Gå til innhold

Hva er det jeg driver med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vell, jeg er ganske betatt av en mann. Faktisk så betatt at jeg er blitt forelsket (Noe som sjeldent skjer meg). 

Men, for det er ett par men her... 

Han er like gammel som min mor. Familien min liker han ikke, og de kommer aldri til å akseptere han. Han har kriminelt rulleblad, blandt annet sittet inne noen år. Han er barnslig, legger ut mye tull på snap. Han er 20 år eldre enn meg. Han har økonomiske problemer og mye gjeld. Han er "kjent" her vi bor, og de fleste skjønner ikke hva jeg gjør med en som han. Har hatt noen episoder med "uheldige facebook innlegg.

Jeg ser det jo selv, at vi egentlig er på forskjellige planeter. Men så er det disse #ævla følelsene... ☹ Vet egentlig ikke helt hva jeg mener med dette innlegget. men godt å lufte seg litt.

Anonymkode: b339e...ed9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vell, jeg er ganske betatt av en mann. Faktisk så betatt at jeg er blitt forelsket (Noe som sjeldent skjer meg). 

Men, for det er ett par men her... 

Han er like gammel som min mor. Familien min liker han ikke, og de kommer aldri til å akseptere han. Han har kriminelt rulleblad, blandt annet sittet inne noen år. Han er barnslig, legger ut mye tull på snap. Han er 20 år eldre enn meg. Han har økonomiske problemer og mye gjeld. Han er "kjent" her vi bor, og de fleste skjønner ikke hva jeg gjør med en som han. Har hatt noen episoder med "uheldige facebook innlegg.

Jeg ser det jo selv, at vi egentlig er på forskjellige planeter. Men så er det disse #ævla følelsene... ☹ Vet egentlig ikke helt hva jeg mener med dette innlegget. men godt å lufte seg litt.

...

Anonymkode: c4b58...8d0

Gjest GiftMann38
Skrevet

Herregud, ta deg sammen og hold deg unna ham.

AnonymBruker
Skrevet

Helt okei å være betatt, og bra du skjønner at det bare er det, og ikke kjærlighet. Dette er ikke en som du kan være med på ekte, følelsesmessig og langsiktig , og såppass vett virker det som at du har. For å lettere komme over han og glemme han så kutt kontakten med han :)  Finn deg en jevnaldrene gutt som er en god farsrolle og ansvarsfull familiemann med orden på økonomien og ikke en taper som har gjeld og sittet i fengsel og sannsynligvis alltid vil ha en litt krokete livsstil.

Anonymkode: 41f1c...642

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo mer du undertrykker følelsene, jo mer vanskeligere er det å bli kvitt dem. Ha heller en flørt med mannen, og så ser du sikkert etter hvert at han ikke er så fantastisk...

Anonymkode: c4d3a...171

AnonymBruker
Skrevet

Forelskelsen gjør deg virkelig blind. Det samme skjedde med meg. Visste at det var en dårlig idé, men skjøv bort alle grunnene til at jeg burde holde meg vekke. 

Når jeg endelig våknet ble jeg fortvilet, og flau! En to måneders romanse med en jeg virkelig ikke passet sammen med ødela mye. Jeg fikk en kjønnssykdom. Han skrøt til kompiser, og da jeg var på byen fikk jeg høre at jeg var uaktuell fordi jeg hadde vært bortpå "han".

Mitt råd til deg (og unge meg): kutt all kontakt og la forelskelsen dø ut. Når du innerst inne vet at det ikke kommer til å fungere i lengden er det ikke verdt det.

Anonymkode: e8dc1...fa1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg setter pris på at dere gidder. 

Jeg er forelsket, han har oppført seg som en barnslig idiot og jeg har kuttet all kontakt med han. Har faktisk en skikkelig kjærlighetssorg akkuratt nå. Hater at jeg går rundt og føler å kjenner på hvor mye jeg savner han... Når jeg innerst inne vet at dette er det rette. Det gjør så sinnsykt vondt. 

Skrevet

Så lenge du er voksen, du har din egen økonomi, og tredjepart/barn ikke blir innblandet så skjønner ikke heg hvorfor du ikke skulle kunne gjøre som du vil? 

Hva har din famile med ditt privatliv å gjøre?!?

AnonymBruker
Skrevet

Her er barn i bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...