Gå til innhold

Til menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kjærste på 2 året.

Vi skal til Skottland til neste helg. Han må ta noen dager fri, men sa han ikke kom til å si hvorfor til sjefen.

Han jobber med en kamerat tror det er pga han. Føler han nå blir sjefen i forholdet.

Var sist jul å besøkte min kjæres familie i utlandet kunne ikke legge ut på fb pga denne kameraten.

Denne turen har jeg tenkt å legge ut og dele med hele verden er det frekt av meg?

Jeg betaler hele turen en gave fra meg.

Så lurer jeg. Denne kameraten har ei ff som har spurt typen mang en gang kan det være derfor ingen skal vite om våres tur?

Forvirret...

Anonymkode: 898dc...5b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette ligger på sexualforumet fordi?

• Liker 1
Skrevet

Ja vet du,du klarte å forvirre meg også med dette her. Første jeg tenker på er at kjæresten din er flau over å reise sammen med deg,men håper jeg tar feil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jølle skrev:

Ja vet du,du klarte å forvirre meg også med dette her. Første jeg tenker på er at kjæresten din er flau over å reise sammen med deg,men håper jeg tar feil.

Ja det håper jeg da virkelig er feil.

Jeg sitter igjen med om han ikke vil at kameraten ikke skal vite, eller denne venninna?

Skrevet

Kanskje han skal tøffe seg for kameraten eller venninna. Er nesten bare han som vet. Men for meg som outsider høres dette veldig merkelig ut at ikke han vil si han skal på tur sammen med kjæresten sin.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja meg og.

La ikke ut på fb da jeg møtte hans fam i fjor, men denne gangen driter jeg i hva han sier. Og jeg offentliggjør for alle.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja meg og.

La ikke ut på fb da jeg møtte hans fam i fjor, men denne gangen driter jeg i hva han sier. Og jeg offentliggjør for alle.

Hvor gamle er dere om jeg tørr spørre? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også forvirra, for jeg skjønte ærlig talt veldig lite av det du skrev. Var veldig forvirrende. Hva har ff osv å gjøre med at dere skal reise. 

Anonymkode: dfe7f...c5c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan han ha en affære til noen på jobb siden han ikke vil sjefen eller de på jobb skal vite om det?
Eller så er det garantert denne venninda til kameraten (eller andre damer) ja, at han ikke vil at noen skal vite om det via facebook eller lignende. Jeg hadde postet bildene uansett, er man kjærester så skal man ikke skjule det for noen!
Her er det ugler i mosen..... Post bildene, tagg han, og hvis han får panikk så kan du være sikker på at han har en annen på si som han forteller at er slutt med deg eller at dere har et dårlig forhold og på vei til å gjøre det slutt (for at hun ikke skal få dårlig samvittighet for å flørte evn. ligge med han) og ikke vil at skal se dere har et fint forhold og drar på kjærestetur sammen.
Har du tilgang til hans messenger? Kanskje er han en sånn som er avhengig av å flørte med andre når han kjeder seg for å få bekreftelser, og har en del "backup-plans" på facebook som han ikke vil "skremme vekk" og fortelle han er i et seriøst forhold til.

Anonymkode: 895ac...f67

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en kjærste på 2 året.

Vi skal til Skottland til neste helg. Han må ta noen dager fri, men sa han ikke kom til å si hvorfor til sjefen.

Han jobber med en kamerat tror det er pga han. Føler han nå blir sjefen i forholdet.

Var sist jul å besøkte min kjæres familie i utlandet kunne ikke legge ut på fb pga denne kameraten.

Denne turen har jeg tenkt å legge ut og dele med hele verden er det frekt av meg?

Jeg betaler hele turen en gave fra meg.

Så lurer jeg. Denne kameraten har ei ff som har spurt typen mang en gang kan det være derfor ingen skal vite om våres tur?

Forvirret...

Dette du skriver skjønner jeg ingenting av. 

Anonymkode: 8e9d8...927

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også forvirra, for jeg skjønte ærlig talt veldig lite av det du skrev. Var veldig forvirrende. Hva har ff osv å gjøre med at dere skal reise. 

Anonymkode: dfe7f...c5c

Hans kamerat har seg med ei felles venninne av de to altså en ff. Hun er intr i min mann sagt det til han mange ganger.

Er det hun som ikke skal vite om turen?

Usikkerhet er det verste jeg vet.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så hemmelig.

Han står ikke i forhold på fb. Han forteller ikke om meg hvis det ikke blir spørsmål.

Aldri lagt ut om oss sammen.

Hva er greia? Voksen mann.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hans kamerat har seg med ei felles venninne av de to altså en ff. Hun er intr i min mann sagt det til han mange ganger.

Er det hun som ikke skal vite om turen?

Usikkerhet er det verste jeg vet.

Har med seg på turen? Skal dere reise fire stykker?

Anonymkode: 32334...6ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må skrive tydelige om vi skal forstå noe av dette.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har med seg på turen? Skal dere reise fire stykker?

Har seg altså de er ff har sex med hverandre. 

Er bare vi to som drar.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så hemmelig.

Han står ikke i forhold på fb. Han forteller ikke om meg hvis det ikke blir spørsmål.

Aldri lagt ut om oss sammen.

Hva er greia? Voksen mann.

Han skammer seg over deg, og vil ha døren oppe for andre flørter og damer. Høres egentlig ut som han er utro allerede, og at han bare utnytter/bruker deg. Altså at å være kjæreste med deg gir han en form for fordeler, men siden han ikke har syn på deg som en ekte kone og kjæreste så vil han ikke gå ut med det til andre eller vise deg frem slik normale forelskede menn gjør.

Gjest Axl Rose
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er frekt. Hvorfor er det så viktig å dele det med hele verden? Hørt om privatliv?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han skammer seg over deg, og vil ha døren oppe for andre flørter og damer. Høres egentlig ut som han er utro allerede, og at han bare utnytter/bruker deg. Altså at å være kjæreste med deg gir han en form for fordeler, men siden han ikke har syn på deg som en ekte kone og kjæreste så vil han ikke gå ut med det til andre eller vise deg frem slik normale forelskede menn gjør.

Det jeg frykter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...