*Lene* Skrevet 7. februar 2005 #21 Skrevet 7. februar 2005 Lurer bare på noe... Er det ikke noen her inne som trener rett og slett bare fordi det er digg å trene/presse seg?? UTEN at målet alltid er å gå ned noen kilo? Noen her inne som er enig at trening er skikkelig kult, å at det å komme seg ut IKKE er et problem? Hm... vet ikke helt hvor jeg vil meg dette, men det er jo så mye fokus på "hvordan trene for å gå ned" osv.. Jeg trente fordi jeg syns det var skikkelig moro og veldig godt etterpå :-) :-) Jeg digger å trene, syns det utrolig artig!
Morea Skrevet 7. februar 2005 #22 Skrevet 7. februar 2005 Begynte å trene for å gå ned vi vekt/bli sunnere. Men nå er det i større og større grad fordi jeg elsker det! Blir også rastløs og irritabel dersom det går over to dager mellom hver treningsøkt. Får dewrimot masse energi og godt humør av å trene.
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #23 Skrevet 7. februar 2005 Bedre kondis, mer utholdenhet, bedre humør/psyke og en slankere kropp. Man får både i pose og sekk og vel så det :-)
Belba Skrevet 7. februar 2005 #24 Skrevet 7. februar 2005 - helse - trivsel - energinivå - utseende - hobby (dvs at jeg synes det er gøy)
Suzy Skrevet 7. februar 2005 #25 Skrevet 7. februar 2005 Jeg begynte å trene for å bli slankere, men har fortsatt både for å fortsette å bli strammere og fordi det er godt å bli fysisk sliten, godt å svette og deilig å kjenne fremgang. Det er viktig for helsa også - og det er nesten hovedfokuset mitt nå.
Tusseline Skrevet 7. februar 2005 #26 Skrevet 7. februar 2005 Jeg trener først og fremst for å holde meg i form, for å få et overskudd i en ellers stressende hverdag. Dessuten vil jeg holde kroppen stram, og fordi jeg rett og slett elsker å trene!
_lykkepusen_ Skrevet 7. februar 2005 #27 Skrevet 7. februar 2005 jeg trener for å stramme opp kroppen litt, og fordi jeg blir i bedre humør av det. synes også det er gøy å dra en hel jentegjeng å trene sammen..
Anglofil Skrevet 7. februar 2005 #28 Skrevet 7. februar 2005 Jeg trener fordi det er gøy og fordi jeg elsker karaten, den gir meg så mye, på alle mulige måter, psykisk, fysisk og sosialt! Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #29 Skrevet 7. februar 2005 jeg trener fordi det er skikkelig morsomt og fordi jeg bestandi har vært aktiv. nå går det mest på treningssenter aktiviteter men før har det vært fotball og andre lagspill. ellers fordi jeg føler meg bedre, ser bedre ut og fordi jeg sover skikkelig dårlig om jeg ikke trener
CeeCee Skrevet 7. februar 2005 #30 Skrevet 7. februar 2005 Huff... har aldri trent en dag i hele mitt liv jeg (Mener på helsestudio og sånt). :oops: Men har 6-pack for det altså! Jeg kan ikke trene kondisjonstrening, for da tar jeg av, og det vil jeg ikke. Jeg har en sinnsyk forbrenning fra før av. Hadde bare blitt skinn og bein igjen.... Kunne alltids trent styrke for å bygge muskler i armer og bein, men føler egentlig ikke noe for det... Er vel litt lat.. :oops: Hilsen CeeCee!
Gjest meya84 Skrevet 9. februar 2005 #31 Skrevet 9. februar 2005 uventet mange svar! Takk for det :-) :-) ... Men det siste innlegget, aldri trent? Er det mulig? Gym på skolen hadde du vel :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå