AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Del Skrevet 6. januar 2018 Og hvor har dere flyttet? Og har helsen blitt bedre? Jeg vurderer dette selv, sliter med allergi, astma, eksem og fibromyalgi. Alt dette blir bedre i varmere strøk. Tenker mest på Spania. Anonymkode: 40313...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Del Skrevet 7. januar 2018 Ja jeg flyttet til Gran Canaria og har ikke angret et eneste sekund! Astmaen, ME'en og allergien har blitt myyye bedre! Ikke flytt til fastlands-Spania.. Det er ikke så gunstig, pluss at det er iskaldt på vinteren. Er en grunn til at helsesenter osv. er her nede på Gran Canaria, verdens beste klima for slike sykdommer. Stort norsk miljø- lege, tannlege, skole osv. Jeg har så mange gode minner her nede <3 Det er så deilig med vintre hvor man kan løpe og bade! Og ikke minst - jeg er HELT medisinfri nå.. stor forskjell fra tidligere. Ønsker deg lykke til med valget, bare spør om du lurer på noe ☺️ Klem Anonymkode: 10242...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Del Skrevet 7. januar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg flyttet til Gran Canaria og har ikke angret et eneste sekund! Astmaen, ME'en og allergien har blitt myyye bedre! Ikke flytt til fastlands-Spania.. Det er ikke så gunstig, pluss at det er iskaldt på vinteren. Er en grunn til at helsesenter osv. er her nede på Gran Canaria, verdens beste klima for slike sykdommer. Stort norsk miljø- lege, tannlege, skole osv. Jeg har så mange gode minner her nede <3 Det er så deilig med vintre hvor man kan løpe og bade! Og ikke minst - jeg er HELT medisinfri nå.. stor forskjell fra tidligere. Ønsker deg lykke til med valget, bare spør om du lurer på noe ☺️ Klem Anonymkode: 10242...a26 Tusen takk for svar. Sist jeg var på Gran Canaria, så reagerte jeg allergisk, er jo masse blomster der. Så er usikker på om Gran Canaria er det beste alternativet. Er allergien som er min største plage. Har vært en del på fastlandet i Spania, og blir alltid bedre da. Kjente du noen da du flyttet ned? Kunne du spansk, eller lærte du det fort? Var det lett å bli kjent med nye mennesker? Og hva med å få spanske venner? Hvor på Gran Canaria bor du? Betaler man mye eller lite i skatt? Hvordan er det med lege, medisiner osv? Tenker hvor bra tilbud, og hvor dyrt? Anonymkode: 40313...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Del Skrevet 7. januar 2018 Husk at bor du lenge fra Norge så mister du rettighetene dine i helsevesenet her. Dette er det skrevet mye om i fjor. Du bør sjekke opp disse tingene før du tenker og flytte. Anonymkode: 8a4ee...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 7. januar 2018 #5 Del Skrevet 7. januar 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at bor du lenge fra Norge så mister du rettighetene dine i helsevesenet her. Dette er det skrevet mye om i fjor. Du bør sjekke opp disse tingene før du tenker og flytte. Anonymkode: 8a4ee...756 Det er jeg klar over, og lurer derfor på hvordan helsevesenet i Spania er. Vet man og kan bo der rett under 1 år, så komme tilbake og fortsatt ha krav på alle rettigheter her. Så tenker uansett å ta 5-11 mnd å bo der, for å se hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 7. januar 2018 #6 Del Skrevet 7. januar 2018 Hvordan skal du tjene penger for å greie deg tenkte du? Du må jo få en jobb først før du flytter noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #7 Del Skrevet 7. januar 2018 7 minutter siden, Morpheus skrev: Hvordan skal du tjene penger for å greie deg tenkte du? Du må jo få en jobb først før du flytter noe sted. Jeg skal flytte fordi jeg er for syk til å leve her i Norge. Jeg kommer meg ikke ut store deler av året, har hjemmehjelp. Så jeg er ufør. Anonymkode: 40313...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå