AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Da tenker jeg på å være litt mer guttete i væremåten Slutte å prate følelser, svare bryskt og kortfattet. Ikke smile for mye osv.. Alt dette bor i meg, men har lenge prøvd meg på en feminin stil i håp om å passe inn. Men resultater ble bare at jeg ble oppfattet som svak. Anonymkode: 1cbdd...9ad
Spiteful Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Jeg oppfatter det slik at hvis man har selvtillit og tør å si ifra om ulike ting, så fremstår man ikke som svak, og folk respekterer deg mer. Selv er jeg typisk feminin; liten og spebygd, smiler mye og blir ofte tatt for å være "søt" og dumsnill; Slik sett så blir jeg ofte herset med, og folk kan være frekke mot meg. Utstråling har veldig mye å si; Bare husk å ikke glemme deg selv og hvem du er i prosessen.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Jobb heller med holdningen din. Om noen herser med deg så lær deg å si ifra og sette deg i respekt på en måte. Folk som herser med andre finner svakheter uansett hvor hardt du prøver å skjule dem, så å endre stil vil nok ikke gjøre noe. Jeg tror også mye handler om å være sikker og trygg på seg selv. Ser det på andre mennesker, både de som har feminin og maskulin "stil" - de som er trygge og komfortable med seg selv klarer å børste vekk det negative de får fra andre, lar seg ikke herse med og dermed blir de ikke det (i alle fall i like stor grad). Selvtillit eller mangel på det er veldig lett å se på andre. Anonymkode: f7c1c...6b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå