Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke bruke foundation eller noe lignende, så jeg har brukt en CC cream som jeg synes har fungert veldig godt. Den dekker veldig lite, nok til at huden blir litt jevnere, men samtidig uten at man føler at man har noe på huden (det er det verste jeg vet). Jeg har frem til nå brukt denne i fargen fair/light og synes den har fungert strålende. Passer veldig godt til hudtonen min, ikke gitt meg kviser (jeg sliter med fet hud og kviser), holder hele dagen og passende dekkevne for meg. MEN så har det seg slik at den ikke er mulig å få tak i i Norge lenger (jeg har ikke lyst til å bestille fra utenlandsk side).

Så er det noen som har noen CC cream eller lignende å anbefale? Vil ikke ha en krem som legger seg som et lag utenpå huden. Gjerne en som er ganske lik som CC creamen til smashbox om noen har kjennskap til den.

Link til den jeg bruker nå: https://www.smashbox.com/product/17619/25337/face/bb-cc/camera-ready-cc-cream/spf-30#/shade/FAIR

Anonymkode: cf56f...9cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke bestille fra utlandet? Er jo ofte bedre pris også! 

Uansett, jeg liker lumene sin cc cream.

Anonymkode: 7a404...ed4

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke bestille fra utlandet? Er jo ofte bedre pris også! 

Uansett, jeg liker lumene sin cc cream.

Har ikke så mye penger, og blir jo gjerne veldig dyrt om jeg må betale for varen + frakt + alle de tollgreiene. Sist jeg kjøpte den i Norge betalte jeg i underkant av 400 kr.

Har sett litt på lumene sin da den kom opp som tips om man hadde fet hud, men jeg synes kanskje den hadde litt for god dekkevne? Sjekket noen videoer på youtube der den ble testet, og der virket den veldig tykk. Hva synes du om den?

Og takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i garnier sin bb krem. Prøv den! Liker den vanlige aller best men så har jeg tørr hud. Ellers ville jeg prøvd mineralpudder (det smelter på huden og ser og føles helt naturlig ut) jeg bruker glo minerals og får så mye komplimenter for den. Til og med av damer på 50+ da den ikke legger seg i rynker. Er avhengig av en dagkrem under bb/foundation. For tiden elsker jeg loreal nutrigold.

Anonymkode: 85263...2fc

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig glad i garnier sin bb krem. Prøv den! Liker den vanlige aller best men så har jeg tørr hud. Ellers ville jeg prøvd mineralpudder (det smelter på huden og ser og føles helt naturlig ut) jeg bruker glo minerals og får så mye komplimenter for den. Til og med av damer på 50+ da den ikke legger seg i rynker. Er avhengig av en dagkrem under bb/foundation. For tiden elsker jeg loreal nutrigold.

Anonymkode: 85263...2fc

Takk for tips! Har tidligere prøvd Garnier sin bb cream som var for kombinert hud, men denne fikk jeg kviser av. Så da tør jeg ikke prøve den vanlige til Garnier heller, dessverre. Søren også at man skal være så vanedyr, så slutter de å selge den jeg synes var så perfekt til meg :fnise: 

Skrevet

Jeg akkurat som deg, som ikke takler at sminken legger seg som et lag oppå huden. Jeg synes det funker og blande ut litt foundation med fuktighetskrem. Så blander du det godt inn i huden. Da merker jeg ingenting til at jeg har sminke på. Har funnet den perfekte fargen til meg fra dior.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, miaw skrev:

Jeg akkurat som deg, som ikke takler at sminken legger seg som et lag oppå huden. Jeg synes det funker og blande ut litt foundation med fuktighetskrem. Så blander du det godt inn i huden. Da merker jeg ingenting til at jeg har sminke på. Har funnet den perfekte fargen til meg fra dior.

Takk, det var et godt tips!! Jeg får ta meg en tur til butikken og få hjelp til å finne en god match til min hudtone. Synes det er så vanskelig, vil ikke at man skal se at jeg har på sminke på huden, bare jevne ut litt.

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke så mye penger, og blir jo gjerne veldig dyrt om jeg må betale for varen + frakt + alle de tollgreiene. Sist jeg kjøpte den i Norge betalte jeg i underkant av 400 kr.

Har sett litt på lumene sin da den kom opp som tips om man hadde fet hud, men jeg synes kanskje den hadde litt for god dekkevne? Sjekket noen videoer på youtube der den ble testet, og der virket den veldig tykk. Hva synes du om den?

Og takk for tips :)

Den er den tynneste cc kremen jeg har funnet, men ok.... 🙄

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er den tynneste cc kremen jeg har funnet, men ok.... 🙄

Det er mye mulig jeg tar helt feil altså, men på de bildene og slikt jeg så, så det ut som den hadde for mye dekkevne for min smak. Men skal helt klart se om jeg kan få prøvd den i butikken om den ikke bare selges på nett :) 

Skrevet

Jeg bruker Cosmica sin. Kjøpt på apotek. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...