AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Jeg jobber i en større matbutikk men ganske mange unge deltidsansatte. Jeg er selv en mann på 21. Nå har jeg fått tilbud om å bli låseansvarlig som betyr at jeg får ansvaret med å låse butikken de gangene jeg er på vakt og butikken skal låses. Dette innebærer at jeg får en mer ansvar og at jeg tjener noen ekstra kroner. Men etter å ha fulgt med på Giske-saken så tenker jeg jo kanskje også at jeg kan få økt draget om jeg blir låseansvarlig. Forstår at jeg ikke får like mye makt som en nestleder i AP, men på den andre siden så er jeg jo også betydelig yngre og jeg viser jo at jeg er en mann med ambisjoner. Så hva tenker dere unge kvinner? Blir dere litt tent av menn med makt? Og hva med dere som jobber i butikk, begynnner dere å rødme når låseansvarlig snakker til dere? Anonymkode: d06e0...5b4
Påkrevd Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Mm, ja hvis du får sånn vaktmesternøkkelknippe som rasler når du går, hadde jeg skiftet legning og fulgt etter den lyden dagen lang. Ingenting er som en staut kar som kan låse en dør. Hvis du får skru på alarmen også, fy søder, da dåner jeg. 13
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Eller har fengselsbetjenter mye makt da siden de går med nøkler og låser opp dører hele tiden. Prøv å skryt mest mulig om at du er låseansvarlig, så får du se hvor mange damer du drar.. Anonymkode: d6570...341 1
Apis Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Masternøkkel, min erfaring som mann er at ingenting trekker damer som en masternøkkel, 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg jobber i en større matbutikk men ganske mange unge deltidsansatte. Jeg er selv en mann på 21. Nå har jeg fått tilbud om å bli låseansvarlig som betyr at jeg får ansvaret med å låse butikken de gangene jeg er på vakt og butikken skal låses. Dette innebærer at jeg får en mer ansvar og at jeg tjener noen ekstra kroner. Men etter å ha fulgt med på Giske-saken så tenker jeg jo kanskje også at jeg kan få økt draget om jeg blir låseansvarlig. Forstår at jeg ikke får like mye makt som en nestleder i AP, men på den andre siden så er jeg jo også betydelig yngre og jeg viser jo at jeg er en mann med ambisjoner. Anonymkode: d06e0...5b4 Du får sikkert like mye draget som Giske, mao masse jenter kommer til å sitte på fanget ditt og takke høflig nei når du ber dem bli med på hotellrommet. Eller evt på lageret, låseansvarlig har kanskje ikke råd til hotell. Anonymkode: 416eb...940 2
Lava Anne Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 Menn med makt og som bruker den til å få knulle er ofte dårlige i senga. Just sayin.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 11 minutter siden, Lava Anne skrev: Menn med makt og som bruker den til å få knulle er ofte dårlige i senga. Just sayin. Her har vi én som tenner på makt i hvert fall Anonymkode: 8b841...a13
Lava Anne Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her har vi én som tenner på makt i hvert fall Anonymkode: 8b841...a13 Haha, ja, jeg gjorde feilen, én gang. Eller tente på autoritet, en slags makt. Men etter det så var det over. Kjenner damer med lignende erfaringer og er i generaliseringsmodus i dag! Godt nyttår! Selv søker jeg ikke etter makt, mange blir korka i toppen av det.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Du får sikkert like mye draget som Giske, mao masse jenter kommer til å sitte på fanget ditt og takke høflig nei når du ber dem bli med på hotellrommet. Eller evt på lageret, låseansvarlig har kanskje ikke råd til hotell. Anonymkode: 416eb...940 Tenkte jo å invitere jentene hjem til kollektivet jeg bor i. Og der kan jeg sette inn støtet på jenta ved å fortelle at det er jeg som er kontaktansvarlig med utleier. Som Kanye West sier: No one man should have all that power. TS Anonymkode: d06e0...5b4 1
Freesia97 Skrevet 6. januar 2018 #12 Skrevet 6. januar 2018 Ts, når jeg leste setningen "menn med makt" tenkte jeg mer på statsministere, forretningsmenn osv..... Men når jeg leser hele tråden så skriver du om det er tiltrekkende med en mann som er låseansvarlig. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #13 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, Freesia97 said: Ts, når jeg leste setningen "menn med makt" tenkte jeg mer på statsministere, forretningsmenn osv..... Men når jeg leser hele tråden så skriver du om det er tiltrekkende med en mann som er låseansvarlig. Forstår, men man må jo ta hensyn til min unge alder. Det er jo ingen 21 åringer som er statsminister. Men jeg viser jo at jeg er en mann med mye tillit til tross for min unge alder når jeg både er låseansvarlig i matbutikken og kontaktperson med utleier. En mann med mye tillit og som har ambisjoner. Så skal jeg selvsagt ikke misbruke denne makten og tilliten. Jeg kommer til å være mitt ansvar bevisst og utnytte situasjonen slik som Giske. TS Anonymkode: d06e0...5b4
Freesia97 Skrevet 6. januar 2018 #14 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forstår, men man må jo ta hensyn til min unge alder. Det er jo ingen 21 åringer som er statsminister. Men jeg viser jo at jeg er en mann med mye tillit til tross for min unge alder når jeg både er låseansvarlig i matbutikken og kontaktperson med utleier. En mann med mye tillit og som har ambisjoner. Så skal jeg selvsagt ikke misbruke denne makten og tilliten. Jeg kommer til å være mitt ansvar bevisst og utnytte situasjonen slik som Giske. TS Anonymkode: d06e0...5b4 OK
Minitroll Skrevet 6. januar 2018 #15 Skrevet 6. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår, men man må jo ta hensyn til min unge alder. Det er jo ingen 21 åringer som er statsminister. Men jeg viser jo at jeg er en mann med mye tillit til tross for min unge alder når jeg både er låseansvarlig i matbutikken og kontaktperson med utleier. En mann med mye tillit og som har ambisjoner. Så skal jeg selvsagt ikke misbruke denne makten og tilliten. Jeg kommer til å være mitt ansvar bevisst og utnytte situasjonen slik som Giske. TS Anonymkode: d06e0...5b4 Du må ikke flørte så mye med disse unge deltids-jentene at du glemmer å låse butikken nå da. 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #16 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, Minitroll said: Du må ikke flørte så mye med disse unge deltids-jentene at du glemmer å låse butikken nå da. Han må også passe på at ikke assisterende låseansvarlig får snusen i saken og leser høyt for ledelsen. Anonymkode: 416eb...940 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #17 Skrevet 6. januar 2018 Ååå, jeg klarer ikke å slutte å le. Du gjorde dagen min! Anonymkode: abb01...28e 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #18 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, Minitroll said: Du må ikke flørte så mye med disse unge deltids-jentene at du glemmer å låse butikken nå da. Selvsagt. Det kommer nok aldri til å bli en "Giske-sak" i mediene om meg. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han må også passe på at ikke assisterende låseansvarlig får snusen i saken og leser høyt for ledelsen. Anonymkode: 416eb...940 Skal passe på det. Vet det er en del som er sjalu på meg i butikken og selv ønsket å få tilbudet om å bli låseansvarlig. Men tviler på at de kan gjøre så mye. Butikksjefen kommer nok lett til å gjennomskue maktspill fra de som har ytret ønske om å bli låseansvarlig, men ikke har hatt nok tillit og erfaring til å få ansvaret. Anonymkode: d06e0...5b4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #19 Skrevet 6. januar 2018 Problemet til Giske var at han ikke hadde draget. Hvordan går det an å tolke det motsatt? Kan tyde på at du lever i samme verden som Giske. Anonymkode: 3559f...a70 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #20 Skrevet 6. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Problemet til Giske var at han ikke hadde draget. Hvordan går det an å tolke det motsatt? Kan tyde på at du lever i samme verden som Giske. Anonymkode: 3559f...a70 Men en låseansvarlig har høyere status da. Det er ikke engang en nestlåseansvarlig vi snakker om. Man må jo prøve å finne ut om det er et gigantisk nøkkelknippe eller om han bare er glad for å se oss. Anonymkode: 416eb...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå