lille_myyy Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Jeg har de siste syklusene alltid hatt ganske mye EL-slim rett før (?) eggløsning. Denne gangen har jeg ikke følt antydning til eggløsning, og ikke hatt slim. Skulle hatt det rundt 2 januar i følge «appene». Har muligens litt mer ømme bryst, men bruker til vanlig å få veldig ømme og spente bryst etter EL til vanlig. Er det slik at man kan ha EL selv om man ikke har hatt EL-slim? Noen som bruker å ha mye av det, og som evt kan dele erfaringer? Ps. Aldri tatt blodprøve, UL eller tester, så disse symptomene er bare noe jeg har lagt merke til selv
lille_myyy Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2018 Kanskje dumt spørsmål, men har opplevd veldig mye stress på jobb uka her, og lurer på om det evt kan ha forsinket EL.. 🙈
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Man trenger ikke ha el-slim for å ha el. Jeg har ganske sjelden skikkelig el-slim, og den måneden jeg ble gravid hadde jeg det ikke. Så manglende el-slim trenger ikke bety at du ikke har el. Stress kan påvirke syklusen, ja. Anonymkode: 30cd0...c21
lille_myyy Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2018 (endret) Takk for svar Forrige mnd følte jeg (trodde jeg) at jeg hadde så mange symptomer på både det ene og det andre, at jeg var sikker på at jeg var gravid. Denne mnd føler jeg ikke at kroppen er hormonpåvirket i hele tatt, og har ikke kjent noe til EL. Som regel får jeg smerter/stikking i ene eggstokken, slim og ømme bryst. Nå kjenner jeg ikke noe... Så kanskje kroppen har «droppet» EL siden det har vært en del stress.... Har derfor hatt lite samleie, og tror ikke at det ble klaff på EL hvis den likevel kom uten symptomer. Så fremt ikke sædcellene overlever i 3-4 dager, noe jeg har lest er til de sjeldne. Uansett, takk for svar. Gravid eller ikke, så prøver jeg å bli kjent med kroppen i denne tiden. Helt siden september har jeg hatt EL-slim før eggløsning, derfor jeg stusset denne mnd Endret 8. januar 2018 av lille_myyy
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Jeg anbefaler å bruke el-tester om du prøver bli kjent med syklusen din. De er veldig billig om du kjøper strimler på nett. Anonymkode: 30cd0...c21
lille_myyy Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler å bruke el-tester om du prøver bli kjent med syklusen din. De er veldig billig om du kjøper strimler på nett. Anonymkode: 30cd0...c21 Takk Ja, har tenkt tanken. Men så virker det på en måte som om de er med å lager mer «stress» og forvirring i enkelte situasjoner. Ser ut som det er noe vanskelig å tyde testene? Men skal tenke på om det kan være en løsning. Til nå har det vært så tydelige kroppslige symptomer at jeg virkelig ikke har følt behov 😊
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, lille_myyy skrev: Takk Ja, har tenkt tanken. Men så virker det på en måte som om de er med å lager mer «stress» og forvirring i enkelte situasjoner. Ser ut som det er noe vanskelig å tyde testene? Men skal tenke på om det kan være en løsning. Til nå har det vært så tydelige kroppslige symptomer at jeg virkelig ikke har følt behov 😊 Det kan være litt vanskelig å avgjøre om testen er nesten positiv (som er det samme som negativ) eller om den faktisk er positiv. Men jeg synes det var mye lettere å se når EL var på vei med testene, og ble mindre stresset av å vite enn å gå rundt og lure. Men det er jo smak og behag Jeg har alltid vært en sånn som blir beroliget av tester og tall og fakta og slikt og hater å lure på ting. Anonymkode: 30cd0...c21
lille_myyy Skrevet 9. januar 2018 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2018 Nå har jeg fått de vante ømme brystene etter EL, så tror faktisk den må ha kommet litt senere enn den vanligvis gjør.. ☺️ Jaja, da ble det iallefall ikke klaff denne mnd 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå