Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet ei jente i 1-2 mnd, som det funka veldig bra med, det ga hun tydelig uttrykk for at hun syntes også. Vi begynte å date i starten av november.

Så kutta hun plutselig kontakten. Pga en roomie/venninne (Som jeg var på 1 date med for 1 år siden). Roomien takla ikke at vi datet, pga personlige problemer, ble jeg fortalt.

Dette er nå 1 mnd siden, vi har hatt litt kontakt på face/snap i ettertid, men ikke på langt nær som før, naturlig nok. Kjenner jeg savner henne noe sykt. Følte det var et eller annet spesielt med det vi hadde på gang, hvertfall for min del.

Har så lyst til å få til mer kontakt igjen/møte henne, men aner ikke hvordan, eller om det her mulig i det hele tatt? Hun vil ikke treffes sålenge veninna ikke tillater det. Hun har hintet til at vi muligens kan ta opp kontakten igjen til sommeren.

Kan også nevnes at daten var i et turbulent brudd i sommer, og er ikke klar for noe enda. Måtte også kutte kontakten med en annen venninne da. Så kan skjønne at hun ikke vil treffe meg da, for å unngå å skape konflikt med roomien sin. Men er så sykt frustrerende. Jeg vil treffe henne, bli kjent med henne!

Hjelp.

Anonymkode: 2b487...d1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo virkelig ikke ut som du har noe annet valg enn å vente på at hun enten skal kvinne seg opp til å blåse i romvenninna si eller til sommeren kommer og se an da. 

Anonymkode: 7e14b...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Husker den forrige tråden din. Hun har jo sagt at hun ikke vil fortsette med deg, så du har ikke noe annet valg enn å respektere og akseptere det.

Anonymkode: aa38b...3ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er så jævla frustrerende at jeg går i veggen her.

Dritt at hun hinter til at hun muligens kan være med på noe senere, da forsvinner ikke håpet. Men veit hun har mye styr på privaten, så skjønner på en måte at hun ikke orker å satse så mye.

Hu roomien hadde vært på date med en fyr så jeg nå da (på storyen til hun jeg data), så det kan jo være fordel meg, håper jeg.

Skrevet
På 7.1.2018 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Nei. Er så jævla frustrerende at jeg går i veggen her.

Dritt at hun hinter til at hun muligens kan være med på noe senere, da forsvinner ikke håpet. Men veit hun har mye styr på privaten, så skjønner på en måte at hun ikke orker å satse så mye.

Hu roomien hadde vært på date med en fyr så jeg nå da (på storyen til hun jeg data), så det kan jo være fordel meg, håper jeg.

Update: Prata litt med hu i kveld, og er tydelig at hun egentlig vil ha kontakt med meg. Får igjen bekrefta at hun også syns at det klaffa veldig bra, og at hun syns det er ekstra ille å kutte mtp det. Sier også oppriktig at hun skal gi beskjed om ting endrer seg. Og alt dette tror jeg oppriktig på, hun der er en ordentlig og ærlig jente. Har jeg fått bekrefta fra andre felles bekjente også. Så får bare ta med meg det, og håpe at det går veien senere :) Vi er ganske enige om å fortsette å ha kontakt på snap/face osv. Må jo være muligheter om det skulle bli forhold på hu venninna/roomien nå! 

Ble en ørliten opptur det her. Selv om jeg sikkert hadde spart meg for mye smerte om jeg hadde gått videre. Men føles så riktig å ha kontakt med henne, føler muligheten er bra for at det kan bli noe senere, om alt ligger til rette for det. Hun er overhodet ikke aktiv på datingfronten nå, altfor mye styr på privaten til at hun vil det. Er det jeg har blitt fortalt da. Så får bare håpe og tro på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...