0...257 Jeg prøver å tenke sånn, for det virker som han liker meg ellers. Og jeg har så absolutt ikke inntrykk av at han er en drittsekk av noe slag, så håper jeg ikke tar feil der 🙈 Anonymkode: 26a39...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #10 Skrevet 7. januar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mann som ikke selv søker fysisk kontakt når han har muligheten... Da hadde jeg lurt på om han driver med andre og har blitt usikker. Anonymkode: 9b79d...4c9 Jeg vet i grunn at han ikke driver på med andre, og det ganske så sikkert. Vi snapper dagen lang og det er aldri noen andre enn han der i hus 😂 og vi har blitt enige om å være eksklusive. Anonymkode: 26a39...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #11 Skrevet 7. januar 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk om han ikke er på tinder. Anonymkode: da2ab...9e6 Det er han ikke 😊 det har han slettet etter vi møttes. Og det vet jeg med 100% sikkerhet 😉 Anonymkode: 26a39...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #12 Skrevet 7. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at han har følt at han har tatt initiativet hele veien, og nå ville teste om du er ei dame som tar initiativ? Har gjort det et par ganger selv når jeg har fått inntrykk av at dama er litt dårlig på initiativ. Anonymkode: cc979...502 Ja, du kan ha rett i det, faktisk. For han sa en gang i forrige uke at jeg kunne ta og kose på han så mye jeg ville, så kan være han venter på at jeg skal ta initiativ for en gangs skyld. Jeg får prøve på det i dag 😅 Anonymkode: 26a39...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #13 Skrevet 7. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan være greit med avstand, men jeg klarer ikke det. jeg må alltid sitte nær han, eller på han. Enten leke med hendene hans eller klemme han. Klarer ikke å sitte to meter unna han! Ser han en gang i uka da, så er ikke så rart jeg er sånn kanskje😂 Anonymkode: 44f20...d2f Jeg er veldig sånn selv 😅 nå har jeg sett han ganske ofte de siste dagene da, men vil liksom ha den nærheten 🙈 Anonymkode: 26a39...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #14 Skrevet 7. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er redd for #metoo, og vil du skal ta initiativ Anonymkode: 5254c...8b9 Dette er kanskje en spøk, men jeg ble faktisk mer tilbakeholden etter metoo, og jeg var veldig tilbakeholden fra før. Det skal ikke mange signalene til før jeg skygger banen helt og tenker "nei er nei" og så tenker kanskje hun at hun blir ghostet, men better safe than sorry. Anonymkode: 93603...0a6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #15 Skrevet 7. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er kanskje en spøk, men jeg ble faktisk mer tilbakeholden etter metoo, og jeg var veldig tilbakeholden fra før. Det skal ikke mange signalene til før jeg skygger banen helt og tenker "nei er nei" og så tenker kanskje hun at hun blir ghostet, men better safe than sorry. Anonymkode: 93603...0a6 Ja, skjønner den. Men siden vi allerede har hatt sex - frivillig fra min side 😅 så tror jeg ikke han gir #metoo-greiene så mange tanker når det gjelder meg. Anonymkode: 26a39...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #16 Skrevet 7. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, skjønner den. Men siden vi allerede har hatt sex - frivillig fra min side 😅 så tror jeg ikke han gir #metoo-greiene så mange tanker når det gjelder meg. Anonymkode: 26a39...800 Da synes jeg du skal gjøre det du har lyst til og heller kle på deg (eller han) igjen hvis han sier stopp. Anonymkode: 93603...0a6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #17 Skrevet 7. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er kanskje en spøk, men jeg ble faktisk mer tilbakeholden etter metoo, og jeg var veldig tilbakeholden fra før. Det skal ikke mange signalene til før jeg skygger banen helt og tenker "nei er nei" og så tenker kanskje hun at hun blir ghostet, men better safe than sorry. Anonymkode: 93603...0a6 Å tenke at «nei er nei» er jo faktisk en selvfølge! Anonymkode: 5918c...a19 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #18 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da synes jeg du skal gjøre det du har lyst til og heller kle på deg (eller han) igjen hvis han sier stopp. Anonymkode: 93603...0a6 Nå skal det sies at det var og frivillig fra hans side 😉 men jeg skal selvfølgelig kle på meg igjen om skulle si stopp, no worries 😉 Anonymkode: 26a39...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #19 Skrevet 7. januar 2018 Høres ut som han liker deg veldig godt, og at han har stor respekt for deg,stå på!! Anonymkode: 1a235...861
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #20 Skrevet 7. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som han liker deg veldig godt, og at han har stor respekt for deg,stå på!! Anonymkode: 1a235...861 Det var hyggelig å høre 😊 takk for det! Anonymkode: 26a39...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå