AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Siden vi har en tråd om verste ONS-opplevelse, kan vi kanskje ta en med en litt mer positiv vinkling også? Anonymkode: cf660...1d8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 13 timer siden, Tom Bäcker skrev: Taxi hjem Morsomt Skal innrømme at ved flere anledninger har jeg selv foretrukket taxi hjem for å sove til fordel for det andre alternativet om det har vært tilgjengelig. Anonymkode: cf660...1d8
Gjest Tom Bäcker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Tiden fra det går for deg, til drosja kommer, kan føles som en evighet. I følge en kollega av meg. Jeg er en Nice guy. Og alt for gammel.
Gjest Fillerista Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Dette er jo oppskriften på runketråd, så her gjelder det å skrive så nøytralt som mulig. Min beste ONS-opplevelse var da jeg traff en jente på byen, ble med henne hjem og hadde sex.
Gjest Tom Bäcker Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 2 minutter siden, Inkognito A skrev: Dette er jo oppskriften på runketråd, så her gjelder det å skrive så nøytralt som mulig. Min beste ONS-opplevelse var da jeg traff en jente på byen, ble med henne hjem og hadde sex. Rakk dere å prate om noe?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Ingen flere? Denne tråden er nok uansett dømt til å bli dårligere enn den andre og mindre interessant, men fikk et innfall når jeg laget den. Har ikke svart selv enda fordi jeg ikke er helt sikker og fordi jeg kanskje ikke har de helt store historiene å fortelle. Har hatt en del ONS, men de fleste er ganske ordinære og kjedelige. Det mest minneverdige i senere år er kanskje en jente jeg møtte gjennom Tinder. Matchet sent en fredags kveld og en drøy time senere var jeg på vei i taxi hjem til henne. Begge omtrent edru. Drakk vin og pratet. Hun gav tidlig uttrykk for at hun ikke var spesielt interessert i sex den kvelden på grunn av negative erfaringer med sex, men det var tydelig at hun hadde litt konflikt rundt dette, for det gikk ikke lenge før vi var ganske intime og hun presset seg hardt mot meg. Hun sa på en måte nei verbalt, samtidig som kroppen hennes ville ha meg og hun trykte seg mot meg. Vanskelig å beskrive, men det var veldig pirrende. I tillegg var det på sofaen, mens hun hadde en romkamerat på rommet like bak oss som nettopp hadde lagt seg. Selve sexen var ganske ordinær med misjonær og litt riding uten noen oralsex på noen av oss eller spesielt spennende, men det var en seksuell kjemi og spenning der som var helt utrolig for min del. Skal tenke på om jeg kommer på noen flere bidrag. Har hatt mange gode ONS, men ingen som er spesielt spennende å skrive om. Anonymkode: cf660...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 Det er ingen bra opplevelse å ha sex med en vilt fremmed person man aldri ser igjen. Hvis sexen er bra er det trist, hvis den er dårlig er det også trist. Ons er virkelig et av de største sykdomstegnene en har på hva som er blitt "normal" sosial omgang i samfunnet. Anonymkode: 479bf...bff 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #9 Skrevet 9. januar 2018 Var på privat fest og dro derifra med en bekjent som var "mannehora" på bygda. Han var erfaren og eksperimentell i senga. Vi gjorde mye forskjellig på en kveld og bra deilig var det egentlig også, så denne kvelden er trolig den eneste ONS av 10-15 ONS jeg ønsker å huske. Fyren hadde seksuell utstråling men var absolutt ikke kjærestemateriale for min del, så et nederlag var det ikke. Anonymkode: 9c910...f50
Katten.2.0 Skrevet 10. januar 2018 #10 Skrevet 10. januar 2018 De fleste gode ONS endte jeg opp med å møte flere ganger, så tror ikke det tells. Det beste ONS, som jeg bare møtte en gang, må ha vært hun som viste meg at også jenter tente på røff sex. Dette er tilbake for over ti år siden, så det var betraktelig mer tabubelagt da enn nå. 2
bullehurk Skrevet 10. januar 2018 #11 Skrevet 10. januar 2018 Skikkelig Harry jentetur med danskebåten. Fyllesex, men faktisk jævla bra (kanskje just derfor hehe). I et innlegg over her blir det beskrevet en "mannehore". Det kan kanskje være treffende her også. Han var kjent for å være en skikkelig fittejæger, og hadde seksuell maskulin utstråling til tusen. Jeg kjente han litt fra før. Han hadde faktisk vært sammen med ei jente i min ex-manns familie før. Jeg må innrømme at jeg sendte ham et extra blikk eller to allerede den gang.Han var nok nærmere 20 år yngre enn meg. "Neimen er det ikke...... " Vi satte oss ned å pratet litt, senere danset vi og så gikk det slag i slag. Han