AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Del Skrevet 6. januar 2018 Blir gal av det! Noen dager er jeg veldig flink til å ikke sjekke.. andre dager er jeg helt håpløs. Altså torsdag sender han melding, etterpå snakker vi på tlf og sender god natt melding. Han ønsker meg også god dag på jobb fredag. Alt virket så bra😫 Vi snakker ikke fredag( har brukt å sende meld ca annenhver dag) Sender han meld for ca to timer siden.. ikke noe svar( det er forsåvidt greit). Han har ikke lest den heller. Da jeg sendte den sto det at han hadde vært aktiv for 56 min siden, så i følge messenger( i alle fall sånn at han var på ca 17.00) så kl 19.00 var han aktiv igjen, bare at det virker som det ikke stemmer med klokka? I såfall var han aktiv i kun et par sek? Messengeren min lå oppe på han, fordi jeg kjeder ræva av meg akkurat nå. Kan det være fordi noen ringte? Han har fortsatt sånn at anrop i messenger kommer opp som tlf samtale og ikke notification. Han bruker alltid å svare. Har lyst til å late som jeg lommeringer han, men det blir jo bare rart. Anonymkode: 4fed1...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Del Skrevet 6. januar 2018 Aktiv på messenger when and where? Hva er problemet her egentlig? vet du hva, dette orker jeg ikke å sette meg inn i. Du må seriøst ta å skjerpe deg! Anonymkode: 92531...a91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Del Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aktiv på messenger when and where? Hva er problemet her egentlig? vet du hva, dette orker jeg ikke å sette meg inn i. Du må seriøst ta å skjerpe deg! Anonymkode: 92531...a91 Altså om det er mye rot i den «tiden» på messenger? Før vet jeg at man ikke kunne stole på det, men tenkte kanskje Facebook hadde fikset dette? Altså kan det være at han ikke har vært aktiv? For på han virker det som det alltid stemmer. Også er jeg redd for å bli ghostet fordi jeg er blitt kjempe betatt av han. Tenker på han 24/7 TS Anonymkode: 4fed1...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Del Skrevet 6. januar 2018 Kommer faktisk an på om du bare lukker appen eller om du fjerner den (altså slår den helt av). Det er mulig å stole på. men husk at fb-pålogging også regnes på messenger, tror jeg.. Anonymkode: a991b...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Del Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer faktisk an på om du bare lukker appen eller om du fjerner den (altså slår den helt av). Det er mulig å stole på. men husk at fb-pålogging også regnes på messenger, tror jeg.. Anonymkode: a991b...ad2 Vet at han er sånn som ikke «lukker» appen, men bare trykker på home. Derfor har han brukt å stå aktiv i 5 min uten å være det. Og tiden nå passer ikke med hvordan han «bruker» å være. Håper bare han er på trening og trykka på Facebook i mellom reps ene. TS Anonymkode: 4fed1...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Del Skrevet 6. januar 2018 Det kan være hva som helst: Kanskje han ikke visste hva han skulle svare. Kanskje han var midt i noe og bare rakk å svare kompisen sin som han var på vei til å møte for å si at nå gikk han av bussen. Hvorfor stresser du så mye? Dere har jo allerede snakka to dager på rad, i går fikk du melding av han og dagen før snakka dere på telefon. En dag eller to med tregt svar eller ikke noe svar har ingenting å si Anonymkode: 1c1e4...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #7 Del Skrevet 7. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være hva som helst: Kanskje han ikke visste hva han skulle svare. Kanskje han var midt i noe og bare rakk å svare kompisen sin som han var på vei til å møte for å si at nå gikk han av bussen. Hvorfor stresser du så mye? Dere har jo allerede snakka to dager på rad, i går fikk du melding av han og dagen før snakka dere på telefon. En dag eller to med tregt svar eller ikke noe svar har ingenting å si Anonymkode: 1c1e4...427 Nei vi har ikke snakket to dager på rad. sendte meld og snakket med han på torsdag. Skrev ingen meldinger på fredag. Om han ikke visste hva han skulle svare burde han da lest meldinga? De står fortsatt som ulest. Meldingene står som levert( blå runding) men kan det være at han ikke har fått de? Jeg vet ikke hvorfor jeg stresser så mye! Stresset ikke i det hele tatt før i går. Skulle ønske jeg ikke var sånn, men. TS Anonymkode: 4fed1...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #8 Del Skrevet 7. januar 2018 Det stemmer det som står der. Dersom jeg er travel men får en melding hender det ofte at jeg åpner den og ikke svarer, det tar bare et sekund eller to men jeg står da likevel som pålogget/sist aktiv når jeg leste den. Jeg tenker litt sånn jeg da, at om du synes dere snakker for lite, og han ikke svarer på flere dager så må du tenke over om du kan bli fornøyd med det. Dersom han ville prate mer, så ville han jo tatt kontakt. Kan være han spiller spill også, og bevisst lar være å ta kontakt på en stund for å unngå å virke masete. Anonymkode: d6e1b...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #9 Del Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer det som står der. Dersom jeg er travel men får en melding hender det ofte at jeg åpner den og ikke svarer, det tar bare et sekund eller to men jeg står da likevel som pålogget/sist aktiv når jeg leste den. Jeg tenker litt sånn jeg da, at om du synes dere snakker for lite, og han ikke svarer på flere dager så må du tenke over om du kan bli fornøyd med det. Dersom han ville prate mer, så ville han jo tatt kontakt. Kan være han spiller spill også, og bevisst lar være å ta kontakt på en stund for å unngå å virke masete. Anonymkode: d6e1b...a26 Ja, jeg må ikke snakke med han hver dag, men siden han alltid har svart samme dag om jeg har sendt han meld før virker det rart. som sagt de står ulest, men jeg ser jo at han har vært pålogget etter det(kan være bare at han har vist noe til en kamerat på Facebook) Tror ikke han spiller, hvem vet. Tenkte å prøve å ringe han på mandag😣 ts Anonymkode: 4fed1...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #10 Del Skrevet 7. januar 2018 Er dere sammen som i definert forhold, eller dager dere? Hvis lenge har dere kjent hverandre? Kan du ikke ta en telefon til ham? Anonymkode: 7c154...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #11 Del Skrevet 7. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere sammen som i definert forhold, eller dager dere? Hvis lenge har dere kjent hverandre? Kan du ikke ta en telefon til ham? Anonymkode: 7c154...b64 Vi dater. Har skrevet med han siden starten av november. Møtt han to ganger før han reiste bort en mnd. Han kommer hjem til uka. Vil vente til mandag for å ikke virke masete. TS Anonymkode: 4fed1...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå