Gå til innhold

Bryllup i Las Vegas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har giftet seg i Las Vegas? Jeg lurer på om det er nødvendig med prøvingsattest med underskrift til forlovere før vi reiser. Damen vi snakket med i Las Vegas sa at det ikke var nødvendig, men andre sier at dersom man gifter seg utenlands må man ha denne attesten for at vielsen skal være gyldig. Trenger hastehjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tror det er noen som giftet seg i Las Vegas her inne. Men husker ikke helt hva hun heter... :roll: (tenke, tenke...). Hold oss oppdatert. Dette er nemlig noe min kjære sier han vil gjøre hvis vi noen gan skal gifte oss... Så jeg trenger litt tips i forhold til det å gifte seg i Las Vegas jeg også... :bryllup:

Skrevet

Hei!

Glemte å spørre, er det du som skal gifte seg i Las Vagas??? I så fall, hvordan har du tenkt til gjennomføre det?? Jeg tenker i forhold til kjole, middag, ja alt... :-) lurer, lurer... :oops:

Skrevet
Hei!

Er det noen her som har giftet seg i Las Vegas? Jeg lurer på om det er nødvendig med prøvingsattest med underskrift til forlovere før vi reiser. Damen vi snakket med i Las Vegas sa at det ikke var nødvendig, men andre sier at dersom man gifter seg utenlands må man ha denne attesten for at vielsen skal være gyldig. Trenger hastehjelp!

Er ganske sikker på at man trenger den for at ekteskapet skal være gyldig (i hvertfall i Norge)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...