AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1381 Skrevet 15. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Flere av årets deltagere misliker nå Erik, og han er holdt utenfor en del fester o.l. Syns Isabel gjør det minst like mye med et Glimt i øyet. Anonymkode: e6da0...71d Hvor har du det fra flere misliker han og blir utetengt fra fester? Isabel gjør det ikke med glimti øyet. Hun ER cocky og høy på seg selv. Det har hun vært siden hun var i 2015 Anonymkode: c5a01...ccf 13
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1382 Skrevet 15. april 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da helt normalt med små avsporinger med temaer som er NÆRT knyttet til hovedtema i en tråd. Kommentarer som det du kommer med nå øker uansett bare antall kommentarer om nettopp denne avsporingen 😁 Anonymkode: 606dd...434 Jeg følger med på denne tråden fordi jeg følger med på PH 2018. Jeg har ikke sett PH med disse folkene som dere krangler om i denne tråden. Derfor er det ikke noen små avsporinger for meg. Når jeg ser det er nye innlegg i denne tråden om Paradise Hotel 2018 så forventer jeg at det har med Paradise Hotel 2018 og ikke Pierre eller Martine som jeg ikke engang vet hvem er og ikke har noen interesse av å bli kjent med heller. Vær vennlig og hold dere til Paradise Hotel 2018. Anonymkode: af407...ca1 21
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1383 Skrevet 15. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger med på denne tråden fordi jeg følger med på PH 2018. Jeg har ikke sett PH med disse folkene som dere krangler om i denne tråden. Derfor er det ikke noen små avsporinger for meg. Når jeg ser det er nye innlegg i denne tråden om Paradise Hotel 2018 så forventer jeg at det har med Paradise Hotel 2018 og ikke Pierre eller Martine som jeg ikke engang vet hvem er og ikke har noen interesse av å bli kjent med heller. Vær vennlig og hold dere til Paradise Hotel 2018. Anonymkode: af407...ca1 Word! Tråden handler om Paradise Hotel 2018, og ikke tidligere sesonger Anonymkode: c5a01...ccf 15
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1384 Skrevet 15. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Flere av årets deltagere misliker nå Erik, og han er holdt utenfor en del fester o.l. Syns Isabel gjør det minst like mye med et Glimt i øyet. Anonymkode: e6da0...71d Hvordan vet du dette? Jeg syns han virker som en fin fyr jeg, så det var leit. Anonymkode: 8141f...b7e 9
smalls Skrevet 15. april 2018 #1385 Skrevet 15. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Flere av årets deltagere misliker nå Erik, og han er holdt utenfor en del fester o.l. Syns Isabel gjør det minst like mye med et Glimt i øyet. Anonymkode: e6da0...71d Er dette noe isabel har sagt, så tar jeg alt hun sier med en klype salt. Men hvordan vet du dette egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1386 Skrevet 15. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Flere av årets deltagere misliker nå Erik, og han er holdt utenfor en del fester o.l. Syns Isabel gjør det minst like mye med et Glimt i øyet. Anonymkode: e6da0...71d Det virker jo ikke sånn. Han har jo hatt livestreams med bl.a. Kristian, Leo, Marius og Ingrid, og har lagt ut bilder med bl.a. Julie, Simon, Carl Aksel, Mathias og kommenterer bildene til flere av disse og får også kommentarer av mange av dem. Anonymkode: d13d8...b3b 13
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1387 Skrevet 15. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg følger med på denne tråden fordi jeg følger med på PH 2018. Jeg har ikke sett PH med disse folkene som dere krangler om i denne tråden. Derfor er det ikke noen små avsporinger for meg. Når jeg ser det er nye innlegg i denne tråden om Paradise Hotel 2018 så forventer jeg at det har med Paradise Hotel 2018 og ikke Pierre eller Martine som jeg ikke engang vet hvem er og ikke har noen interesse av å bli kjent med heller. Vær vennlig og hold dere til Paradise Hotel 2018. Anonymkode: af407...ca1 Denne sesongen minner meg om den forrige sesongen Isabell Raad var med i - du vet - den sesongen der Martine Sjøhaug var uprovosert voldelig mot sin partner Pierre. Harde, slemme slag åpenbart med intensjon om å såre fysisk og psykisk. Produksjonen gjorde ingenting med dette, men slo ned på en annen hendelse samme år der en mann slo en annen mann. Produksjonen i PH har dette med å ikke være særlig konsekvente med fordeler/ulemper i spillet, samt bidra til et ujevnt syn på kjønnene i samfunnet. Jeg opplever også at Triana prøver å vinkle det dithenn at Erik er slem mot Newa i årets sesong fordi han flørter med henne uten å være interessert i noe mer. Det er nok av jenter der inne som har lurt «mennene sine» i tidligere sesonger, men da er det plutselig greit. Feminisme handler ikke om å la kvinner ha mer rett til å gjøre slemme ting mot menn, det skal handle om at begge kjønn skal ha like mye/like mye rett til å behandle andre på en viss måte. Det går begge veier! Det må også nevnes at Isabells oppførsel i denne sesongen bør ses i sammenheng med sin opprinnelige sesong. P.S. Synes det er merkelig at visse skal sette begrensinger på Paradise Hotel 2018 - Legendesesongen i forbindelse med snakk om andre sesonger. Vi diskuterer tross alt LEGENDER her, to vinnere, Pierre og Martine. Anonymkode: 606dd...434 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1388 Skrevet 16. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne sesongen minner meg om den forrige sesongen Isabell Raad var med i - du vet - den sesongen der Martine Sjøhaug var uprovosert voldelig mot sin partner Pierre. Harde, slemme slag åpenbart med intensjon om å såre fysisk og psykisk. Produksjonen gjorde ingenting med dette, men slo ned på en annen hendelse samme år der en mann slo en annen mann. Produksjonen i PH har dette med å ikke være særlig konsekvente med fordeler/ulemper i spillet, samt bidra til et ujevnt syn på kjønnene i samfunnet. Jeg opplever også at Triana prøver å vinkle det dithenn at Erik er slem mot Newa i årets sesong fordi han flørter med henne uten å være interessert i noe mer. Det er nok av jenter der inne som har lurt «mennene sine» i tidligere sesonger, men da er det plutselig greit. Feminisme handler ikke om å la kvinner ha mer rett til å gjøre slemme ting mot menn, det skal handle om at begge kjønn skal ha like mye/like mye rett til å behandle andre på en viss måte. Det går begge veier! Det må også nevnes at Isabells oppførsel i denne sesongen bør ses i sammenheng med sin opprinnelige sesong. P.S. Synes det er merkelig at visse skal sette begrensinger på Paradise Hotel 2018 - Legendesesongen i forbindelse med snakk om andre sesonger. Vi diskuterer tross alt LEGENDER her, to vinnere, Pierre og Martine. Anonymkode: 606dd...434 Denne tråden handler om Paradise Hotel 2018. Ikke tidligere sesonger. Derfor syns jeg det er utafor tema - veldig utafor - å snakke om folk som ikke har noe med 2018 å gjøre. Jeg gjentar det jeg skrev i forrige tråd - jeg følger med på 2018 og det er totalt uinteressant for meg å klikke inn på denne tråden og lese om andre sesonger. Jeg syns du burde lage en egen tråd om det hvis det er så viktig å snakke om andre sesonger og deltakere som ikke er med denne gangen. Anonymkode: af407...ca1 14
Lord Friendzone Skrevet 16. april 2018 #1389 Skrevet 16. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden handler om Paradise Hotel 2018. Ikke tidligere sesonger. Derfor syns jeg det er utafor tema - veldig utafor - å snakke om folk som ikke har noe med 2018 å gjøre. Jeg gjentar det jeg skrev i forrige tråd - jeg følger med på 2018 og det er totalt uinteressant for meg å klikke inn på denne tråden og lese om andre sesonger. Jeg syns du burde lage en egen tråd om det hvis det er så viktig å snakke om andre sesonger og deltakere som ikke er med denne gangen. Anonymkode: af407...ca1 Jeg har nok selv gått meg vill i «memory lane» ved noen anledninger, men er i bunn og grunn enig med deg. En ting er å trekke paralleller til tidligere hendelser når man prøver å spå utfallet av konkurranser og oppdrag, som for eksempel at kongen i forrige uke ville få en makt tilsvarende presidenten i forrige sesong. Den type referanser for å lete etter møstre og sette ting i perspektiv synes jeg er helt greit. Men hvis diskusjonen går over i ren «mimring» over tidligere sesonger så synes jeg faktisk det er best å holde det adskilt fra diskusjonen om 2018-utgaven. Hvis noen føler kallet så er det vel bare å opprette en mimretråd. 9
Aurora** Skrevet 16. april 2018 #1390 Skrevet 16. april 2018 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne sesongen minner meg om den forrige sesongen Isabell Raad var med i - du vet - den sesongen der Martine Sjøhaug var uprovosert voldelig mot sin partner Pierre. Harde, slemme slag åpenbart med intensjon om å såre fysisk og psykisk. Produksjonen gjorde ingenting med dette, men slo ned på en annen hendelse samme år der en mann slo en annen mann. Produksjonen i PH har dette med å ikke være særlig konsekvente med fordeler/ulemper i spillet, samt bidra til et ujevnt syn på kjønnene i samfunnet. Jeg opplever også at Triana prøver å vinkle det dithenn at Erik er slem mot Newa i årets sesong fordi han flørter med henne uten å være interessert i noe mer. Det er nok av jenter der inne som har lurt «mennene sine» i tidligere sesonger, men da er det plutselig greit. Feminisme handler ikke om å la kvinner ha mer rett til å gjøre slemme ting mot menn, det skal handle om at begge kjønn skal ha like mye/like mye rett til å behandle andre på en viss måte. Det går begge veier! Det må også nevnes at Isabells oppførsel i denne sesongen bør ses i sammenheng med sin opprinnelige sesong. P.S. Synes det er merkelig at visse skal sette begrensinger på Paradise Hotel 2018 - Legendesesongen i forbindelse med snakk om andre sesonger. Vi diskuterer tross alt LEGENDER her, to vinnere, Pierre og Martine. Anonymkode: 606dd...434 JAVEL, men denne tråden handler PH sesong 10. Opprett heller din egen tråd om Pierre og Martine dramaet. Hører ikke hjemme i denne tråden Endret 16. april 2018 av Aurora** 12
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1391 Skrevet 16. april 2018 Lurer på hvem som kommer inn i kveld, ser jo at det er en gutt. Men siden de viser at det er gutt, kan det tenkes at det er en som allerede har vært deltaker denne sesongen? Eller at det bare har kommet inn en ny gutt, som røk like fort som han kom inn, så folk skjønner at det er gutt.. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
smalls Skrevet 16. april 2018 #1392 Skrevet 16. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvem som kommer inn i kveld, ser jo at det er en gutt. Men siden de viser at det er gutt, kan det tenkes at det er en som allerede har vært deltaker denne sesongen? Eller at det bare har kommet inn en ny gutt, som røk like fort som han kom inn, så folk skjønner at det er gutt.. Anonymkode: 1a5ed...d92 Da må det være enten Simon eller CA. Tipper de da sender inn CA for å hjelpe AM og Mathias, men håper det sjekker inn en helt ny gutt. Trenger noen nye nå 5
HerKommerMummi Skrevet 16. april 2018 #1393 Skrevet 16. april 2018 Så ut som en tynn gutt. Kanskje Caxel?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1394 Skrevet 16. april 2018 31 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Så ut som en tynn gutt. Kanskje Caxel? De kan da virkelig ikke sende han inn igjen 🙈 Det blir for dumt. De hjalp han igjenom hele hans sesong, hvor mange sjanser skal han få?! Han er så vanvittig slitsom Anonymkode: 8ed67...b00 13
fitnessjenta Skrevet 16. april 2018 #1395 Skrevet 16. april 2018 26 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Så ut som en tynn gutt. Kanskje Caxel? Nå som Isabell er ute, så tviler jeg ikke på at de sender inn han for å få opp seertallet 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1396 Skrevet 16. april 2018 Håper det er en annen enn CA, men det skal vel være mest mulig drama og de som er der inne nå står kanskje ikke sååå veldig mye for det? De fleste der er jo på badeferie, sånn egentlig. De vil kose seg og drikke og pule og ellers gjøre oppgaver, virker det som. Det må da finnes andre gutter som kan lage drama foruten CA? Anonymkode: af407...ca1 1
Aurora** Skrevet 16. april 2018 #1397 Skrevet 16. april 2018 Det er jo litt skummelt å spille med noen av legendene. De kommer ALLTID til å redde hverandre og være hverandres backup. Står Mathias i fare, så redder jo AM han fremfor Kristian liksom. Vil at det sjekker inn en ny gutt. De sendte jo inn en gammel deltager forrige uke, så blir teit å sende inn enda en gammel en denne uken. Kommer nok til å bli litt drama mellom AM og Julie tror jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1398 Skrevet 16. april 2018 2 timer siden, Aurora** skrev: Det er jo litt skummelt å spille med noen av legendene. De kommer ALLTID til å redde hverandre og være hverandres backup. Står Mathias i fare, så redder jo AM han fremfor Kristian liksom. Vil at det sjekker inn en ny gutt. De sendte jo inn en gammel deltager forrige uke, så blir teit å sende inn enda en gammel en denne uken. Kommer nok til å bli litt drama mellom AM og Julie tror jeg. Stemmer det at Ingrid og Karoline er de eneste nye som har kommet inn foruten legendene? Det bør være en ny da, siden det enten har vært legender eller deltakere som har blitt stemt ut som har kommet inn igjen. Er det sånn at denne uka er det en av gutta som må ut under parseremoni? Anonymkode: af407...ca1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1399 Skrevet 16. april 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det at Ingrid og Karoline er de eneste nye som har kommet inn foruten legendene? Det bør være en ny da, siden det enten har vært legender eller deltakere som har blitt stemt ut som har kommet inn igjen. Er det sånn at denne uka er det en av gutta som må ut under parseremoni? Anonymkode: af407...ca1 Jepp. Simon røyk ut samme uken. Gutta har vel sittet de siste 3 parseremoniene, så tror gutta er utsatt denne uken. På tide at jentene kan få slappe av litt.. Håper Mathias ryker ut Anonymkode: 203af...6e2 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1400 Skrevet 16. april 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Simon røyk ut samme uken. Gutta har vel sittet de siste 3 parseremoniene, så tror gutta er utsatt denne uken. På tide at jentene kan få slappe av litt.. Håper Mathias ryker ut Anonymkode: 203af...6e2 Ja, jeg også håper det er Mathias som ryker denne uken nå som Joakim er ute. Men, siden det er legendesesong - vil det være sånn at det kommer nye legender inn når de andre blir shippa ut? Sånn at det nå kan komme en legende og ikke en fersk deltaker? Anonymkode: af407...ca1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå