Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som jobber hjemmefra, og vet om noen tips til hva man kan jobbe med hjemmefra slik at jeg kan ha en stabil inntekt?

Anonymkode: 2fbb9...f1b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber som frilansskribent for et firma. Får typ 800kr per tekst jeg skriver (forventa å ta et par-tre timer jobb per). Skriver du nok blir det jo en del, men tror det er bare jeg som er litt heldig med den betalinga 😂 ikke har jeg tid til å skrive så mye at jeg kan leve på lønna heller, siden jeg har praksisplass ved siden av

Anonymkode: a5ddf...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Kan man tjene nokk penger på å hekle barnetøy/diverse andre ting og selge på nettet for eksempel?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man tjene nokk penger på å hekle barnetøy/diverse andre ting og selge på nettet for eksempel?

Da skal du ha en populær business i såfall. Vet folk har gjort bra penger på Etsy osv, men da må du førs bli funnet.

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er for gjerrige til å betale givende summer for sånt desverre. De kjøper heller 5 par sokker på HM til 69 kr, enn et par hjemmestrikka ullsokker til 150,- (og av det må du trekke 80 til garn så det er ikke mye overskudd å tjene uansett)

Anonymkode: dc213...a8e

Skrevet
On 06/01/2018 at 12:03 AM, AnonymBruker said:

Det er nok mulig, men svært vanskelig. Det krever mer enn bare hard jobbing - du må ha en dedikert following. Ville startet smått med å lagt ut bilder av varene på Instagram. Ikke nødvendigvis for salg, men bare for å "bli kjent" i miljøet. Bruk dagslys, passende hashtags (men ikke for mange) og følg norske profiler innen det samme. Vær aktiv. Hvis du greier å skaffe deg en følgerskare kan det hende du kan tjene litt $$$.

AnonymBruker
Skrevet

I noen regnskapsfirmaer som kun benytter nettbaserteløninger, kan du ha nesten fullt hjemmekontor. 

Ellers kan jeg tenke meg forfatter, oversetter, etc? 

Anonymkode: 61577...6e4

AnonymBruker
Skrevet
On 1/6/2018 at 12:03 AM, AnonymBruker said:

Du kan ikke tjene nok på dette, tar for lang tid til at noen vil betale så godt at det utgjør en ok timelønn.

Anonymkode: 26213...910

AnonymBruker
Skrevet

Blogger er vel et alternativ som er populært for tiden.

Anonymkode: eb848...9ea

• 5 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame. 

Olava, mod. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Hva slags egenskaper har du da? Altså, hva kan du?

AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2018 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Jobber som frilansskribent for et firma. Får typ 800kr per tekst jeg skriver (forventa å ta et par-tre timer jobb per). Skriver du nok blir det jo en del, men tror det er bare jeg som er litt heldig med den betalinga 😂 ikke har jeg tid til å skrive så mye at jeg kan leve på lønna heller, siden jeg har praksisplass ved siden av

hvor får du slike oppdrag?

og er det fra engelsk til norsk?

jeg har lyst å prøve hvis jeg kan finne oppdrag som går på eng-til norsk

Anonymkode: 1c115...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...