Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette leste jeg altså utenpå enten dagens VG eller Dagbla' mens jeg sto i køen på Meny.

"Javel" tenkte jeg. "Snikskyttermiljøet altså. Så vi har noe sånt også ja. Jaha.. Dette må være et svært lite miljø? Hvor holder de til, har de et klubbhus e.l? Vi hører ikke om så mange snikskytterepisoder her i Norge, så dette er vel snakk om et miljø i USA feks..? 

Og noe i sakens tittel ble en smule for paradoksalt.. Snikskyttere i sorg? Hva kan ha skjedd, som får snikskyttere til å samles og sørge? Skal jeg kjøpe avisen og finne ut mer om dette tro?"

Etter mye grubling og tankevirksomhet innså jeg at det sto "SKIskyttermiljøet i sorg" og saken det handlet om var svært tragisk og har min aller dypeste sympati, for all del.

Men det ble mye rare tanker på en lørdag.

Ha en fin kveld!

Anonymkode: 27587...9bf

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Steikbra, ler og ler.

Ja, virkelig festlig.. eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, dette leste jeg altså utenpå enten dagens VG eller Dagbla' mens jeg sto i køen på Meny.

"Javel" tenkte jeg. "Snikskyttermiljøet altså. Så vi har noe sånt også ja. Jaha.. Dette må være et svært lite miljø? Hvor holder de til, har de et klubbhus e.l? Vi hører ikke om så mange snikskytterepisoder her i Norge, så dette er vel snakk om et miljø i USA feks..? 

Og noe i sakens tittel ble en smule for paradoksalt.. Snikskyttere i sorg? Hva kan ha skjedd, som får snikskyttere til å samles og sørge? Skal jeg kjøpe avisen og finne ut mer om dette tro?"

Etter mye grubling og tankevirksomhet innså jeg at det sto "SKIskyttermiljøet i sorg" og saken det handlet om var svært tragisk og har min aller dypeste sympati, for all del.

Du oppdaget altså at dette dreier seg om en dypt tragisk sak der et par har mistet barnet sitt, og din første reaksjon er å vitse om din egen dumskap på kg. Herre mitt land så mye lavmål det er på kg om dagen. Skam deg. 

Anonymkode: 7d1c1...1f2

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du oppdaget altså at dette dreier seg om en dypt tragisk sak der et par har mistet barnet sitt, og din første reaksjon er å vitse om din egen dumskap på kg. Herre mitt land så mye lavmål det er på kg om dagen. Skam deg. 

Anonymkode: 7d1c1...1f2

Tror seriøst ikke at det er dette som er flirings nei.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Helt normalt å være i sorg når man mister barnet sitt, men du er vel for kald og ufølsom til å sette deg inn i hvor jævlig de må ha det.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Calandria skrev:

Helt normalt å være i sorg når man mister barnet sitt, men du er vel for kald og ufølsom til å sette deg inn i hvor jævlig de må ha det.

Leste du hele innlegget..? 

Er det mulig.. Denne tråden fikk frem nøyaktig mitt poeng... KG langt inni nøtteskallet!

God bedring!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:laugh:

Anonymkode: 2d9a0...751

Skrevet

Fort gjort. Ellers har vi jo et skarpskytter-miljø i Norge så mine tanker gikk dit da jeg leste overskriften her. 

AnonymBruker
Skrevet

Leste akkurat det samme ts! Brukte mange timer på jobb på å undres over det der, klarte ikke å skjnne greia. Så måtte jeg sjekke igjen når jeg kom hjem, og som vanlig hadde jeg lest feil x) Tragisk sak såklart, fikk klump i halsen. Trodde jo først det var noe "artig" så klikke inn i god tro om å få meg noe lesestoff, men så ble kvelden heller trist med tanker om hvor jævelig det er å miste noen. Verden er urettferdig

Anonymkode: c859a...4af

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Ann Christin, mod

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle tanker man trenger å dele med verden...

Anonymkode: 21ac4...d42

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...