Gå til innhold

Foretrekker du at du eller kjæresten er morsomst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du måtte velge mellom at du eller kjæresten var den morsomste i forholdet hva ville du valgt?

Er det viktigst at han får deg til å le eller at du får hen til å le?

Skriv helst kjønnet ditt. 

Anonymkode: 1f79e...29f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann, elsker humor og om jeg finner en jente som er meg lik kommer jeg til å digge det, om hun er mer morsom en meg, ja så er det bare enda mer bonus :) 

AnonymBruker
Skrevet

Mange jenter har egentlig ganske dårlig humor. Veldig mange har typisk "jeg er sinnajente og sarkastisk". Helt ok det....men er ikke så morsomt i lengden.

Humor er likevel en attraktiv egenskap. Om hun kan le av seg selv og i tillegg få meg til å le så kan jeg bli ganske solgt.

Anonymkode: befcc...86c

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker mye humor i hverdagen og hadde ikke overlevd uten. Stort pluss hvis han var morsomst 👌🏼

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange jenter har egentlig ganske dårlig humor. Veldig mange har typisk "jeg er sinnajente og sarkastisk". Helt ok det....men er ikke så morsomt i lengden.

Humor er likevel en attraktiv egenskap. Om hun kan le av seg selv og i tillegg få meg til å le så kan jeg bli ganske solgt.

Hva er "sinnajenta og sarkastisk" humor? :fnise:

Anonymkode: 65dea...17c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og liker egentlig å være morsomst.  Altså fint om hun er like morsom som meg, men det jeg får mest glede av å få andre til å le. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker at han et mest morsom. Og at han ler av det samme som meg. Synes selv at jeg har god humor, men det er ikke alle som tar den. Han må ikke ta seg selv høytidelig og han må være observant for å ha det jeg kaller god humor. Menn har ofte mulighet til å dra på litt mer og de tuller også mer med hverandre enn damer. Dette gjør at jeg forventer at mannen skal være litt morsommere, hvis ikke vil jeg tenke at han er uinteressant.

Anonymkode: 7eb13...187

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "sinnajenta og sarkastisk" humor? :fnise:

Anonymkode: 65dea...17c

Google Amy Schumer. 

Skrevet

Viktig med humor i et forhold. Jeg foretrekker vel at mannen er den som er mest morsom. Da jeg alltid velger meg morsomme menn som får de fleste til å le :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som anses som morsomme (komikere eller hun i vennegjengen) er om oftest verken attraktive eller morsomme. Men hvis jeg fant en jente som faktisk hadde god humor så må hun gjerne være morsommere enn meg.

Stusser uansett alltid litt over at så mange lister opp humor som noe av det viktigste i en partner. 99 prosent har jo humor, selv om de færreste er i stand til å være den morsomste i sosiale sammenhenger eller være veldig morsom på date. I hvert fall i alle forhold jeg har vært i så har vi utviklet internhumor ganske fort uansett, så at ingen av oss har utmerket oss som morsomme i startfasen har betydd null og nada for humor i forholdet.

Anonymkode: 425be...848

Gjest supernova_87
Skrevet

Altså jeg hadde ikke hatt noe i mot å være morsomst, for det er en sånn herlig følelse å få den du liker til å le! Men med tanke på hvor (lite) morsom jeg faktisk er ville det blitt et tragisk samliv om jeg var morsomst. Så satser på at drømmemannen er morsommere enn meg! :ninuskapus:

AnonymBruker
Skrevet

Er dame, ikke noe spesielt morsom selv, tror jeg, men liker å le av det andre sier. Så vil gjerne at han skal være morsommere enn meg, men intet krav. Viktigst å le sammen, uansett.

Anonymkode: c5b5b...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Humor er egentlig ikke så viktig for meg med en partner. Får nok av humorprogrammer på tv  som vi kan se sammen og le av.

Anonymkode: fa2cc...dd0

AnonymBruker
Skrevet

Liker at han kan få meg til å le eller se lysere på livet om jeg er nede. Det er en utrolig bra kvalitet synes jeg.

Anonymkode: 44fc8...af2

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må det være en konkurranse? Jeg vil ha en mann som får meg til å le (det pleier ikke være en veldig vanskelig oppgave...), og en kjæreste som ikke skjønner humoren min kan bli vanskelig i lengden - en stor andel av kommunikasjonen min er tross alt basert på ironi og sarkasme. Men hvem av oss som er morsomst (hvem skal felle den dommer og sitte på fasiten?) er knekkende likegyldig.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Daria skrev:

Hvorfor må det være en konkurranse? Jeg vil ha en mann som får meg til å le (det pleier ikke være en veldig vanskelig oppgave...), og en kjæreste som ikke skjønner humoren min kan bli vanskelig i lengden - en stor andel av kommunikasjonen min er tross alt basert på ironi og sarkasme. Men hvem av oss som er morsomst (hvem skal felle den dommer og sitte på fasiten?) er knekkende likegyldig.

Jeg kommuniserer nok sånn som du. Det er supergode dager med kolleger og venner, og så kommer jeg hjem til den kvinnelige utgaven av "Biscuit"  på Ally McBeal. Det sammen med et par andre faktorer, har tatt livet av forholdet.  Evnen til å tøyseprate om hvilket som helst tema, er en sterkt undervurdert egenskap! 

Anonymkode: fefac...ccf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jenter som anses som morsomme (komikere eller hun i vennegjengen) er om oftest verken attraktive eller morsomme. Men hvis jeg fant en jente som faktisk hadde god humor så må hun gjerne være morsommere enn meg.

Hvordan visste jeg at det ville komme svar som dette, mon tro? :rolleyes:

Anonymkode: fb0ad...207

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Daria said:

Vet ikke hvem som har hevdet at dette skal være en konkurranse. Spurte bare om preferanser. På lik linje med om man feks foretrekker at en selv eller kjæresten er høyest.  Ærlig sak om man er likegyldig til hvem som er morsomt. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir blidere og morsommere selv med morsomme mennesker rundt meg. Så ja takk til en morsom mann!

Anonymkode: 1f91a...e5e

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan visste jeg at det ville komme svar som dette, mon tro? :rolleyes:

Anonymkode: fb0ad...207

Det visste du vel fordi mange menn mener akkurat det vi skriver? Humor er og blir subjektivt, så det må da være lov å mene? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...