AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Jeg vil altså ha en ekstrajobb i helgene for å spe på reise- og boligbudsjettet. Har søkt haugevis av jobber, men hører aldri noe. Jobber 100% som lærer, så har kun mulighet i helger, høytidsdager og ferier. Har noen noen råd til meg på hvordan jeg kan få napp? Begynner å bli desperat! Siste utvei er å gå rundt og spørre direkte i butikkene, selv om dette er noe jeg kvier meg veldig for😭 Anonymkode: a4583...9f6
Jente37 Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Prøv å ta kontakt med bolig for utviklingshemmede feks. Mangel på høyskoleutd personell der, pedagogikk er ettertraktet kompetanse 👍 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Helsevesenet? Da bør du gå innom. Anonymkode: f1358...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 5 minutter siden, Jente37 skrev: Prøv å ta kontakt med bolig for utviklingshemmede feks. Mangel på høyskoleutd personell der, pedagogikk er ettertraktet kompetanse 👍 Å, tusen takk! Ikke tenkt på. Anonymkode: a4583...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, tusen takk! Ikke tenkt på. Anonymkode: a4583...9f6 Men kommunen vil vel være arbeidsgiver begge steder da, og siden du allerede jobber 100% vil du kanskje få reaksjoner...? Ikke sikker altså. Jeg jobber som vikar i to forskjellige boliger og har tippet 100% flere ganger (skrikende behov for folk, med andre ord) Aldri hørt noe jeg da, men de sier kanskje ikke noe med mindre du begynner å kreve overtid. Anonymkode: 76712...906
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 22 minutter siden, Jente37 skrev: Prøv å ta kontakt med bolig for utviklingshemmede feks. Mangel på høyskoleutd personell der, pedagogikk er ettertraktet kompetanse 👍 Så lenge man ikke har utdanning innen helse får man kun lønn som ufaglært, dersom det da ikke er utlyst spesielt etter pedagogisk utdanning, og som helgestilling eksisterer det ikke slike jobber. Anonymkode: 925eb...20e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 Jeg har helgestilling hver 4. helg, men i en annen kommune enn der jeg jobber 100%. Det er ikke vanskelig å få helgestilling/vakter i boliger, spesielt ikke når du er lærer. Anonymkode: 11018...9d2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har helgestilling hver 4. helg, men i en annen kommune enn der jeg jobber 100%. Det er ikke vanskelig å få helgestilling/vakter i boliger, spesielt ikke når du er lærer. Anonymkode: 11018...9d2 Men bare med lønn som ufaglært. Anonymkode: 925eb...20e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man ikke har utdanning innen helse får man kun lønn som ufaglært, dersom det da ikke er utlyst spesielt etter pedagogisk utdanning, og som helgestilling eksisterer det ikke slike jobber. Anonymkode: 925eb...20e Det stemmer ikke. Jeg har helgestilling i bolig og blir lønnet som miljøterapeut. Er utdannet lærer. Dette gjelder i flere kommuner jeg er kjent med. Anonymkode: 11018...9d2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man ikke har utdanning innen helse får man kun lønn som ufaglært, dersom det da ikke er utlyst spesielt etter pedagogisk utdanning, og som helgestilling eksisterer det ikke slike jobber. Anonymkode: 925eb...20e Men man er uansett mer ettertraktet som vikar på sånne steder hvis man er høyskoleutdannet, spesielt hvis brukerne har tvangsvedtak. Høyskoleutdannede får nemlig lov å utøve tvang på lik linje som utdannet helsepersonell. Og de fleste vikarer er ufaglærte og må ha dispensasjon, noe som ikke er bare-bare. Anonymkode: 76712...906
Jente37 Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man ikke har utdanning innen helse får man kun lønn som ufaglært, dersom det da ikke er utlyst spesielt etter pedagogisk utdanning, og som helgestilling eksisterer det ikke slike jobber. Anonymkode: 925eb...20e Feil. Ikke alle steder det er slik. Kommer an på hva de har bruk for av kompetanse og pedagoger er ettertraktet da det i enkelte boliger kreves høyskoleutdannede ansatte pga lovkrav pga khol kap 9 feks.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #12 Skrevet 6. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å, tusen takk! Ikke tenkt på. Anonymkode: a4583...9f6 Psykiatrisk avd, bofelleskap, ungdomsinstitusjoner. Flust a steder for en lærer å jobbe ekstra-OG få økonomisk uttelling for utdannelse 😊 Anonymkode: b3aaf...07e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #13 Skrevet 6. januar 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke. Jeg har helgestilling i bolig og blir lønnet som miljøterapeut. Er utdannet lærer. Dette gjelder i flere kommuner jeg er kjent med. Anonymkode: 11018...9d2 Ikke hørt noen steder det ikke gjelder! Anonymkode: b3aaf...07e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #14 Skrevet 7. januar 2018 Taxisjåfør? Må ha kurs/kjentmannsprøve da. Anonymkode: 6001a...07f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå