AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Jeg var på date i kveld og alt virket supert. Koste meg og han spanderte til og med. Han begynte med et par øl, også ble det flere. Han tok meg rundt om på litt forskjellige pubber. (Jeg var edru) Etterhvert nærmet det seg den tiden jeg ville hjem kl 23.00. Og han maste så fælt. Om at jeg sku bli igjen og kjøre han hjem osv. Snakket om kompisen sin som vistnok var bedre enn han, la seg selv frem som en player og ba meg ikke ta kntakt i morgen med mindre jeg ville. Tror han maste 10 ganger minst den siste halvtimen om det blir en date nr 2. Samtidig om jeg kunne bli litt til. Det snudde seg fra og være en koselg date til og bli et lite desperat skrik om å komme hjem. Heldigvis var jeg edru og kunne bare kjøre hjem. Det blir ikke noen date nr 2 Datinggreier er virkelig ikke min greie. Anonymkode: 307a8...d9e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Dating er ikke min greie heller. Har funnet ut at det er mye bedre å finne noen gjennom felles interesser og aktiviteter. Det blir en litt mer naturlig setting og tone. Anonymkode: b9bdb...ddc
Jentadi Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Det der høres ikke ut som en typisk date - for en slitsom fyr. Finn deg en bedre å date, han der er ikke verdt å gi opp over. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Date fra pub til pub i blikjent fasen er jo noe av det mest useriøse som går ann. Like greit at han sa som det var, at han var en taper og player/mammagutt med commtimentissues og useriøst. Tipper at om du ikke hadde kjørt så hadde han presset deg til å få sjenke deg så han kunne ha one night stand eller bli FF med deg. Nei, skjønner godt at det ikke blir noen flere dates med han ja ! Anonymkode: 3174f...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå