AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Er det smertefullt? Leste St det tar 10 minutter, men at etter 5 er du bevisstløs? Si hvis du bli funnet en time senere, lande få liv i deg igjen? Og at du da våkner opp med kanskje hjerneskader? Konkrete svar, takk. Tenkte på hengning men det kan gå feil, og det ryker og du blir he!ler lamma, så nei. Anonymkode: 77d60...ace
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Jeg anbefaler deg å ta kontakt med mentalhelse. Dette er ikke noe du ønsker å gjøre, å her er det ikke lov å svare på spm ang selvmord. Har rapportert tråden din. Men vil virkelig anbefale deg å snakke med noen. http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen Anonymkode: 8f755...5cd 3
BerntHulken Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Kan fort bli hjerneskader, ja. Ingen her vil gi deg råd, annet enn å søke hjelp! 2
Gjest ompalompa24 Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Ta kontakt med mental helse eller ring til Kirkens Sos, 22 4000 40. De er døgnåpen.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 9 minutter siden, stf skrev: Kan fort bli hjerneskader, ja. Ingen her vil gi deg råd, annet enn å søke hjelp! Det er prøvd ut. Har ikke no sted å bo, går snart tom for penger, har ikke kontakt med familie. Jeg ødela det, og det er ikke noe positivt i livet, uten det er det jo Ike noe liv. Og jeg er sliten. Jeg gjør bare dumme ting hele tiden, gjorde mot familie, så da kunne jeg ikke bo med de mer. Og nav bryr seg ikke. Og her sitter jeg. Anonymkode: 77d60...ace
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er prøvd ut. Har ikke no sted å bo, går snart tom for penger, har ikke kontakt med familie. Jeg ødela det, og det er ikke noe positivt i livet, uten det er det jo Ike noe liv. Og jeg er sliten. Jeg gjør bare dumme ting hele tiden, gjorde mot familie, så da kunne jeg ikke bo med de mer. Og nav bryr seg ikke. Og her sitter jeg. Anonymkode: 77d60...ace Jeg forstår deg! siste du trenger er en pep talk, anbefaler deg å ta kontakt med rette instanser som andre har anbefalt over her. Alle mennesker går gjennom tøffe tak i livet, du klarer det du vil, i slike situasjoner henter mennesker frem helt enorme styrker! Jeg er sikker på at du har den, løft hodet, slik du beskriver deg selv er du ressursterk! ( Du er flink skriftlig ) Jeg heier deg frem!!! Alle gode tanker fra et medmenneske. Anonymkode: 608d1...a01 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er prøvd ut. Har ikke no sted å bo, går snart tom for penger, har ikke kontakt med familie. Jeg ødela det, og det er ikke noe positivt i livet, uten det er det jo Ike noe liv. Og jeg er sliten. Jeg gjør bare dumme ting hele tiden, gjorde mot familie, så da kunne jeg ikke bo med de mer. Og nav bryr seg ikke. Og her sitter jeg. Anonymkode: 77d60...ace NAV er jo pliktig til å hjelpe deg med et sted å bo når du står uten bolig. Du kan også ringe Krisesenteret eller Politiet for å få råd om hvordan du får et sted å bo. Anonymkode: 5d578...0c1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 Fastlegen din kan hjelpe deg. Anonymkode: 5d578...0c1
pinar Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113. Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 Kirkens SOS: 22 40 00 40 pinar, mod. 3
Anbefalte innlegg