AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Noen her som jobber hjemmefra, og vet om noen tips til hva man kan jobbe med hjemmefra slik at jeg kan ha en stabil inntekt? Anonymkode: 2fbb9...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Jobber som frilansskribent for et firma. Får typ 800kr per tekst jeg skriver (forventa å ta et par-tre timer jobb per). Skriver du nok blir det jo en del, men tror det er bare jeg som er litt heldig med den betalinga 😂 ikke har jeg tid til å skrive så mye at jeg kan leve på lønna heller, siden jeg har praksisplass ved siden av Anonymkode: a5ddf...bb1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Kan man tjene nokk penger på å hekle barnetøy/diverse andre ting og selge på nettet for eksempel? Anonymkode: 2fbb9...f1b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man tjene nokk penger på å hekle barnetøy/diverse andre ting og selge på nettet for eksempel? Anonymkode: 2fbb9...f1b Da skal du ha en populær business i såfall. Vet folk har gjort bra penger på Etsy osv, men da må du førs bli funnet. Anonymkode: a5ddf...bb1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man tjene nokk penger på å hekle barnetøy/diverse andre ting og selge på nettet for eksempel? Anonymkode: 2fbb9...f1b Folk er for gjerrige til å betale givende summer for sånt desverre. De kjøper heller 5 par sokker på HM til 69 kr, enn et par hjemmestrikka ullsokker til 150,- (og av det må du trekke 80 til garn så det er ikke mye overskudd å tjene uansett) Anonymkode: dc213...a8e
Aurelia Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 On 06/01/2018 at 12:03 AM, AnonymBruker said: Kan man tjene nokk penger på å hekle barnetøy/diverse andre ting og selge på nettet for eksempel? Anonymkode: 2fbb9...f1b Det er nok mulig, men svært vanskelig. Det krever mer enn bare hard jobbing - du må ha en dedikert following. Ville startet smått med å lagt ut bilder av varene på Instagram. Ikke nødvendigvis for salg, men bare for å "bli kjent" i miljøet. Bruk dagslys, passende hashtags (men ikke for mange) og følg norske profiler innen det samme. Vær aktiv. Hvis du greier å skaffe deg en følgerskare kan det hende du kan tjene litt $$$.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 I noen regnskapsfirmaer som kun benytter nettbaserteløninger, kan du ha nesten fullt hjemmekontor. Ellers kan jeg tenke meg forfatter, oversetter, etc? Anonymkode: 61577...6e4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 On 1/6/2018 at 12:03 AM, AnonymBruker said: Kan man tjene nokk penger på å hekle barnetøy/diverse andre ting og selge på nettet for eksempel? Anonymkode: 2fbb9...f1b Du kan ikke tjene nok på dette, tar for lang tid til at noen vil betale så godt at det utgjør en ok timelønn. Anonymkode: 26213...910
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #9 Skrevet 9. januar 2018 Blogger er vel et alternativ som er populært for tiden. Anonymkode: eb848...9ea
Gjest Overrasket Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 Hva slags egenskaper har du da? Altså, hva kan du?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 På 5.1.2018 den 23.54, AnonymBruker skrev: Jobber som frilansskribent for et firma. Får typ 800kr per tekst jeg skriver (forventa å ta et par-tre timer jobb per). Skriver du nok blir det jo en del, men tror det er bare jeg som er litt heldig med den betalinga 😂 ikke har jeg tid til å skrive så mye at jeg kan leve på lønna heller, siden jeg har praksisplass ved siden av Anonymkode: a5ddf...bb1 hvor får du slike oppdrag? og er det fra engelsk til norsk? jeg har lyst å prøve hvis jeg kan finne oppdrag som går på eng-til norsk Anonymkode: 1c115...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå