Gå til innhold

Hva kan man finne på med en ettåring i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer ser hverandre nesten ikke i ukedagene så vi prøver å være flinke til å finne på noe sammen som en familie i helgene, men vi mangler litt inspirasjon.. Vi har vært i svømmehall, men hva annet er der å finne på sammen med en ettåring?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så heldige dere er! : ) 

Dere kan gå turer ute i regnet og besøke lekeplasser.

Anonymkode: 1ab60...081

• Liker 1
Skrevet

Nå er det litt forskjell på 1 år blank og 23 måneder.. men: turer i byfjellene m/bæremeis, piknikkurv/tur i friluftsområdene ala kyrkjetangen, akvariet, babykino, det er teater for småbarn på møhlenpris(kanskje litt eldre..), Leos lekeland har avdeling for de minste (75 kr(?) )for barn under 2 og voksne gratis.. det var forslag jeg kom på i forbifarten.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Grandidosa83 said:

Nå er det litt forskjell på 1 år blank og 23 måneder.. men: turer i byfjellene m/bæremeis, piknikkurv/tur i friluftsområdene ala kyrkjetangen, akvariet, babykino, det er teater for småbarn på møhlenpris(kanskje litt eldre..), Leos lekeland har avdeling for de minste (75 kr(?) )for barn under 2 og voksne gratis.. det var forslag jeg kom på i forbifarten.

Han er 13 mnd 🙂 Takk for tips! Ser det er meldt opplett i morgen ettermiddag så kanskje vi rett og slett skal kle på oss godt og og ta en god tur med piknik i sekken. 

Flere tips mottas med takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...