Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere det spillet? *nostalgi*

Spilte det masse før, og nå vil jeg prøve det igjen.

Problemet er at selv om jeg har lastet det ned, så får jeg det ikke til å funke. :sur:

Tror det må være fordi det ikke funker i w 2000...?, er det noen måte jeg kan få til å spille det på?

Hååååper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Å jaaaa... *mimre, mimre* Det spillet var skikkelig avhengighetsskapende..... :-)

Gjest Pinglen
Skrevet

Hvor har du fått tak i det? Har også spilt det for mange år siden, og har så lyst til å prøve det igjen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Problemet er at selv om jeg har lastet det ned, så får jeg det ikke til å funke. :sur:

Tror det må være fordi det ikke funker i w 2000...?, er det noen måte jeg kan få til å spille det på?

Hååååper noen kan hjelpe!

Sambis har lastet det ned og har fått spilt det. (Har XP) Han husker ikke helt, men tror han måtte ut i DOS får å få det til..

Skrevet
Hvor har du fått tak i det? Har også spilt det for mange år siden' date=' og har så lyst til å prøve det igjen...[/quote']

Her

Skrevet
:) Husker det ja, det er jo nesten en tidlig versjon av The Sims. Du må spise og lese for å få en bra jobb og bo i et bra hus. :)
Skrevet

Aldri har det vært så gøy å skaffe seg en jobb :)

Det er jo en av de glemte spillene! Et sånn glimrende konsept som kunne ha vært lagd noe mer ut av senere, men som ingen har tatt i enda...

Hadde en del morro med det ja :) Morsomt å konkurrere med kompisen. Men spillet var litt lite.

Naken. Jeg tror du trenger VDMSound. Bare søk på det i Googlo/Yahoo.

Skrevet

Jeg fikk det til å funke hos meg..nå har jeg det ikke etter at jeg måtte kaste inn nytt image på maskinen igjen. Men jeg måtte hvertfall velge en spesiell kombinasjon av skjerm/lydkort for å ikke bare få en sort skjerm.

Lurer på om det ikke var en av de andre exe/bat/com filene jeg startet før jones.* for å få det satt opp. Nå tror jeg det er såpass primitivt at valgene dine bare lagres i en slags propertyfil av et slag som kan åpnes i notepad da...men kan være greit å bruke den andre filen som jeg ikke husker hva heter for å få satt "gydlige" verdier...

Skrevet

Hadde det akkurat liggende etter tips fra min kjære lillebror om hvor jeg skulle finne det, men hvor var nå det da...? Skal prøve å huske å spørre han.

Trodde heller ikke det funket først, helt til jeg skjønte at jeg må bruke tastaturet og ikke kan bruke musa. Var ikke like gøy som jeg husket, men nesten. Man blir jo ferdig noksa raskt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det funker her, men får ikke med lyden. Litt irriterende. Men veldig gøy å prøve det igjen da..,.

Noen tips om lyden noen? Har stilt inn på selve spillet, det er ikke problemet. :-)

Skrevet

Gøy at flere savner spillet. Det er jo genialt! :sjarmor:

Har ikke peil på data, dessverre, men skal få noen til å hjelpe meg ut fra tipsene deres.

Takker! :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...