AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Jeg har noen rare opplevelser med et familiemedlem. Må understreke at hun er helt frisk psykisk og fysisk, et helt normalt voksent menneske. Eksempel: Vi var på ferie og tidligere på dagen hadde vi snakket om at vi skulle spise frokost ute dagen etter. På kvelden spurte jeg om det ble noe av, da jeg er avhengig av 8 timer søvn og trenger tid om morgen til stell. Vi satt i sofaen og så på TV, så spurte jeg om det ble noe av, men hun overså og ignorerte meg totalt! Jeg spurte flere ganger og satt der og ble mer og mer frustrert og nærmest vinket hun i ansiktet og sa «hallo??? Svar da?» men ble totalt ignorert! Det er jo en skikkelig stygg ting å gjøre, tenk dere hvor ille silenced treatment er. Jeg ble sint og gikk på rommet jeg hadde og da ble hun sint på meg for at jeg ble sint, men det må da være mulig å svare? Hva i all verden er det slags oppførsel? Anonymkode: f9a6e...8c4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 100% sikker på at hun ikke er syk? Jeg hadde en bekjent som kunne gjøre slike ting, og som ikke fattet hvorfor vi ble sinte på henne. Viste seg at hun hadde epileptiske anfall hvor hun "datt ut" og rett og slett ikke var til stede selv om hun satt oppreist og tilsynelatende så på deg/TV'n osv. Hun hadde ikke minne om dette og det var mye drama med at hun "ignorerte" folk før epilepsien ble oppdaget. Anonymkode: 7cb16...8a5 2
exictence Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Det eksempelet ditt hadde jeg ikke sett på som et problem. Det var dumt av henne å ikke svare, men kunne ikke du bare latt være å spørre enda mer da? Hun hadde jo sagt at dere skulle spise sammen neste dag. Hvorfor ikke bare gå ut fra det?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Hva sa hun når du fortalte hvorfor du ble sur? Hva var grunnen til å ignorere deg? TVen? Anonymkode: 84b9d...3d0 1
Gjest Solstråletårer Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Sikker på at hun hørte deg da. Og ikke satt å halvsov eller oppslukt i egene tanker.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 Kanskje hun selv ble irritert over at du forstyrret når dere så på TV. Den masingen du drev med i etterkant hadde jeg uansett blitt sprø av. Når man reiser på ferie sammen med noen bor man veldig tett. Jeg tenker at man bør være litt raus med hverandre og akseptere at man ikke er helt på topp hele tiden. Dersom man mistenker at den andre trenger litt fred bør man jo heller bare ta det litt senere i stedet for å fyre seg opp. Jeg synes ikke noen av dere gjorde noe for å imøtekomme den andre. Da er det vel kanskje bedre å bare legge dette bak seg i stedet for å rippe det opp igjen, er du ikke enig? Anonymkode: 5545f...f37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå