AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 orgasme er nesten ett fremmedord..dildo og vibrator er vel det eneste i dette forholdet som kan garantere det.. han unngår forspill.. ingen fysisk kontakt bortsett fra fingrer der nede .. eneste som berøres under akten er de "edlere" deler...og lyset ER AALTID PÅ !! Jeg gleder meg aldri , kan like godt være uten., i tidligere forhold har jeg vært våt i dager med tanke på at kjæresten kom hjem .. Utrolig kjedelig med en dårlig mann i senga.. fra tidligere forhold var orgasme en selvfølge hver gang.. akkurat nå er jeg så utrolig lei meg.. ( blitt nedsprutet uten å ha vært i nærheten av å bli tilfredstilt.. ) Noen her inne som er i et forhold der sexlivet ikke er særlig? Vurdere om jeg skal bli eller avslutte ... Anonymkode: 7afb2...4d0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Vurdert å snakke med han om det ? Anonymkode: 2414e...202 3
Lillekråka Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Har du prøvd å snakke med han om dette ? :-) Forstår at det kan være vanskelig og ett sårt tema for dere begge, men kan hende han ikke vet bedre ? Jeg ville ha snakket med han først :-) så datt det derfra. Men kanskje ta det opp litt forsiktig først... men SNAKK OM DET ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Har det litt på samme måte i forholdet jeg er i. Det fungerer veldig bra på alle andre plan, bare ikke i senga. Får en BJ et par ganger i måneden, sex har vi sånn ca annenhver måned. Da under dyna med lyset avslått. Jeg får ikke lov til å ta på henne på intime steder, ikke noe forspill, kun litt kyssing. Utrolig frustrerende! Har tatt det opp med henne et par ganger men det er åpenbart et ikke-tema som vi helst ikke snakker om. Anonymkode: 6d613...4c3 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Men ta litt kontroll selv da. Anonymkode: 90d8a...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ta litt kontroll selv da. Anonymkode: 90d8a...0fa Prøver, men han vil ikke ... er liksom det som er problemet . Han skal ikke kysse, klemme kroppene tett inntil hverandre .. og jeg får svært skjelden sitte oppå, i tilleg har han stor mage og rel liten .... så når jeg rir han må bevegelsene være urolig små .., Anonymkode: 7afb2...4d0 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 Jeg er i et slikt forhold selv. Som du sier, skal man fortsette eller gå...? Anonymkode: f5ffd...b17 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 Nei det hadde jeg aldri holdt ut. Skjønner ikke at du gikk i forhold med han i utgangspunktet. Sexlivet har MYE å si Anonymkode: 6638e...3eb 3
DonaldDuck Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Prøver, men han vil ikke ... er liksom det som er problemet . Han skal ikke kysse, klemme kroppene tett inntil hverandre .. og jeg får svært skjelden sitte oppå, i tilleg har han stor mage og rel liten .... så når jeg rir han må bevegelsene være urolig små .., Anonymkode: 7afb2...4d0 Altså... Du må jo snakke med han om sex. Om sex er viktig, vil jo ikke dette fungere i lengden. Kanskje du rett og slett må vise han hva han må gjøre. Det er jo ikke sikke sikkert han vet hvordan han skal tilfredsstille deg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 Gift med en sånn. Men her tar han meg ikke mellom beina engang. Prøvd å prate, prøvd å vise en million ganger og har nå bare gitt opp. Vi har nå sex ca 1-2 ganger i mnd, den er ferdig på tre min og inneholder null forspill sett bort i fra ett par nuss og tredve sek tørrjukking fra hans side. Så alt dreier seg om at han får tømt seg. Jeg har blitt aseksuell føler jeg. Jeg var veldig seksuell før. Nå gidder jeg ikke mastrubere engang. Har vel ikke hatt en orgasme på 3 år. MEN han er alle tiders på alle andre måter og vi har små barn sammen. Så sånn er det bare. Familien AS og mine dager som kåt er langt tilbake i fortiden. Anonymkode: ea2b3...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: orgasme er nesten ett fremmedord..dildo og vibrator er vel det eneste i dette forholdet som kan garantere det.. han unngår forspill.. ingen fysisk kontakt bortsett fra fingrer der nede .. eneste som berøres under akten er de "edlere" deler...og lyset ER AALTID PÅ !! Jeg gleder meg aldri , kan like godt være uten., i tidligere forhold har jeg vært våt i dager med tanke på at kjæresten kom hjem .. Utrolig kjedelig med en dårlig mann i senga.. fra tidligere forhold var orgasme en selvfølge hver gang.. akkurat nå er jeg så utrolig lei meg.. ( blitt nedsprutet uten å ha vært i nærheten av å bli tilfredstilt.. ) Noen her inne som er i et forhold der sexlivet ikke er særlig? Vurdere om jeg skal bli eller avslutte ... Anonymkode: 7afb2...4d0 Avslutt det og gå videre. Det du beskriver høres ut som et dødfødt veldedighetsprosjekt. Anonymkode: e7fd8...50a 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #12 Skrevet 6. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gift med en sånn. Men her tar han meg ikke mellom beina engang. Prøvd å prate, prøvd å vise en million ganger og har nå bare gitt opp. Vi har nå sex ca 1-2 ganger i mnd, den er ferdig på tre min og inneholder null forspill sett bort i fra ett par nuss og tredve sek tørrjukking fra hans side. Så alt dreier seg om at han får tømt seg. Jeg har blitt aseksuell føler jeg. Jeg var veldig seksuell før. Nå gidder jeg ikke mastrubere engang. Har vel ikke hatt en orgasme på 3 år. MEN han er alle tiders på alle andre måter og vi har små barn sammen. Så sånn er det bare. Familien AS og mine dager som kåt er langt tilbake i fortiden. Anonymkode: ea2b3...b7c At du orker! Wow. Så tragisk. Familien AS kan fint leve med 50/50-ordning (gitt at dere begge har god økonomi.) Anonymkode: e7fd8...50a 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #13 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du orker! Wow. Så tragisk. Familien AS kan fint leve med 50/50-ordning (gitt at dere begge har god økonomi.) Anonymkode: e7fd8...50a Det finnes viktigere ting i livet enn sex. Anonymkode: ea2b3...b7c 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #14 Skrevet 6. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes viktigere ting i livet enn sex. Anonymkode: ea2b3...b7c Ja, det gjør det sikkert. Men sannsynligheten for at en av dere - mest sannsynlig mannen - finner en annen etterhvert er temmelig stor når sexen i forholdet er så dårlig. Man klarer ikke lenger leve sammen som kolleger i familien as. Det gikk i gamle dager, men det går ikke lenger nå.. Anonymkode: b2a43...303
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå