AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Jeg å samboeren har snakket en stund om å få barn. Han har ett barn fra før, jeg har ingen. Jeg er 22 år. Vi har vært sammen i 3 år ca. Men vi eier ikke leilighet, men vil kjøpe etter hvert som vi har råd. Vi må selfølgeli ha større bil også. Men jeg er litt usikker på om jeg/vi er klar for dette. Visste dere at dere var klar for det? Hvordan vet man det? Anonymkode: 5fdbb...f98
Gravid2018 Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Tror ikke man vet det, men føler det på seg bre.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Hadde dere ventet til dere hadde fått kjøpe leilighet? Eller kan man ta det siden? Anonymkode: 5fdbb...f98
Gravid2018 Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere ventet til dere hadde fått kjøpe leilighet? Eller kan man ta det siden? Anonymkode: 5fdbb...f98 Det er vel lurest med leilighet først. Vanskeligere å få lån med barn. Men er ønsker stort så hadde jeg ikke ventet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå