AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Har det vært på stillinger som krever minst bachelor? Hvordan fikk dere i så fall jobben? Sto det på kontrakten at det var med forbehold om at dere fullførte utdanningen? Anonymkode: 7a08b...f88
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Jeg har ikke fullstidsstilling, men en frilansstilling som tekstskribent. Jeg søkte egentlig på en sommerjobb i fjor jeg ikke fikk, men ble brått sendt et tilbud på skribentstilling et halvt år siden. Har akkurat startet, og har akkurat startet siste halvår på studiet. Så skal kombinere praksis og frilansstilling. Var ikke nødvendig å ha bachelor eller høyere utdanning at all for å jobbe der, men stillingen er veldig relevant og veldig viktig erfaring Anonymkode: c547e...01f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Var med forbehold om bestått bachelor. Fikk jobben i april og var ferdig utdannet i juni. Anonymkode: 01f81...b91
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Det bør absolutt stå at du tilbys stillingen med forbehold om at xx utdanning bestås innen xx dato, ja. Anonymkode: a2dea...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå