AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Noen som har erfaringer med 750 eller 780 modellene fra denne serien? Anonymkode: e22fc...9b2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Har selv Contura 556T og er strålende fornøyd, er ikke noe problem og holde 30 grader i stua hvis jeg vil det, ovnen min magasinerer i tilegg varme i steinen. Anonymkode: 7097a...179
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har selv Contura 556T og er strålende fornøyd, er ikke noe problem og holde 30 grader i stua hvis jeg vil det, ovnen min magasinerer i tilegg varme i steinen. Anonymkode: 7097a...179 Den var ikke en av alternativene De jeg lurer på har lite brennkammer. Den ene rommer veldig lite i dybden, 37 cm. Den andre står på søyle. 30 grader hørtes uutholdelig varmt ut Anonymkode: e22fc...9b2
tdm900 Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den var ikke en av alternativene De jeg lurer på har lite brennkammer. Den ene rommer veldig lite i dybden, 37 cm. Den andre står på søyle. 30 grader hørtes uutholdelig varmt ut Anonymkode: e22fc...9b2 Når det er størrelse på brennkammer du er i tvil om, tror jeg du må på anna merke for å få større. Og må du se på Dovre sine ovner, Der får du dyp ovn som du forer forfra, og en med ilegg fra siden.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 7 timer siden, tdm900 skrev: Når det er størrelse på brennkammer du er i tvil om, tror jeg du må på anna merke for å få større. Og må du se på Dovre sine ovner, Der får du dyp ovn som du forer forfra, og en med ilegg fra siden. Jeg poengterte bare at de ovnene jeg har plukket ut har mindre brennkammer, og er annerledes enn det AB nevnte. Det er de to ovnene jeg har nevnt som er aktuelle for meg pga tilgjengelighet og pris Den ene er dypere pga den står på sokkel. Teknisk sett like, men forskjellig utseende. Ønsket egentlig å høre erfaringer med de ovnene. Anonymkode: e22fc...9b2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Noen som har erfaring med en av disse ovnene? Anonymkode: e22fc...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå