Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært veldig tett på med ei venninne de siste årene, i tykt og tynt på begge sider. Vi har vært som siamesiske tvillinger i perioder, leser hverandre godt og selvom vi bare har kjent hverandre 3-4 år føles det som om vi har vokst opp sammen. Men fra august/september har det plutselig vært veldig stille. Jeg vet hun kan slite litt med å ta initiativ, men nå er det virkelig ingenting.

Jeg har flere ganger invitert på mat både ute og hjemme, vin, film etc, men alltid fått avslag og svar om at hun ikke er i sosial form for tiden. Samtidig legger hun ut/blir tagget i bilder fra middager ute med andre venner/venninner, byturer osv. Én gang siden sommer har hun tatt initiativ til å finne på noe før jul, men da var det dessverre jeg som var opptatt med obligatorisk familiemiddag. Føler kanskje også at hun bare sa det fordi hun synes synd om meg for at jeg har vært den til å ta initiativ, og hun kanskje ikke vil være venner lenger?

Føler det er så sårt, for jeg forstår ikke om jeg har gjort noe galt, eller hva som har skjedd siden det har blitt slik. Savner henne forferdelig, men tør liksom ikke ta mer kontakt... :/ 

Leter kanskje ikke etter noe svar her, da jeg tror nok jeg vet det selv, men godt å få ventilert.

Anonymkode: d212b...8fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Virket litt merkelig ja. Men du kan jo spørre henne? ☺ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare trenger en liten pause fra deg? Et siamesisk-tvilling-vennskap kan være ganske slitsomt og til tider kvelende, så det er nok lurt med tid fra hverandre for å trekke frisk luft og heller treffe andre venner en periode. Gi henne den tiden hun trenger, tar hun nok kontakt med deg når hun er klar for det. 

Anonymkode: 54979...211

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...