viste etterhvert tydelig hva han ville, ingen mykflørt der i gården. Det passet han heller ikke, han var "kom og ta meg"-typen. Jeg kjente meg litt "dirty" den kvelden, og begynte å bli i never mind-form. De andre jentene oppildnet meg, "kom igjen, tar ikke du han skal jeg ha han". Sånn holdt de på. Vi fikk mange rare blikk etter oss når vi tett omslynget gikk mot lugarområdet. "Hva skal han med hu gamle kjerringa der" tenkte de vel. Men nå gav jeg fullstendig F..., det eneste som stod i hodet på meg nå var å få han i meg. Kåt som ei bikkje. Herregud for ei gloheit natt det ble, han fikk meg til å slappe av å bare nyte. Så løssluppet å gal kan jeg ikke huske å vært verken før eller siden. Vi hadde en vanvittig sexuell kjemi, han fikk frem villdyret og ludderet i meg til de grader. Det ble ikke noe særlig trakking i Københavns gater som planlagt dagen etter for å si det sånn 2
draug 75 Skrevet 10. januar 2018 #12 Skrevet 10. januar 2018 Ikke for å skryte, men nå måtte jeg faktisk tenke meg om. Joda hun het ... nei det sier jeg ikke. Men det er jo sånn at det som egentlig skulle bli et ONS det blir et puleforhold, eller i alle fall et par omganger til rett og slett fordi man blir enige om at det blir for dumt å ikke gjøre det på ny. Jeg står igjen med to. Ett her i byen med ei som besøkte ei venninne, og et fant sted i en annen by, i et annet land. Det som skjedde i et annet land, åpnet på det viset at vi kom i prat på "dere er ikke herfra" osv. Så utvekslet vi telefonnummer og ble enige om å treffes når hun var tilbake på stedet. Og det skjedde ei uke senere. Det lå vel i kortene at hun ikke lå med noen på første møte og at uthalingen av tid var pro forma. Hun var kåt, skulle pule, og det gjorde vi. I alle mulige stillinger men jeg var bare i to åpninger på henne (ikke analt). Vi holdt på hele natta. Hvor mange ganger det gikk for henne mistet vi telling på, Til slutt kunne jeg nesten ikke trenge inn i henne bakfra uten at hun falt sammen, kom og rautet. Spruta gjorde hun også. Sengetøyet var hvitt til å begynne med men var gult på morgenen. Vi bel enige om å repetere hvis det passet, men det har aldri skjedd. (Jeg reiste hjem ikke lenge etter) Det som skjedde her i byen - tja sant å si... Putselig satt vi og ble enige om å dra hjem til meg. Og det gjorde vi. Hun var oppe på soverommet mitt og sugde meg før hun hadde fått skoene av seg. Hun ble hardt behandlet, pult skjev og hun ville ha i alle åpninger. Det pågikk til i femtiden på morgenen, da dro hun for å spise forkost hos venninna før hun skulle reise søndag formiddag. Siste jeg så av henne var håret alle veger da hun svingte ut rundt hekken og ned gata mens kilkk-klakkingen av hælene hennes ble fjernere. Jeg skal innfømme at jeg følet meg litt brukt men lykkelig, der jeg plukket opp de seks kondomene som lå på gulvet, og begynte å fjerne hårstråene jeg hadde lugget av henne ut av sengetøyet.
Kragebein Skrevet 10. januar 2018 #13 Skrevet 10. januar 2018 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #14 Skrevet 11. januar 2018 Jeg har hatt mange dårlige erfaringer med useriøse menn på gaysir, men for rundt femten år siden skrev jeg i en debatt at jeg ønsket å ha sex med en gutt som så ut som han kom rett fra trening. Og jeg fikk plutselig en pm fra en kar som kunne kle seg slik. Og gjett om han gjorde. Adidas treningsdress, under den skulle det vise seg å være fotballshorts med tights under og fotballdrakt, over buksa hadde han dratt først fotballstrømper og så to par lange tykke championsokker og joggesko. Jeg ble så kåt og hadde fritt leide. Jeg sliket sokkene hans, sugde han flere ganger. Ja jeg ble nesten utømmelig kåt på han. Men han bodde så langt unna at det ikke ble noe mer, helt oppe i Tromsø tror jeg det var. Men plutselig en dag ett eller to år etterpå møtte jeg han igjen, helt tilfeldig. Da i jeans, hettegenser og adidas treningsjakke og joggesko. Vi gikk opp på hans hotellrom, hadde kjempedeilig sex, og han hadde også da på seg to par av de championsokkene som har gjort meg gal siden. Sleiket sokkene hans våte, sugde så han sprutet ned genseren og jakka si. Så skiftet han mens jeg så på. Nå lange nike sokker under et par champion dratt over en puma treningsbukse, umbro genser, en ny adidas treningsjakke. Jeg klarte ikke dy meg, og sugde han nok en gang, sleiket sokkene hans også. Men svelget alt. Så gikk vi på McDonalds og spiste mens jeg satt og koste med føttene hans i fanget under bordet. Siden har jeg dessverre aldri sett han. Anonymkode: a604d...6c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå