Gå til innhold

Hvorfor er jeg så opphengt i han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med en i rundt ett år. Var mye av og på, noe jeg tror forsterket følelsene mine. Vi avsluttet rett før sommeren men likevel er jeg veldig opphengt i han. Ønsker å vite hva han gjør osv, selvom jeg ikke har noe med det lenger. Vi har omtrent ikke kontakt lenger. Vi hadde litt kontakt frem til desember men nå er det helt slutt. Vet han er med ei ny men hvor seriøst det er vet jeg ikke. En del av meg vil vente på han for at vi skal få en sjanse til å se om det faktisk kunne vært noe. Han har selv sagt at han tror vi kunne blitt noe.. Mens en annen del av meg gjerne vil videre og spesielt nå som jeg tror han har gått videre. Han tror jeg er sammen med en ny, noe jeg har latt han tro for å provosere han litt. Dette var noe jeg begynte med etter at han fikk seg ei annen. Her en dag la han ut en story av hun, man så ikke fjeset men jeg skjønte at det var henne. Den lå der i to timer og fem minutter etter at jeg hadde sett den slettet han den. Mulig det er tilfeldig, men jeg tror ikke at det er det. Egentlig burde vi satt oss ned og tatt en skikkelig prat, men jeg føler ikke jeg kan kreve det av han ettersom han er med en annen. Utrolig vanskelig å forholde seg til det her fordi jeg føler han fortsatt bryr seg men er for stolt til å si noe.. Vet ikke helt hva jeg vil med det her, trenger bare noen råd og kanskje aller mest at noen forteller meg at jeg må gi slipp. 

Anonymkode: 3ecd0...46b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble det ikke noe med dere når dere holdt på? Ettersom han ER sammen med ei annen, så er vel ikke interessen hans så stor og derfor tenker du på han... En vil ofte ha det en ikke kan få. 

Anonymkode: 33267...3e0

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske normale følelser.. men de går over etterhvert.

Anonymkode: 53573...f06

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir ofte mest opphengt i dem vi ikke kan få... forstå det den som kan.

Anonymkode: c78b3...dc6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...