netpuppy Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Jeg og samboer ser hverandre nesten ikke i ukedagene så vi prøver å være flinke til å finne på noe sammen som en familie i helgene, men vi mangler litt inspirasjon.. Vi har vært i svømmehall, men hva annet er der å finne på sammen med en ettåring?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Så heldige dere er! : ) Dere kan gå turer ute i regnet og besøke lekeplasser. Anonymkode: 1ab60...081 1
Grandidosa83 Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Nå er det litt forskjell på 1 år blank og 23 måneder.. men: turer i byfjellene m/bæremeis, piknikkurv/tur i friluftsområdene ala kyrkjetangen, akvariet, babykino, det er teater for småbarn på møhlenpris(kanskje litt eldre..), Leos lekeland har avdeling for de minste (75 kr(?) )for barn under 2 og voksne gratis.. det var forslag jeg kom på i forbifarten. 1
netpuppy Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, Grandidosa83 said: Nå er det litt forskjell på 1 år blank og 23 måneder.. men: turer i byfjellene m/bæremeis, piknikkurv/tur i friluftsområdene ala kyrkjetangen, akvariet, babykino, det er teater for småbarn på møhlenpris(kanskje litt eldre..), Leos lekeland har avdeling for de minste (75 kr(?) )for barn under 2 og voksne gratis.. det var forslag jeg kom på i forbifarten. Han er 13 mnd 🙂 Takk for tips! Ser det er meldt opplett i morgen ettermiddag så kanskje vi rett og slett skal kle på oss godt og og ta en god tur med piknik i sekken. Flere tips mottas med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå