Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mine øyne er årets ferskinger langt mer legendariske enn Isabell noen gang har vært.

Anonymkode: 7b4db...49b

• Liker 29
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 100% sikker på at folk hadde ment noe helt annet om situasjonen var omvendt, og det var Isabel som sendte ut Julie for så å le 🤷‍♀️ 

Anonymkode: e6da0...71d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100% sikker på at folk hadde ment noe helt annet om situasjonen var omvendt, og det var Isabel som sendte ut Julie for så å le 🤷‍♀️ 

Du høres ut som en paradisedeltager du, sikker i din mening med hele 100 % altså? Det var voldsomt så bastant en mening du pålegger andre mennesker. JEG hadde i hvert fall ikke ment «noe helt annet» om situasjon var motsatt. Hadde situasjon vært omvendt så ville det i mine øyne heller vært helt forventet. For det er jo slik vi er vandt til å se Isabel. Stikke folk i ryggen, og å stå på parsermonier å smile/le når andre deltagere blir sendt ut. For det har hun allerede gjort vet du vel. Hun har også ledd flere ganger over andre deltagere som har visst følelser å grått. Bare dagen før når Julie gråt over Joakim som ble sendt ut, satt Isabel og gjorde narr av henne i snakkeboksen og sa at man skal skulle tro at noen hadde dødd, og at man ikke må ta ting så personlig og seriøst. Det og sende ut en bestevenninne er jo også noe vi har sett fra Isabel, om du husker Martine. Det var mer en bestevenninne, enn det Julie og Isabel er som ble kjent for et par uker siden liksom. 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 14
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste her reagere jo negativt på at hun lo og de fleste hadde reagert negativt om Isabel lo

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I mine øyne er årets ferskinger langt mer legendariske enn Isabell noen gang har vært.

Anonymkode: 7b4db...49b

Isabel var egentlig litt kjedelig i sin sesong. Bare hang etter Martine. Husker bare veldig godt hvordan hun reagerte da Sara gikk bak Audun, hvor gjeipen hang ned i gulvet 🙊

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 timer siden, Lord Friendzone skrev:

«Ut av det blå» betyr vel i denne sammenhengen at det kom som et sjokk på den som ble stemt ut, for slike ting vil jo i de fleste tilfeller ha blitt planlagt av flere, og holdt hemmelig for «offeret».

I fjor var det nesten sjokkerende å se hvor fort Kevin snudde, etter at han og Sofie Caroline hadde vært et bunnsolid par i seks (?) uker. Kevin tror jeg må være en av tidenes beste spillere, men akkurat dét var nesten sjokkerende å se. AB...71d gjorde også tydelig et poeng av at Julie sto og lo - hen sa ikke at noe lignende aldri har skjedd (bortsett fra det med latteren, altså). Sofie Caroline ble slett ikke hånet da hun røk ut i fjor - Kevin, og sikkert flere andre, kjempet faktisk mot tårene.

En annen parallell kan trekkes til sesong 8, da Nina sendte ut Eileen - sin beste venninne - kort tid før finalen, for å skjule at hun selv hadde svarteboka. Men Nina viste heller ikke noen tegn til at hun godtet seg over situasjonen.

Jeg tolket det som vedkommende mente at det aldri hadde skjedd at noen hadde sendt ut sin "bestevenninne" fra PH, og ikke som at det aldri hadde skjedd at noe sånt hadde skjedd og reaksjonen var at vedkommende lo, men det kan godt være jeg har misforstått.

Uansett så synest jeg ikke at vennskapet mellom Isabel og Julie kan sammenlignes med Kevin og Sofie, som du nevner så hadde de et mye sterkere band og det var som forventet at Kevin fikk dårlig samvittighet og folk ble lei seg. Men de hadde også vært der lenger, og det er i mine øyner en mye mer dramatisk situasjon enn det som skjedde i går, fordi Isabell hele tiden har spitl skittent selv og bare får tilbake som det passer seg. Sofie hadde ikke gjort så mye galt, bortsett fra å være en sterk spiller og heller vlle stå med Morten. 

Får ikke helt inntrykket av at Isabel og Julie egentlig har rukket å bli veldig gode venner på så kort tid, men som sagt så tror jeg at Julie lo var en barnslig reaksjon på situasjonen. Når det er sagt, så vil jeg bare si at jeg ikke er noen fan av Julie i det hele tatt, for min del kan hun godt være en av de neste som ryker, men poenget mitt er at jeg ikke oppfatter det som skjedde i går som spesielt dramatisk og jeg synest Isabel reaksjon nesten var litt komisk selv. Jeg tror egentlig det handler litt om mangelen på selvinnsikten hennes, min tanke var faktisk at hun brøt ut i gråt fordi hun var som et lite barn som ikke fikk viljen sin. Alt skal liksom gå etter hennes bok. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 9
Skrevet (endret)
17 timer siden, missmcbeal skrev:

Uansett så synest jeg ikke at vennskapet mellom Isabel og Julie kan sammenlignes med Kevin og Sofie, som du nevner så hadde de et mye sterkere band og det var som forventet at Kevin fikk dårlig samvittighet og folk ble lei seg. Men de hadde også vært der lenger, og det er i mine øyner en mye mer dramatisk situasjon enn det som skjedde i går, fordi Isabell hele tiden har spitl skittent selv og bare får tilbake som det passer seg. Sofie hadde ikke gjort så mye galt, bortsett fra å være en sterk spiller og heller vlle stå med Morten.

Helt enig her, og mtp sterke vennskap er jo tilfellet med Nina og Eileen fra sesong 8 et mye bedre eksempel. Jeg ville bare presisere at jeg tolket AB...71d annerledes, for det at venner dolker hverandre i ryggen har jo skjedd mange ganger i årenes løp.

Det er ikke at jeg synes så veldig synd på Isabel, og har egentlg håpet at hun skulle ryke.

Når vi snakker om seseong 9, så var det jo egentlig høydramatisk da Sofie Caroline stilte seg bak Morten, og han egentlig hadde planlagt med Soph at førstenevnte skulle ryke. Det ekstremt usikre og spørrende ansiktsuttrykket til Sofie C var ubetalelig! «Hadde Morten egentlig tenkt å føkke meg?!?» sto det skrevet i panna hennes. Morten sa jo også på bakrommet: «Ka i alle dager ska' æ svar' på d' hær?? Plan va jo å shipp' ho Sofie tell hællvete ut! Åsså står ho jo attme mæ!». Det er nesten pussig at de kunne bli et så sterkt par etter dette, selv om de på forhånd hadde en mye tettere relasjon enn klippingen ga inntrykk av. Soph kunne virkelig ha skapt drama ved å røpe planen foran hele gjengen, men valgte å bare sende seg selv hjem uten å si så mye. Et av de mest minneverdige øyeblikkene i en heller dårlig sesong :nori:

Soph.jpg.b100c519d572764625b6c5493317146d.jpg

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Men Isabel sa hun ville trekke seg hele 3 ganger, så stusser litt på den dramatiske reaksjonen hennes :klo:

Triana ble litt sånn "what a fuck?" :blink:

Endret av Minnie23
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor Isabel kom inn som en legende, hun var jo ikke en legende i sin sesong. Jeg husker henne nesten ikke en gang! Husker henne bare en gang hvor hun løp litt over alt fordi Piere og Martine skulle sende ut noen, men hvem det var husker jeg ikke. Uten om det husker jeg ikke Isabel. Hun bare dukket opp på Se og hør for min del pga hun var utro med Piere mot Martine. Martine trodde jo de var bestevenner, Isabel hadde sex med kjæresten til bestevenninnen sin. Isabel brude vel bare holde kjeft når det kommer til å reagere på hva bestevenninner gjør. Isabel har gjort det som ingen bestevenninner skal gjøre. 

Isabel er bare en usikker person som lever på famen sin. Dessverre for henne er det ingen som kommer til å vite hvem Isabel er om 10 år. 

Anonymkode: 41a26...d9b

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Denne sesongen er den beste noensinne. 

Veldig bra produksjon i år. 

Anonymkode: 1bc06...1f3

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Papirfly, mod.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Minnie23 said:

Men Isabel sa hun ville trekke seg hele 3 ganger, så stusser litt på den dramatiske reaksjonen hennes :klo:

Triana ble litt sånn "what a fuck?" :blink:

Triana var neppe så overrasket som man fikk inntrykk av. Produksjonen får jo med seg det aller meste som foregår på hotellet.

Anonymkode: 8a7e8...aa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kunne blitt gjort på en annen måte?? Kunne ikke Julie gått til Leo og de hadde fredet Karoline f.eks? Å bli sendt hjem av sin beste venninne som man stoler på, det er helt sykt! Jeg liker ikke Isabel, men det der syns jeg ingen fortjener! Måtte jo gått an å gjort det på en annen måte så Isabel ikke måtte få dobbelsjokk... 

Ok, hun ville spilt ut noen selv, men tror ikke hun faktisk hadde GÅTT INN FOR å såre noen for å ha muligheten til å LE av det... 

Det var råttent. Ok, det er et spill, men det spilles med mennesker..

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Triana var neppe så overrasket som man fikk inntrykk av. Produksjonen får jo med seg det aller meste som foregår på hotellet.

Anonymkode: 8a7e8...aa0

Hun ble nok overasket over all Groningen til Isabel og hun klarte så vidt å snakke. Triana sa jo "hva skjer nå?" 

Isabel gjorde litt narr av Julie da hun brøyt sammen da Joakim røyk "slapp av. Ingen har dødd" noe i den duren. Men hulker jo som en unge selv 🙊

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun ble nok overasket over all Groningen til Isabel og hun klarte så vidt å snakke. Triana sa jo "hva skjer nå?" 

Isabel gjorde litt narr av Julie da hun brøyt sammen da Joakim røyk "slapp av. Ingen har dødd" noe i den duren. Men hulker jo som en unge selv 🙊

Det er jo fordi Triana er tidenes dårligste programleder. Det hele var en dårlig "performance" etter min mening. 

Anonymkode: f1090...7e7

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, hun ville spilt ut noen selv, men tror ikke hun faktisk hadde GÅTT INN FOR å såre noen for å ha muligheten til å LE av det... 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Really? Slik hun har godtet seg og flirt i snakkeboksen om å sende ut Erik. Nei, de var ikke akkurat close, men gjett om hun hadde ledd om hun fikk sende ut Erik 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fordi Triana er tidenes dårligste programleder. Det hele var en dårlig "performance" etter min mening. 

Enig, merket veldig godt på Triana at hun viste at dette skulle skje på forhånd. 

Håper det kommer en ny programleder på ph snart, nesten så jeg ikke å se på mer pga Triana. Hun var flink i starten, men nå begynner hun å dra på årene. Trenger en programleder som er mer ungdomelig på en måte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Really? Slik hun har godtet seg og flirt i snakkeboksen om å sende ut Erik. Nei, de var ikke akkurat close, men gjett om hun hadde ledd om hun fikk sende ut Erik 

Hun var også veldig fornøyd når Joakim røyk ut. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var nok klar over Isabel kom til ryke, men virket paff over all griningen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun var nok klar over Isabel kom til ryke, men virket paff over all griningen. 

Jeg synes reaksjonen hennes var overdreven og innøvd, slik som den alltid er når hun får kameratid. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...