AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Lurer på om noen har personlige erfaringer eller vet om dokumentasjon på senskader av facefillers. Er det sånn at hvis man først starter, så kan man aldri slutte, siden huden vider seg ut pga fillerinnholdet og da blir mer pløsede og hengete uten noe i? Mer slapp hud og mer rynker (enn utgangspunktet før fillers) om man stopper med fillerne? Tenker da på alt fra lepper, til hake, under øyne, kinn, nasalabiale linjer og kråketær. Har liksom aldri sett noen med f.eks leppefillers i flere år plutselig stoppe med det og aner ikke hvordan det ville ha sett ut, rent fysisk og "hudmessig" da. Innbiller meg også at fillers i kinn o.l vil strekke huden med tiden, og dermed ses som mye slappere og mindre volum enn looken i utgangspunktet før fillers var? Jeg vurderer å ta fillers under øynene, tear trough som det heter, men er redd for at jeg vil få mer synlige poser/søkk der når jeg slutter å fylle? Kommer jo ikke til å gjøre det en gang i året resten av livet Erfaring eller hva tenker dere? Anonymkode: db1f4...2ec
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Bumper denne! Anonymkode: 2a021...139
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Har bare sett videoer på youtube om ei som stoppa med botix, hu blei pløsete som f. Det vil være logisk iom at muskelene i ansiktet har vært inaktive i lange tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå