Olaug Olsen Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Kattepusen min har vært på juleferie i en annen by med oss. Jeg slapp henne ut i reviret sitt her hjemme første dagen etter ferien. Da jeg skulle lukke henne inn om morgenen, satt hun høyt oppe i et tre. Jeg kan ikke klatre 5m opp. Da jeg kom tilbake samme dagen, var hun helt borte. Nå har hun vært borte i tre døgn. Jeg har tørrfor ute, men liten vits i å sette ut vann da det fryser til is. Katten er en norsk skogkatt, med masse pels. Noen som vet hvor lang tid de tåler å vandre ute vinterstid?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Om katten har vært borte i flere dager tar andre katter over reviret hennes og jager henne bort. Selv om katter har lang pels betyr det ikke at de tåler kulde i flere dager i strekk. Hør med naboer om hun kanskje har blitt stengt inne i garasjer eller boder på jakt etter et sted å varme seg og gå rundt og rop/pus på henne så ofte som mulig. Har du mulighet til å legge ut sand fra kassen hun har brukt så kan du gjøre det for å hjelpe henne med å ta reviret sitt tilbake. Anonymkode: f3190...ad0 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Du rissikerer at katten kommer hjem med frostskader på poter, ører og nese. Der er det for lite pels til å beskytte den om vinteren. Du får gå ut å lete mer. Heng opp plakater, skriv på alle lokale Facebook sider, gå dør til dør. Har du gjort noen innsats for å finne den?? Anonymkode: 6957f...486 2
Olaug Olsen Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du rissikerer at katten kommer hjem med frostskader på poter, ører og nese. Der er det for lite pels til å beskytte den om vinteren. Du får gå ut å lete mer. Heng opp plakater, skriv på alle lokale Facebook sider, gå dør til dør. Har du gjort noen innsats for å finne den?? Anonymkode: 6957f...486 Jeg går og roper hele tiden. Morgen og kveld. Døtrene mine roper også, når de kommer og når de går. Jeg sjekker om hun har spist fra maten sin.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 36 minutter siden, Olaug Olsen skrev: Jeg går og roper hele tiden. Morgen og kveld. Døtrene mine roper også, når de kommer og når de går. Jeg sjekker om hun har spist fra maten sin. Har dere gått dør til dør og lagt ut etterlysninger på div sider på Facebook osv? Anonymkode: 6957f...486
Olaug Olsen Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2018 Saken er løst. Hun svarte mjau da jeg var ute og ropte. Nå er hun inne med meg. Ingen frostskader. Hun hadde et lunt sted i skogen, hvor hun hadde sittet og meditert i tre døgn. Katter er asketer. Katter er uteliggere. Hun har dreads i pelsen nå Spiser og slikker seg, og er inne igjen. https://tinyurl.com/ydfb8pq5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 53 minutter siden, Olaug Olsen skrev: Saken er løst. Hun svarte mjau da jeg var ute og ropte. Nå er hun inne med meg. Ingen frostskader. Hun hadde et lunt sted i skogen, hvor hun hadde sittet og meditert i tre døgn. Katter er asketer. Katter er uteliggere. Hun har dreads i pelsen nå Spiser og slikker seg, og er inne igjen. https://tinyurl.com/ydfb8pq5 Greia med linken? Bra pus har kommet inn igjen. Ikke slipp den ut så fort neste gang dere har vært på tur da Anonymkode: 6957f...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå