AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Jeg vet (tror) du ikke er for meg.. Men jeg kan liksom ikke helt sette fingeren på det likevel.. Jeg vet ærlig talt ikke helt om jeg vil du skal være noe for meg. Men dagene går da og vi surrer og ler.. Jeg har vært der før og jeg vet hvordan det ender.. Jeg er alltid den store taperen.. Men likevel kan jeg ikke stoppe å tenke at kanskje denne gang? Jeg plager meg selv mer enn jeg "plager" deg (tror jeg). Beklager om jeg "sliter" deg ut.. Jeg skal slutte.. Om du vil da.. For det er noe som lurer seg rundt i tankene mine.. Det er lørdag og det måtte bare ut.. Kvinne til kvinne.. ⚢ Anonymkode: 618bf...493
Gjest Eltele Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet (tror) du ikke er for meg.. Men jeg kan liksom ikke helt sette fingeren på det likevel.. Jeg vet ærlig talt ikke helt om jeg vil du skal være noe for meg. Men dagene går da og vi surrer og ler.. Jeg har vært der før og jeg vet hvordan det ender.. Jeg er alltid den store taperen.. Men likevel kan jeg ikke stoppe å tenke at kanskje denne gang? Jeg plager meg selv mer enn jeg "plager" deg (tror jeg). Beklager om jeg "sliter" deg ut.. Jeg skal slutte.. Om du vil da.. For det er noe som lurer seg rundt i tankene mine.. Det er lørdag og det måtte bare ut.. Kvinne til kvinne.. ⚢ Anonymkode: 618bf...493 Jah.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Takk.. Hun ser ikke dette likevel.. Uanstt vet hun ikke at det er meg.. Da døøør jeg på jobb i morgen tidlig..😳 Anonymkode: 618bf...493
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 ..jeg blir litt usikker jeg boss... Usikker på hvordan vi oppfører oss.. Er det bare uskyldig moro og tulling.. Eller er der starten på noe annet.. Jeg skal overhodet ikke påstå du kan like meg på den måten.. Og jeg vet fortsatt ikke om jeg vil.. Mulig jeg overtolker det hele.. som vanlig.. Igrunn litt "barnslig" av en voksen kvinne å skrive her inne anonymt.. Men for øyeblikket er det det eneste som holder meg "i sjakk".. Fortsetter jeg å lure meg selv? Skal jeg.. Jeg prøver å være seriøs på jobb.. Jeg er det.. men så er det blikkene da.. Kan ikke la være å smile litt da.. Søren og.. Anonymkode: 618bf...493
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #6 Skrevet 12. januar 2018 Å guuud, disse lesbecrushene. "Er hun lesbisk, er hun mektig, er jeg solgt." Still deg i kø, småen. Anonymkode: b8e9a...650
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #7 Skrevet 12. januar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Å guuud, disse lesbecrushene. "Er hun lesbisk, er hun mektig, er jeg solgt." Still deg i kø, småen. Anonymkode: b8e9a...650 Så voksen du er da som kaller ei dame over 40 for "småen".. Du klarte liksom ikke la være å kommentere? Tåler det jeg.. Men syntes du kan la meg få ha denne "crushen" min.. Har ikke noe med deg å gjøre har det vel? Hva jeg føler og hvordan jeg oppfører meg har du fint lite med. Flotters! Anonymkode: 618bf...493
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #8 Skrevet 13. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så voksen du er da som kaller ei dame over 40 for "småen".. Du klarte liksom ikke la være å kommentere? Tåler det jeg.. Men syntes du kan la meg få ha denne "crushen" min.. Har ikke noe med deg å gjøre har det vel? Hva jeg føler og hvordan jeg oppfører meg har du fint lite med. Flotters! Anonymkode: 618bf...493 Det har det vel. Er lei damer som dåner. Anonymkode: b8e9a...650
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #10 Skrevet 14. januar 2018 Nå har der gått ei uke siden jeg startet tråden.. Vi har jobbet sammen 5 dager denne uken.. Og jeg har stått å latt de små grå virkelig få jobbet seg.. Jeg klarer ikke "bestemme" meg for om jeg liker deg "på den måten" eller bare fordi jeg føler vi har god kjemi.. Jeg klarer ikke finne ut om du "tuller" tilbake med meg fordi vi "bare" har denne gode kjemien eller om noe av det jeg trur/"håper på" stemmer.. Det går ikke ut over jobb, jeg føler jeg har god kontroll på den biten.. Men tankene mine suser fremdeles på jobb og mye her hjemme på fritiden.. Er du? Er jeg? MITT f..ngs problem.. 🙄🤔 Anonymkode: 618bf...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå