Gå til innhold

Vinne han tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "holdt på" med en fyr i et år hvor jeg holdt tilbake. Han virket ganske interessert og vi pratet hver dag. Etterhvert døde det ut, vi bor ikke i samme by, og han "ga litt opp". Jeg savner han veldig, og etter et halvt år uten kontakt traff jeg han på nyttårsaften på fylla og ble med han hjem. Det skjedde ikke så mye fordi vi begge var fulle, men han var veldig kjærlig med meg, holdt rundt, lå i skje, han dro meg inntil seg og vi oppførte oss som før.

Nå er jeg veldig usikker på hvor vi står. Jeg forsøkte å ta masse kontakt da vi ikke hadde kontakt, og føler derfor at jeg ikke kan mase og stille spørsmål nå. I etterkant har jeg fått en fellessnap her og der, men ingenting personlig. Det virker som han fremdeles holder veldig tilbake, og han viser ingen ekstra interesse, men vi har i hvert fall kontakt igjen. Jeg på min side merker at jeg klarer ikke slippe han, og tar meg selv i å drømme om at vi er sammen og om å flørte og kysse og høre sammen.

Jeg tror han er veldig usikker på meg, og jeg vil gjerne klarlegge mer at jeg har følelser for han - noe han kanskje ikke tror. Jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem. Jeg vil ikke legge alle følelsene på bordet og bli avvist blankt heller. På en side "vet" jeg at han har følelser for meg - det virket i hvert fall ganske klart når vi sov sammen, på en annen side kan det virke som han ikke er interessert i å gjøre noe videre med de, og heller la det gå over..

Råd? Ta det sakte eller dumpe alt på han etter så lang tid? Hva ville dere foretrukket i hans situasjon?

Anonymkode: acb93...ded

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var nok bare en fylla greie. Spør om dere skal møtes igjen da vel, så skjønner han jo at du er interessert i et eller annet hvertfall
Enten må du satse alt og vise tydelig  hva du vil uten småhinting og venting, eller så må du bare glemme det hele

Anonymkode: 459fe...f68

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lag så mye ut av det. Bare spør om dere skal ta en kaffe.

Anonymkode: c3521...a07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...