Gjest LV Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 Hei! Er det noen her som har giftet seg i Las Vegas? Jeg lurer på om det er nødvendig med prøvingsattest med underskrift til forlovere før vi reiser. Damen vi snakket med i Las Vegas sa at det ikke var nødvendig, men andre sier at dersom man gifter seg utenlands må man ha denne attesten for at vielsen skal være gyldig. Trenger hastehjelp!
Gjest ***** Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Hei! Jeg tror det er noen som giftet seg i Las Vegas her inne. Men husker ikke helt hva hun heter... (tenke, tenke...). Hold oss oppdatert. Dette er nemlig noe min kjære sier han vil gjøre hvis vi noen gan skal gifte oss... Så jeg trenger litt tips i forhold til det å gifte seg i Las Vegas jeg også...
Arwen Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 Pusekatt giftet seg i LV, men jeg aner ikke om hun er her mer (desverre ) http://forum.kvinneguiden.no/profile.php?m...wprofile&u=3390
Gjest ***** Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 Hei! Glemte å spørre, er det du som skal gifte seg i Las Vagas??? I så fall, hvordan har du tenkt til gjennomføre det?? Jeg tenker i forhold til kjole, middag, ja alt... :-) lurer, lurer... :oops:
Arwen Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 Hei! Er det noen her som har giftet seg i Las Vegas? Jeg lurer på om det er nødvendig med prøvingsattest med underskrift til forlovere før vi reiser. Damen vi snakket med i Las Vegas sa at det ikke var nødvendig, men andre sier at dersom man gifter seg utenlands må man ha denne attesten for at vielsen skal være gyldig. Trenger hastehjelp! Er ganske sikker på at man trenger den for at ekteskapet skal være gyldig (i hvertfall i Norge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå