Aurora** Skrevet 13. april 2018 #1341 Skrevet 13. april 2018 Jeg synes det var litt morsomt da Triana bare "Isabel......Isabel......Isabel? Går det bra eller?" Men Ja, hadde vært fint å få byttet ut Triana. Ikke med Linni meister, please. 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1342 Skrevet 13. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne blitt gjort på en annen måte?? Kunne ikke Julie gått til Leo og de hadde fredet Karoline f.eks? Å bli sendt hjem av sin beste venninne som man stoler på, det er helt sykt! Jeg liker ikke Isabel, men det der syns jeg ingen fortjener! Måtte jo gått an å gjort det på en annen måte så Isabel ikke måtte få dobbelsjokk... Ok, hun ville spilt ut noen selv, men tror ikke hun faktisk hadde GÅTT INN FOR å såre noen for å ha muligheten til å LE av det... Det var råttent. Ok, det er et spill, men det spilles med mennesker.. Anonymkode: 1a5ed...d92 Hvordan nøyaktig er de «beste venninner»? Det ligger ganske mye i det ordet. Ikke bare en venninne, men ens BESTE venninne.. De har kjent hverandre i noen få uker? Og igjen, Isabel HAR vært nøyaktig like råtten flere ganger selv mot andre og har ledd og latterliggjort andre. Anonymkode: ba1c0...d93 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1343 Skrevet 13. april 2018 Triana er tidenest mest irriterende programleder. Jeg tror Isabel begynte å grine fordi hun skjønte at hun hadde dummet seg ut, at folk hadde gått imot henne. Nekter å tro hun er så glad i Julie etter så få uker. Lo Julie så mye da? Vi så bare et lite klipp der hun snudde seg og lo og det kan jo ha vært når som helst og av noe annet, de spiller jo inn parsermonien ganske lenge såvidt jeg vet. Skjønner heller ikke hvorfor Triana alltid skal spørre så mye på parsermoniene, går jo ikke an å spille skjult når alt liksom skal snakkes om der? "Hvem visste om dette da, rekk opp hånda!"... dette har irritert meg i alle sesonger. Det er jo et langt spill og folk kommer inn igjen. Anonymkode: b17e4...e6e 23
Aurora** Skrevet 13. april 2018 #1344 Skrevet 13. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner heller ikke hvorfor Triana alltid skal spørre så mye på parsermoniene, går jo ikke an å spille skjult når alt liksom skal snakkes om der? "Hvem visste om dette da, rekk opp hånda!"... dette har irritert meg i alle sesonger. Det er jo et langt spill og folk kommer inn igjen. Anonymkode: b17e4...e6e Jeg er enig, men er nok produksjonen som finner på spørsmålene og hun må bare følge instruksjonene hun får. Hun må stille mange dumme og irriterende spørsmål 🙈 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1345 Skrevet 13. april 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Triana er tidenest mest irriterende programleder. Jeg tror Isabel begynte å grine fordi hun skjønte at hun hadde dummet seg ut, at folk hadde gått imot henne. Nekter å tro hun er så glad i Julie etter så få uker. Lo Julie så mye da? Vi så bare et lite klipp der hun snudde seg og lo og det kan jo ha vært når som helst og av noe annet, de spiller jo inn parsermonien ganske lenge såvidt jeg vet. Skjønner heller ikke hvorfor Triana alltid skal spørre så mye på parsermoniene, går jo ikke an å spille skjult når alt liksom skal snakkes om der? "Hvem visste om dette da, rekk opp hånda!"... dette har irritert meg i alle sesonger. Det er jo et langt spill og folk kommer inn igjen. Anonymkode: b17e4...e6e Og hvis du ikke rekker opp hånda kan du vedde på at du blir outet av Triana likevel. "Jeg ser at du ikke rekker opp hånda. Har ikke du hatt noe med dette å gjøre?" Anonymkode: f1090...7e7 17
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1346 Skrevet 13. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Really? Slik hun har godtet seg og flirt i snakkeboksen om å sende ut Erik. Nei, de var ikke akkurat close, men gjett om hun hadde ledd om hun fikk sende ut Erik Anonymkode: 8ed67...b00 Det er på ingen måte sammenlignbart! Altså din verste fiende, ok! Og det var ikke engang foran han! Men her snakker vi bestevenninnen som lo henne opp i ansiktet. Greit å ikke like Isabel, gjør det ikke selv, men du bør kanskje holde det saklig? Anonymkode: 1a5ed...d92
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1347 Skrevet 13. april 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan nøyaktig er de «beste venninner»? Det ligger ganske mye i det ordet. Ikke bare en venninne, men ens BESTE venninne.. De har kjent hverandre i noen få uker? Og igjen, Isabel HAR vært nøyaktig like råtten flere ganger selv mot andre og har ledd og latterliggjort andre. Anonymkode: ba1c0...d93 Hennes beste venninne inne på hotellet, som ble furten når AM kom inn og ble sjalu fordi hun ikke fikk all oppmerksomhet. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1348 Skrevet 13. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hennes beste venninne inne på hotellet, som ble furten når AM kom inn og ble sjalu fordi hun ikke fikk all oppmerksomhet. Anonymkode: 1a5ed...d92 Du fortsetter å kaste ut ordet «beste» venninne, men svarer ikke på hva som gjør de til så ekstremt nære venninner at de er bestevenninner? De har kjent hverandre under en måned, i noen uker. Jeg har et langt dypere forhold til kassadama på Rema 1000 enn hva Isabel og Julie har rukket å få. De kjenner knapt hverandre annet enn noen ukers bekjentskap i en konkurranse om å vinne en halv million kroner. AM og Isabel kjenner faktisk hverandre fra før av godt, de kan man faktisk kalle gode venninner. Dét er skummelt i en konkurranse om så mye penger, spesielt når Isabel er en selvutnevt sjef på hoteller som styrer alt. Jeg skjønner MEGET godt at Julie ble skeptisk når AN sjekket inn, det viser bare at hun har kapasitet til å tenke. Klarer ikke du å skjønne dét, så er det hel heller din hjernekapasitet som heller bør settes et spørsmålstegn med. For siste gang, kan du gi det med dette «det var vennes aller aller aller beste venninne» tullet, når realiteten er at de faktisk ikke har rukket å bli så himla gode venner noen av dem. Anonymkode: ba1c0...d93 18
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1349 Skrevet 13. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fortsetter å kaste ut ordet «beste» venninne, men svarer ikke på hva som gjør de til så ekstremt nære venninner at de er bestevenninner? De har kjent hverandre under en måned, i noen uker. Jeg har et langt dypere forhold til kassadama på Rema 1000 enn hva Isabel og Julie har rukket å få. De kjenner knapt hverandre annet enn noen ukers bekjentskap i en konkurranse om å vinne en halv million kroner. AM og Isabel kjenner faktisk hverandre fra før av godt, de kan man faktisk kalle gode venninner. Dét er skummelt i en konkurranse om så mye penger, spesielt når Isabel er en selvutnevt sjef på hoteller som styrer alt. Jeg skjønner MEGET godt at Julie ble skeptisk når AN sjekket inn, det viser bare at hun har kapasitet til å tenke. Klarer ikke du å skjønne dét, så er det hel heller din hjernekapasitet som heller bør settes et spørsmålstegn med. For siste gang, kan du gi det med dette «det var vennes aller aller aller beste venninne» tullet, når realiteten er at de faktisk ikke har rukket å bli så himla gode venner noen av dem. Anonymkode: ba1c0...d93 Julie var Isabels beste venninne der inne... skjønner du særiøst ikke? Anonymkode: 1a5ed...d92 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1350 Skrevet 13. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Julie var Isabels beste venninne der inne... skjønner du særiøst ikke? Anonymkode: 1a5ed...d92 Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: d13d8...b3b 21
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1351 Skrevet 13. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: d13d8...b3b Ikke veldig gammel tror jeg. Isabel sa vel aldri hun og Julie var bestevenninner (kun på parseremonien) og kan heller ikke huske Julie sa det. De hadde kun kjent hverandre i noen få uker. Så blir for teit å si de var bestevenninner etter så kort tid. Anonymkode: 104c4...bb6 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1352 Skrevet 13. april 2018 "Det som er annerledes i år er at jeg ikke skal ta ting så jævlig personlig som jeg gjorde sist. Det er et spill og man må forstå det. Det forsto jeg ikke sist. Jeg var skikkelig butt hurt, og tok alt kjempe seriøst. Og det er liksom bare paradise hotel. Det er liksom ikke et svik fra en beste venninne du har hatt i mange år. Så jeg vil bare ikke ta alt så jævlig seriøst og bare kjøre og ha det gøy og spille." Sitat fra Isabel. Ja, hva skal man si? Anonymkode: 27684...323 33
A4. Skrevet 13. april 2018 #1353 Skrevet 13. april 2018 23 timer siden, missmcbeal skrev: What, hva skjedde i prewieven til neste episode? Var det Julie og Ingrid som gikk inn på et rom der noen hadde sex? Kan det være Erik mon tro... med hvem da? Så ut som det var rommet til Kristian & AM 😅 4
Anonym2467 Skrevet 13. april 2018 #1354 Skrevet 13. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kunne blitt gjort på en annen måte?? Kunne ikke Julie gått til Leo og de hadde fredet Karoline f.eks? Å bli sendt hjem av sin beste venninne som man stoler på, det er helt sykt! Jeg liker ikke Isabel, men det der syns jeg ingen fortjener! Måtte jo gått an å gjort det på en annen måte så Isabel ikke måtte få dobbelsjokk... Ok, hun ville spilt ut noen selv, men tror ikke hun faktisk hadde GÅTT INN FOR å såre noen for å ha muligheten til å LE av det... Det var råttent. Ok, det er et spill, men det spilles med mennesker.. Anonymkode: 1a5ed...d92 Isabell var der for spillet og ikke for å få venner..... Var ikke det det hun sa hele tiden? Hvordan kan da Julie ha vært hennes bestevenninne...........? 🤔 Isabell gråt ikke fordi hun ble skuffet av det Julie gjorde, Isabell gråt nok fordi «legenden» ble spilt ut av «smårollingene på badeferie». Må ha vært pinlig AF vettu.. 15
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1355 Skrevet 13. april 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: "Det som er annerledes i år er at jeg ikke skal ta ting så jævlig personlig som jeg gjorde sist. Det er et spill og man må forstå det. Det forsto jeg ikke sist. Jeg var skikkelig butt hurt, og tok alt kjempe seriøst. Og det er liksom bare paradise hotel. Det er liksom ikke et svik fra en beste venninne du har hatt i mange år. Så jeg vil bare ikke ta alt så jævlig seriøst og bare kjøre og ha det gøy og spille." Sitat fra Isabel. Ja, hva skal man si? Anonymkode: 27684...323 Jeg digger at du bustet henne på dette ❤️ Anonymkode: 606dd...434 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1356 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg digger at du bustet henne på dette ❤️ Anonymkode: 606dd...434 Sitatet har blitt brukt flere ganger siden i går, både på Julie sin insta og i kommentarfeltet til BOTB - så AB er ikke den første som siterer Anonymkode: 747da...005 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1357 Skrevet 14. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke veldig gammel tror jeg. Isabel sa vel aldri hun og Julie var bestevenninner (kun på parseremonien) og kan heller ikke huske Julie sa det. De hadde kun kjent hverandre i noen få uker. Så blir for teit å si de var bestevenninner etter så kort tid. Anonymkode: 104c4...bb6 Hvor gammel er du? Nei, vent. Har du kunnskaper om dette eller vært i en slik situasjon selv? Anonymkode: 1a5ed...d92
smalls Skrevet 14. april 2018 #1358 Skrevet 14. april 2018 Jeg blir helt flau hvordan Isabel holder på. Hun skal alltid lage så mye unødvendig drama! Synd du ble dolket i ryggen av din "bestevenninne" men get over it girl... Hun virkelig melker alt PH dramaet så mye hun kan. Først dette med Kristin og Dennis, og nå dette. Så er hun så selvmotsigende at jeg blir flau 🙈 Hun blir så vanvittig snurt når ting ikke går hennes vei. Det er nok veldig vanskelig å svelge at hun ble slått i eget spill. Sånn er spillet Isabel. Hate the game, not the players Jeg klarer IKKE å få vondt av henne. 14
Lord Friendzone Skrevet 14. april 2018 #1359 Skrevet 14. april 2018 2 minutter siden, smalls skrev: Jeg blir helt flau hvordan Isabel holder på. Hun skal alltid lage så mye unødvendig drama! Synd du ble dolket i ryggen av din "bestevenninne" men get over it girl... Hun virkelig melker alt PH dramaet så mye hun kan. Først dette med Kristin og Dennis, og nå dette. Så er hun så selvmotsigende at jeg blir flau 🙈 Hun blir så vanvittig snurt når ting ikke går hennes vei. Det er nok veldig vanskelig å svelge at hun ble slått i eget spill. Sånn er spillet Isabel. Hate the game, not the players Jeg klarer IKKE å få vondt av henne. Har du tilfeldigvis lest The Game? Meget bra bok, btw! På Pærra-språket heter det strengt tatt «bæckstæbba i ryggen», men Isabel i sin offer-rolle mener vel at hun ble «æssføkka i ræva!» 2
Fleur Delacour Skrevet 14. april 2018 #1360 Skrevet 14. april 2018 Alt dette styret hennes har ført henne på toppen av blogglisten, så alt er nok gjort med hensikt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå